Dat Wesley Yolanthe's baarmoeder mag sauzzen en jij en ik niet, kun je jaloers op worden.
maar ik denk wel zeker te weten dat yolanthe kabau van kasbergen (ja zelfs ik kan die naam nu goed spellen inmiddels...ontkom je niet aan die sluipaandacht mbt van kabau van inkassobergen.) in bed een faker is.
Dat doen hoeren nu eenmaal, faken om je sneller te laten ejakuleren.
Yolanthe is een actrice die weet daar wel raad mee

Dus kan het snijdertje niet kwalijk nemen dat hij daar als een blind paard instinkt.
Zo'n goed actrice kan elke man bijna om haar vinger winden..ik denk zelfs dat zij een goed medicijn tegen mannelijk homofilie is.
Als yolanthe ff met haar muis op je knop komt zitten moet je toch makkelijk kunnen en willen vergeten dat je hem ooit in de stront stopte? En toch alleen nog maar kunnen denken dat er misschien ooit een volgende keer komt en nergens anders meer aan kunnen denken dus genezen van de bruinwerkerij. Maar ja ik ben niet echt objectief natuurlijk hahaha
(Doet wesley ook.)
Ze kan wel goed kleine jochies het hoofd op hol brengen
(alleen te bekijken met een youtube of google account maar Yummie wat ze laat zien

dus in dien registreren is zeker de moeite waard.
Maar yolanthe is niet zo behulpzaam...ze denkt alleen aan haar ego. En pronkt daarnaast gaarne met het ego van een ander, in dit van geval Wesley S
Ze zou heel wat nichten en andere categorieen die de endeldarmmusketierderij uitoefenen genezen.
Maar ze doet het niet voor honderd euro.. ik zou er echt wel 100 euro voor over te hebben een flikker te redden

(haha je dacht vast dat er na 'over hebben' vast wat anders kwam haha ja dat ook wel )
Is ook een veel hygiënischer toch? Zeg nou zelf.. een kerel met stront aan z'n slurf is toch geen frisse gedachte mensen.
Een schapenneuker die betrapt wordt (er wonen er 3 in dit dorp haha) blijft de rest van z'n verdere leven 'de schapeneuker' genoemd.
En er worden opmerkingen in hun bijzijn gemaakt betreffende het onderwep schapenneuken
Zo hoorde ik van een collega het verhaal van een knaap die betrapt werd bij het kippenneuken hahaha
Overla waar hij z'n gezicht vertoonde..ook jaren en jaren later was het met man en macht "Tok tok tok tokken" hahaha
Hij is toch maar verhuisd naar niemand weet waarheenland.. hij kon het niet meer bolwerken op den duur.
Maar iemand die z'n slurf in de kak stopt kan gewoon vrolijk en blij de straat over???
Dat gaat me de pet te boven eerwaarden.
Dat de media aandacht deze modekwaal verspreid heeft als een lopend vuurtje kan niemand ontgaan zijn.
De media kan maken en breken.
Er werken veel homo's in media-glamour land.
Rara hoe kan het dat men zich kon mengen tussen de meute?
Moest je 100, nee 50 jaar geleden mee ankomen!!
Noem iemand die je kent van de nederlandse tv die geen homo is... dan zul je toch ff stevig na moeten gaan denken.
Kwalbal de schreeuw (leeuwen zijn niet homo)..grappig over een ander z'n rug doet het altijd goed + beetje zelfspotmaskerade trappen ook velen in. 2 miljoen kijkers per uitzending ofzo?
Dus 14 miljoen die hem niet uit kunnen staan, en terecht
Het nichterige duo gordon en joling zijn ook de leuksten thuis..ook berijkt met geacteerde zelfspot over hun
geonaardheid.. nee het is niet van oorsprong 'aards' dus geaardheid is een foute aanname.
IIG het is duidelijk wat ik hier gezegd heb...
Yolanthe is een lekker wijf maar toch een Hoer, Noete.. een hele dure maar dat kan wesley wel dokken.
Als je in wesley's voetbalschoenen stond had jij het ook gedaan

Of je moet alleen op blond vallen!

En als Yolanthe dan toch zin aan seks heeft gaat ze gewoon een stukje fietsen toch?
[ Bericht 0% gewijzigd door theghostrider op 18-07-2010 06:27:30 ]