Bertje heeft het Nederlandse voetbal verkracht.quote:Op maandag 12 juli 2010 04:11 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Bertje uit Deventer gaat los
Nee, dat doen types als jijquote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Bertje heeft het Nederlandse voetbal verkracht.
Welke 2 hadden er dan rood kunnen hebben van Spanje voor rust?quote:
Als hij met die trap die Spanjool niet had geraakt, maar gewoon de bal mee had aangenomen was hij bejubeld voor zijn geweldige aanname van een moeilijke bal, waar de Spanjaarden ook zo voor geroemd werden..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef DrDentz het volgende:
"Het is een schande voor de sport", vond Wesley Sneijder na afloop van de verloren WK-finale tegen Spanje (0-1 na verlenging). Daarmee doelde de vedette van Oranje op drie situaties. "Iniesta moest rood hebben voor natrappen, het was een zuivere corner en aan de goal van Spanje ging buitenspel vooraf", legde hij uit. "In één minuut wordt de wedstrijd op die manier beslist."
[ afbeelding ]
Nederland had voor rust al met 9 man moeten staan.
Nee was geen rood vond ik... het kwam gewoon erg ongelukkig uit net zoals bij De Zeeuw.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Spanje had inderdaad een paar flinke overtredingen (elleboog, Puyol een aantal keer, etc.), maar dat constante vragen om kaarten (in elke wedstrijd) en snel gaan liggen janken (en dan de fair play award krijgenzegt een hoop over Spanje.
Overtreding van de Jong is echter never goed te praten, gewoon rood.
Als hij na die perfecte aanname de bal in de kruising had geramd waren we gewoon wereldkampioen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Als hij met die trap die Spanjool niet had geraakt, maar gewoon de bal mee had aangenomen was hij bejubeld voor zijn geweldige aanname van een moeilijke bal, waar de Spanjaarden ook zo voor geroemd werden..
Wat er nu gebeurde was hetzelfde als bij de Zeeuw. Onbedoeld een medespeler in gevaar gebracht. Geel dus. Verder wat mij betreft niet veel aan de hand.
Het was echt wel z'n bedoeling de bal te spelen. Hij schrok zichzelf ook rot daarna, zie je aan heel z'n reaktie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Als...telt niet...Volgens het boekje is het gewoon rood, totaal niet op de bal gericht en een tegenstander met gestrekt been vol in de borststreek raken? Gelukkig is 90% van NL het eens over deze aanslag. Kan echt niet.
Het was volslagen overbodig en vooral erg onnatuurlijk om er zo in te gaan als voetballer. Wanneer jij al meent gezien te hebben dat hij schrok, dan was het wel omdat hij dondersgoed wist dat hij een rode kaart had moeten krijgen. Juist ook omdat hij weet dat het een aanslag is zonder goede bedoelingen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:57 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Het was echt wel z'n bedoeling de bal te spelen. Hij schrok zichzelf ook rot daarna, zie je aan heel z'n reaktie.
Hij wilde de bal spelen. wat begrijp je daar niet aan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:18 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Het was volslagen overbodig en vooral erg onnatuurlijk om er zo in te gaan voor als voetballer. Wanneer jij al meent gezien te hebben dat hij schrok, dan was het wel omdat hij dondersgoed wist dat hij een rode kaart had moeten krijgen. Juist ook omdat hij weet dat het een aanslag is zonder goede bedoelingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
Daar ga jij vanuit of dat zeg je althans, maar het is vrij helder dat hij op deze manier de bal niet kon spelen en de compleet achterlijke manier van erin gaan verraadt dat ook wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Hij wilde de bal spelen. wat begrijp je daar niet aan?
Let maar eens op van Bommel... alleen maar oog voor de bal en dat wordt je nu eenmaal geleerd bij het voetballen
Inderdaad, en hij zag Xabi Alonso echt wel. Misschien was het op dat moment al te laat om hem geheel te ontwijken, maar hij kon op dat moment nog wel enigszins inhouden. Hij ging er vol met gestrekt been in en zat bijna een halve meter te laag om die bal te kunnen raken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:18 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Het was volslagen overbodig en vooral erg onnatuurlijk om er zo in te gaan voor als voetballer. Wanneer jij al meent gezien te hebben dat hij schrok, dan was het wel omdat hij dondersgoed wist dat hij een rode kaart had moeten krijgen. Juist ook omdat hij weet dat het een aanslag is zonder goede bedoelingen.
Nee hoor hoe kom je daarbijquote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Flashwin het volgende:
Dan is hij de enige verkrachter die goed bezig is.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef Flashwin het volgende:
Hallowa wat heb ik verkeerds gezegdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:28 schreef theghostrider het volgende:
Dan is hij de enige verkrachter die goed bezig is.
Maar je naam verraad al dat je een haaibaai bentEn lokte idd een reaktie uit. Goeder troll actie
Oeps vergiste me met de naam... maar geeft niet meer, done is done.
Nee dusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hallowa wat heb ik verkeerds gezegd
Correctomundoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee zeker niet ..kom niet aan Bert
Een waarheid als een Koequote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:38 schreef Harunobu het volgende:
Als je als topsporter geen slechte verliezer bent kun je er wel mee stoppen.
Eens: Affelay is beter dan vd Vaartquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:19 schreef xGrunt het volgende:
Ik denk nog niet eens dat als DE Jong rood had gekregen dat we dan niet eens in de problemen waren gekomen. Die gast kan echt letterlijk niks he, ik vind hem één van de slechtste van het elftal. Hij is traag, zowel qua snelheid als qua passen/denken. Zijn enigste sterke punt zijn zijn tackles maar dat is ook weer zijn zwakste kant omdat hij zich vaak laat gaan en dan smerige overtredingen maakt. Als ik van Marwijk was, zou ik nu voor de kwalificates De Jong eruit halen, van Bommel op zijn plek zetten, en dan Afellay op de plek van van Bommel (middenveld, naast Sneijder) Afellay vind ik toch wel beter dan van der Vaart. van der Vaart heeft toch teleurstellende seizoenen achter de rug en is niet op topniveau, Afellay daarentegen vind ik wel steeds beter worden en als je hem dan nog ff een basisplek geeft voor zo'n kwalificatie.... dan zou hij met het EK zomaar een uitblinker kunnen zijn. Heetf voor zo'n jonge speler ook al heel veel ervaring met PSV. Naar mijn mening is ie wel klaar voor een paar basisplekken.
Vervolgens Elia eruit halen (vind ik toch weer nogal matige spele'r'ja hij maakt twee goeie acties en dat is iedereen euforisch, maar uiteindelijk is ie niet zo heel super) Van Persie op de plek van Kuyt/Elia zetten, en dan in de spits van Nistelrooy (als hij zijn niveau terughaalt) of Huntelaar. Huntelaar is ook niet zo heel erg geweldig maar scoort wel, en dat moet een spits doen. De beste spits is degene die een hele wedstrijd lang onzichtbaar kan zijn, maar dan aan één kans genoeg heeft om een wedstrijd te beslissen.
Voor de 2e keer, dan ben je wel een held als je 25 bentquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |