Als een scheids zo'n overduidelijke corner niet ziet wat ieder amateurscheids zou zien is dat idd een toppunt van een slechte scheids. Was het een corner had het doelpunt nooit plaatsgevonden snappie? Het gaat om het moment maar dat snap je blijkbaar niet met je onzinnige vergelijkingen met clubvoetbalquote:Op maandag 12 juli 2010 03:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ja hij zat er compleet naast wat dat betreft, is alleen totaal geen toppunt m.b.t. fouten maken als arbiter. Dat hun scoren uit een doeltrap van de keeper.. nou nou, dan doe je zelf toch ook een hoop fout, en dan zie ik meneertje niet zeggen.
Dat je zo'n fout een toppunt vindt, tsja, dat zegt eigenlijk al genoeg..
Jah idd, als men zulke grote arbitraire misperen niet erkent ben je zeker niet helemaal objectief.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:43 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als een scheids zo'n overduidelijke corner niet ziet wat ieder amateurscheids zou zien is dat idd een toppunt van een slechte scheids. Was het een corner had het doelpunt nooit plaatsgevonden snappie? Het gaat om het moment maar dat snap je blijkbaar niet met je onzinnige vergelijkingen met clubvoetbal
Klopt, niet gegeven penalties, rode kaarten en dergelijke zijn veel minder cruciaal. Dat doelpunt had net zo goed kunnen vallen na die corner die dan bijvoorbeeld slecht genomen was en was gewoon te voorkomen. Als je onterecht een penalty tegen krijgt, dan liggen je eigen kansen natuurlijk een stuk anders.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:43 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als een scheids zo'n overduidelijke corner niet ziet wat ieder amateurscheids zou zien is dat idd een toppunt van een slechte scheids. Was het een corner had het doelpunt nooit plaatsgevonden snappie? Het gaat om het moment maar dat snap je blijkbaar niet met je onzinnige vergelijkingen met clubvoetbal
Nee, je zeikt erop omdat het geen PSV'er is. Ik heb wel meer reacties van je gelezen de laatste paar jaar, en anders haalde je clubvoetbal er niet bij eerder in dit topic. Ga toch weer lekker in je kooi zitten. Erg leuk van je dat je vd Vaart wel waardeert, maar dat zeg je ook alleen maar om het te laten lijken of je niet naar ex-clubs kijkt. Bovendien ben je een typische Nederlander die niet tegen mensen kunnen die boven het maaiveld uitsteken qua gedrag.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Tsja.. wellicht komt het ook dat ik zo op hem hak dat hij telkens zo kansloos, als een echte ego die zichzelf overschat, van 40 meter zit te schieten.. elke wedstrijd weer meerdere keren (toppunt was nog wel zijn schot in 1 vd laatste minuten tegen Spanje, van 60 meter ofzo). Heeft geen enkele keer iets goeds opgeleverd. Gooi die bal eens een keer voor de pot, krijgt Van Persie ook nog eens een keer een bal.
quote:Op maandag 12 juli 2010 03:48 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Jah idd, als men zulke grote arbitraire misperen niet erkent ben je zeker niet helemaal objectief.
Scheidsrechter fout, very obvious. (net zoiets als de scheidsrechters van dit forum. Ze denken zelf goed bezig te zijn maar de rest weet wel beter
Ik hou inderdaad niet van mensen die balanseren op het randje van zelfverzekerheid en arrogantie. Daar heb ik vaak een haat-liefde verhouding mee. Enige mate van bescheidenheid siert te mensen.. heb weinig met mensen die zich meer voelen dan anderen.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, je zeikt erop omdat het geen PSV'er is. Ik heb wel meer reacties van je gelezen de laatste paar jaar, en anders haalde je clubvoetbal er niet bij eerder in dit topic. Ga toch weer lekker in je kooi zitten. Erg leuk van je dat je vd Vaart wel waardeert, maar dat zeg je ook alleen maar om het te laten lijken of je niet naar ex-clubs kijkt. Bovendien ben je een typische Nederlander die niet tegen mensen kunnen die boven het maaiveld uitsteken qua gedrag.
En nee, ik ben geen Ajacied.
100% mee eens.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:58 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Enige mate van bescheidenheid siert te mensen.. heb weinig met mensen die zich meer voelen dan anderen.
L O Lquote:Op maandag 12 juli 2010 04:00 schreef Doublepain het volgende:
Het viel me op dat VdV de enigste was die niet klaagde. Waarschijnlijk omdat, hij binnenkort weer terug naar Spanje moet
Sneijder had zover ik weet twee domme afstandsschoten in de finale. Waarvan één gewoon zwaar belachelijk was en nog bijna op eigen helft. true, maar ik vind het wel mooi hoe hij toch als een leider probeert te zijn en volledig zichzelf is. Hij is boos, waarom mag ie dat niet zijn? overigens denk ik dat het meer frustratie is.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:58 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik hou inderdaad niet van mensen die balanseren op het randje van zelfverzekerheid en arrogantie. Daar heb ik vaak een haat-liefde verhouding mee. Enige mate van bescheidenheid siert te mensen.. heb weinig met mensen die zich meer voelen dan anderen.
Een Adriaanse vind ik dan bijvoorbeeld wel weer een prachtige vent. Maar ik lees graag voorbeelden van je die mijn grote mate van subjectiviteit m.b.t. het beoordelen van spelers aantoont, want nu ben je me puur op mijn icoontje aan het beoordelen.
Het schieten van veel te grote afstand riep bij jou dus bijvoorbeeld geen irritatie op?
Had hij de corner gegeven was dit doelpunt niet gevallen dat is een feit en wat er voor de rest had kunnen gebeuren is speculatie. Dat je voor de rest je vooroordelen over Sneijder laat blijken laat alleen maar zien dat je het richt op de persoon ipv de situatie, erg triest want 700 miljoen mensen zagen dat het een corner was en daar heeft Sneijder gewoon gelijk in en dus niks afschuiven. Triest dat je je psv gevoelens boven realiteit stelt.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:49 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Klopt, niet gegeven penalties, rode kaarten en dergelijke zijn veel minder cruciaal. Dat doelpunt had net zo goed kunnen vallen na die corner die dan bijvoorbeeld slecht genomen was en was gewoon te voorkomen. Als je onterecht een penalty tegen krijgt, dan liggen je eigen kansen natuurlijk een stuk anders.
En met het clubvoetbal wou ik even aangeven m.b.t. de afschuifmentaliteit die bij die club heerst bij een verliespartij (het lag aan het gras, de wind, het regende (dit vond ik nog wel een topper uit het rijtje), de scheids, etc. etc.). Een club waarbij Sneijder is opgegroeid en wellicht dus ook een grote invloed op de vorming van zijn persoonlijkheid heeft gehad.
Een van de meest kansloze trollen van het forum imo., ben ik het toch nog met je eens in ieder gevalquote:Op maandag 12 juli 2010 04:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sneijder had zover ik weet twee domme afstandsschoten in de finale. Waarvan één gewoon zwaar belachelijk was en nog bijna op eigen helft. true, maar ik vind het wel mooi hoe hij toch als een leider probeert te zijn en volledig zichzelf is. Hij is boos, waarom mag ie dat niet zijn? overigens denk ik dat het meer frustratie is.
Hmm, ik had je in de war met een andere PSV'er. RubenSOsa denk k..
Gast.. lees nou eens wat ik zeg. Ja het was een corner! Ik zat daar toch ook niet op te zeiken, alleen dat afschuiven, dat dat zo makkelijk is en dat hij een paar dingen zegt die gewoon NIET kloppen (en die ik al aangaf in dit topic).. Daar zit ik op te zeiken pipo, lees verder lekker zelf wat je wilt.quote:Op maandag 12 juli 2010 04:06 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Had hij de corner gegeven was dit doelpunt niet gevallen dat is een feit en wat er voor de rest had kunnen gebeuren is speculatie. Dat je voor de rest je vooroordelen over Sneijder laat blijken laat alleen maar zien dat je het richt op de persoon ipv de situatie, erg triest want 700 miljoen mensen zagen dat het een corner was en daar heeft Sneijder gewoon gelijk in en dus niks afschuiven. Triest dat je je psv gevoelens boven realiteit stelt.
Als men het over Blatter heeft zie ik hem steeds weer letterlijk op z'n bek gaan hahahaquote:Op maandag 12 juli 2010 04:30 schreef Unstoppable het volgende:
DIt topic bewijst wel gewoon dat Blatter keihard gelijk heeft, fuck moderne techniek
Jij vond dat het een corner was en dat het buitenspel was, zelfde wat Sneijder zegt in het artikel... Hij geeft zelfs toe dat het niet alleen aan de scheids lag dus wat schuiven? Je zit te zeiken op dingen waar je Sneijder gelijk in geeft, dus wat loop je nou te zeiken pipo met je clubvoetbal aanhalenquote:Op maandag 12 juli 2010 04:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Gast.. lees nou eens wat ik zeg. Ja het was een corner! Ik zat daar toch ook niet op te zeiken, alleen dat afschuiven, dat dat zo makkelijk is en dat hij een paar dingen zegt die gewoon NIET kloppen (en die ik al aangaf in dit topic).. Daar zit ik op te zeiken pipo, lees verder lekker zelf wat je wilt.
Was echt een mooie aanval op de solar plexis idd.quote:Op maandag 12 juli 2010 05:10 schreef Perico het volgende:
De karate trap van Nigel de Jong was direct rood... daar had Nederland dan Webb weer mee.
Dus gaan zeuren over de scheids, is in dit licht dan ook maar zo-zo.
Gast, als je sarcasme niet eens snapt. Laat ook maarquote:Op maandag 12 juli 2010 04:45 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Jij vond dat het een corner was en dat het buitenspel was, zelfde wat Sneijder zegt in het artikel... Hij geeft zelfs toe dat het niet alleen aan de scheids lag dus wat schuiven? Je zit te zeiken op dingen waar je Sneijder gelijk in geeft, dus wat loop je nou te zeiken pipo met je clubvoetbal aanhalenMisschien moet je zelf het artikel even nalezen
Als je alles op een rijtje zet (de Jong eigenlijk rood, Heitinga onterecht dubbel geel, Puyol onterecht geen dubbel geel en gebrek aan vrije trap op een erg mooie plaats, Iniësta onterecht geen rood, corner onterecht niet gegeven, vrije trap onterecht niet gegeven bij overtreding op Elia) dan was de scheids toch echt op de hand van Spanje.quote:Op maandag 12 juli 2010 05:10 schreef Perico het volgende:
De karate trap van Nigel de Jong was direct rood... daar had Nederland dan Webb weer mee.
Dus gaan zeuren over de scheids, is in dit licht dan ook maar zo-zo.
Dat de scheids vaak onterecht beschuldigt wordt betekend niet dat je dit niet mag benoemen als het wel klopt. En gisterenavond WAS een blamage. In de media wordt het praktisch dood verzwegen, dat is pas schandalig.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Bron: telegraaf.nl
"To be a good winner, you have to be a good loser too"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |