En nu neuk je K. in een latexpakje.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Was ik vroeger ook, net zoals voor bijna alle fruit. Én ook voor latex.
Ik ben nu nergens allergisch meer voor.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
En nu neuk je K. in een latexpakje.
Dan moet je van die stinkende geitenmaag condooms om toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Nooit geile seks met in latex gehulde blondines voor jou.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit last van gehad van uitslag na seks met een condoom, dus zal wel over m'n allergie heen zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dan moet je van die stinkende geitenmaag condooms om toch?
Dan gaat mij wekker pas.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef Desunoto het volgende:
Waarom heb ik afgesproken morgenochtend om 9 uur iemand de tuin te helpen slopen?
quote:
quote:
Nee jij dan.quote:
Ik was op verjaardag en alles was heel goed geregeld.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest een half uur in de rij staan voor mijn bier. Ik heb ervan genoten zoals ik nog nooit van bier heb genoten.
Er is mogelijk in deze post overdreven.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik was op verjaardag en alles was heel goed geregeld.
Dus ik heb genoeg op.
Ik wel dan?quote:
Daarom ben ik ook niet gegaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer in de stad kijken, wat een hel.
Jawel.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet gegaan.
En sowieso was er geen scherm in Utrecht.
Bublicious.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een kloon. Myreala. Anonimiteit boven alles. Jewaids.
Daarboven.quote:
Idd, dat was ikquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dat moet Do zeggen, anders is het niet goed?
Suus.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dat moet Do zeggen, anders is het niet goed?
Dat dacht ik ook over jouw reactiequote:Op maandag 12 juli 2010 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Flikker op man, het is altijd hetzelfde hier.
Het maakt niet uit Suus, we zijn met het hele land 2e van de wereld geworden.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat bevestigt namelijk dat ik gelijk heb.
Ohja, maar ik vind het ook niet zo belangrijk dat we niet gewonnen hebben hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Het maakt niet uit Suus, we zijn met het hele land 2e van de wereld geworden.
Het is erg jammer, maar ik zei 't van tevoren al.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja, maar ik vind het ook niet zo belangrijk dat we niet gewonnen hebben hoor.
Eigen schuld, ze hadden makkelijk kunnen winnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is erg jammer, maar ik zei 't van tevoren al.
Wauw.quote:
En een aantal baco's, maar als je de laatste paar maanden amper iets hebt gedronken komt 't redelijk stevig aan.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 02:17 schreef Schieganger het volgende:
Friend zone mensen zijn zo leuk om te pesten
Al geruime tijdquote:
ffffuuuuuuuuuuuquote:Tot onze spijt moet ik u mededelen dat wij heden, Maandag 12 juli, wegens werkzaamheden aan de waterleiding, ons bedrijf NIET kunnen openen.
Op Dinsdag t/m Donderdag (13 t/m 15 juli) zijn wij wel geopend
Dan ga je zelf eten maken of ergens anders bestellen.quote:
Zelf eten makenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ga je zelf eten maken of ergens anders bestellen.
Dat bedoel ik dus, dan had je gewoon vanochtend brood moeten klaarmaken.quote:
Ik heb wel wat beters te doen het 's'ochtends dan mij wat brood smeren voor hierquote:Op maandag 12 juli 2010 10:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dan had je gewoon vanochtend brood moeten klaarmaken.
Daarnaast kan je echt wel even in je lunchpauze naar de AH.
Klinkt als een verwend nest.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen het 's'ochtends dan mij wat brood smeren voor hier
Is immers geen C1000 waar ik 'ff' 4 uurtjes op een dag werk
En een AH is niet te vergelijken met een lunchzaak waar ze zelfs warme hoofdgerechten voor je maken..
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen het 's'ochtends dan mij wat brood smeren voor hier
En een AH is niet te vergelijken met een lunchzaak waar ze zelfs warme hoofdgerechten voor je maken..
Wat doe je in godsnaam voor werk.... Net alsof je na een paar uur in een supermarkt geen behoefte heb aan wat etenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hier is nog niks te zien....quote:Op maandag 12 juli 2010 11:40 schreef tubacloud het volgende:
Door die onweersbuien is het hier zo donker dat ik lichten aan moet doen
Komt nog welquote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tering, arrogantje. Voel je nou maar niet te goed voor alles.
Wanneer ik 40+ uur per week hier rond loop en dus het grootste deel van de week hier eet, wel fijn om een beetje goed eten voor mijn neus te hebben. En nee, wanneer ik 4 uur in een suppermarkt oid werk(t gaat verdomme om de 4 uur, niet de baan) eet ik wel thuis ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat doe je in godsnaam voor werk.... Net alsof je na een paar uur in een supermarkt geen behoefte heb aan wat eten![]()
Sorry hoor maar als ik de hele week werk kan ik ook prima leven met een boterham of belegde broodjes.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wanneer ik 40+ uur per week hier rond loop en dus het grootste deel van de week hier eet, wel fijn om een beetje goed eten voor mijn neus te hebben.
Maar jij gaat niet janken als er 1 dag geen warm diner kan worden en je dan wel gewoon naar de AH/bakker of iets dergelijks moet, of wel?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga in mijn pauze ook niet naar de AH hoor.
Ik wel.... Oh wachtquote:Op maandag 12 juli 2010 11:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga in mijn pauze ook niet naar de AH hoor.
Boeien, ik werk in de horeca, ik krijg altijd eten.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet janken als er 1 dag geen warm diner kan worden en je dan wel gewoon naar de AH/bakker of iets dergelijks moet, of wel?
Ja maar ik woon in het noorden grapjas.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Komt nog wel![]()
Ze verwachten voor de middag en avond ook zware onweersbuien voor het zuiden en oosten
Ik zeg niet dat ik warm dine jij nerdquote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet janken als er 1 dag geen warm diner kan worden en je dan wel gewoon naar de AH/bakker of iets dergelijks moet, of wel?
Niet zeuren, jij hebt waarschijnlijk langer middagpauze dan ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik warm dine jij nerdIk bestel iets bij een zaak die gewoon lekker uitgebreid is qua keuze aan eten zodat ik gewoon iets kan zoeken waar ik zin in heb.
En nee, ik ga niet naar een AH oid want dan ben ik ruim mijn halve lunch kwijt aan "even naar de appie gaan en eten halen".
Ga eerst maar eens werken en leren hoe de middagpauzes daarbij gergeld zijn
Daar komt het toch ook langs als ze van het zuiden naar het noorden trekken?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in het noorden grapjas.
Nieuw koufront uit het zuiden, apocalyps, dood verderf, level 3 estofex, blablablaquote:Op maandag 12 juli 2010 11:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Het onweert hier al, dus hoe kunnen ze in godsnaam nog zware onweesbuien hiervoor verwachten?
Oh nee? Lees eens terug wat je gepost hebt voordat je gaat lopen schelden omdat je gewoon niet tegen een discussie kan.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg gewerkt en in mijn lunchpauzes altijd genoeg tijd gehad om ergens eten te halen alhoewel ik meestal gewoon brood had gesmeerd 's ochtends omdat dat gewoon nog veel makkelijker is.quote:Ik bestel iets bij een zaak die gewoon lekker uitgebreid is qua keuze aan eten zodat ik gewoon iets kan zoeken waar ik zin in heb.
En nee, ik ga niet naar een AH oid want dan ben ik ruim mijn halve lunch kwijt aan "even naar de appie gaan en eten halen".
Ga eerst maar eens werken en leren hoe de middagpauzes daarbij gergeld zijn
Half uur. Gewoon zoals zowat overalquote:Op maandag 12 juli 2010 11:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij hebt waarschijnlijk langer middagpauze dan ik.
In mijn grote schoolpauze, ha, grappenmaker. Allereerst heb ik vaak genoeg fulltime in de vakantie gewerkt de afgelopen jaren en daarbij beweert jouw fobo dat ook jij verder nog gewoon met je opleiding bezig bent. Tevens is mijn schoolpauze ook niet langer dan 30 minuten.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Half uur. Gewoon zoals zowat overal
En een tripje AH bestaan uit 10 minuten heen lopen, 10 minuten terug lopen. Dan ben je nog geeneens in de winkel geweest om iets te kopen. Dus daarom ga ik niet zoals Japsnars in zijn grote schoolpauze, naar de AH toe.
Zelfs warme hoofdgerechten zegt dus geen fuck dr over of ik t bestel of nietquote:Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh nee? Lees eens terug wat je gepost hebt voordat je gaat lopen schelden omdat je gewoon niet tegen een discussie kan.
[..]
[..]
Ik heb vaak genoeg gewerkt en in mijn lunchpauzes altijd genoeg tijd gehad om ergens eten te halen alhoewel ik meestal gewoon brood had gesmeerd 's ochtends omdat dat gewoon nog veel makkelijker is.
"Bezig met opleiding staat niet gelijk aan geen tijd hebben voor fulltime werken, dus try again faalnerdquote:Op maandag 12 juli 2010 12:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In mijn grote schoolpauze, ha, grappenmaker. Allereerst heb ik vaak genoeg fulltime in de vakantie gewerkt de afgelopen jaren en daarbij beweert jouw fobo dat ook jij verder nog gewoon met je opleiding bezig bent. Tevens is mijn schoolpauze ook niet langer dan 30 minuten.
Wel als je het formuleert als 'ze maken zelfs warme hoofdgerechten voor je".quote:Op maandag 12 juli 2010 12:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zelfs warme hoofdgerechten zegt dus geen fuck dr over of ik t bestel of niet![]()
Alsof ik overigens een discussie met iemand als jou niet aan zou durven gaan
Ik ontken toch ook nergens dat jij fulltime werkt dus wie is hier nou de faalnerd.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
"Bezig met opleiding staat niet gelijk aan geen tijd hebben voor fulltime werken, dus try again faalnerd
Ja gelukkig wel, alleen mag die onweer wel heel graag wegblijvenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef tubacloud het volgende:
eindelijk een beetje verkoeling met die buien
Nee dat doet t niet. Met zoiets insinueer je dat ze het voor hun klanten doenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel als je het formuleert als 'ze maken zelfs warme hoofdgerechten voor je".
Daarmee insinueer je dat ze dat dus ook voor jou doen/hebben gedaan.
Jah, wat insinueer je dan met je "in je fobo staat zus en zoooo"?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ontken toch ook nergens dat jij fulltime werkt dus wie is hier nou de faalnerd.
Onweerquote:Op maandag 12 juli 2010 12:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, alleen mag die onweer wel heel graag wegblijven
Kudt?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee dat doet t niet. Met zoiets insinueer je dat ze het voor hun klanten doen
Kudt he, als iemand je lompe punten een beetje onderuit is aan het schoppen?
Ik neem maar eens een sinaasappelquote:
Dat jij niet het hele jaar door fulltime aan het werk bent en dus echt niet zo ontzettend veel meer over te vertellen hebt dan ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah, wat insinueer je dan met je "in je fobo staat zus en zoooo"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik haat onweer, komen nooit goede dingen van. Of de stroom valt uit, of het slaat hier in de buurt in of je zit op een camping in je tentje met allemaal paniekerige mensenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
OnweerVorig jaar in Frankrijk moesten we tijdens een dikke onweersbui aan de tent gaan hangen, anders was er geen tent meer geweest
Onweer is wel mooi om te zien, en die donderquote:Op maandag 12 juli 2010 12:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik haat onweer, komen nooit goede dingen van. Of de stroom valt uit, of het slaat hier in de buurt in of je zit op een camping in je tentje met allemaal paniekerige mensen
Vervelend he? Niks anders weten te zeggen op zo'n quote?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat jij niet het hele jaar door fulltime aan het werk bent en dus echt niet zo ontzettend veel meer over te vertellen hebt dan ik.Nee, maar zet er geld op in dat ze een figuur als jou bij de CA&Merch afdeling van Vodapwn dus alvast niet aannemen wegens vanalles en nogwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb overigens alle tijd, dus als je hiermee verder wil gaan, be my guest.Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:15 schreef Stoeprand het volgende:
Ze hebben in elke SC ook altijd dezelfde karakters. Ze hebben hier zelfs een timmmmm.
Alsof er iets serieus viel te reageren op die retorische vraag. Daarnaast, kudt met dt? Dat is echt niet stoerder ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vervelend he? Niks anders weten te zeggen op zo'n quote?
[..]
Nee, maar zet er geld op in dat ze een figuur als jou bij de CA&Merch afdeling van Vodapwn dus alvast niet aannemen wegens vanalles en nogwat
Ik heb overigens alle tijd, dus als je hiermee verder wil gaan, be my guest.
Dat is dan ook het enige.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Onweer is wel mooi om te zien, en die donder
Ik heb net op tijd de was binnengehaald. En het is nog droog ookquote:Op maandag 12 juli 2010 12:10 schreef Desunoto het volgende:
Die verkoeling kwam hier echt precies op tijd na een paar uur een tuin slopen.
Jah vodafone, maar je zou toch denken dat niet iedere idioot die daar gaat callcenteren een business laptop geven? Toch had ik er een thuis liggen met mijn naam. Hebben ze me kennelijk toch echt als aanwinst gezien.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof er iets serieus viel te reageren op die retorische vraag. Daarnaast, kudt met dt? Dat is echt niet stoerder ofzo.
En waar slaat het op dat ze mij niet zouden aannemen? Dat is een conclusie die nergens op gebaseerd is. Ja ik merk het, je bent zo te zien niet echt een waardevolle aanwinst voor je werkgever.
O en dude, vodapwn?![]()
Hier ga ik een screenshot van maken. Je 14.gif-quote:
Hier begint t alweer op te klarenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
Oh, heerlijk, het klettert zo lekker nat naar beneden
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
Oh, heerlijk, het klettert zo lekker nat naar beneden
Regen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik kan niet veel opmaken uit deze zin, maar het klinkt leuk
hier vannacht weer. ;Pquote:
rielekst voor je baasquote:Op maandag 12 juli 2010 12:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier vannacht weer. ;P
Wist je trouwens dat een ritje delfzijl -> Leeuwarden op de taxameter dik 260 euro kost? (had gisteren een pechgevalletje van iemand,. die ik dus naar huis moest brengen op kosten van de verzekering.
mehehe, trein is veul goedkoperquote:Op maandag 12 juli 2010 12:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier vannacht weer. ;P
Wist je trouwens dat een ritje delfzijl -> Leeuwarden op de taxameter dik 260 euro kost? (had gisteren een pechgevalletje van iemand,. die ik dus naar huis moest brengen op kosten van de verzekering.
Jups, 3 achievements op 1 dag verdient, van 4 naar 7quote:
Ik heb er ook 7 geloof ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jups, 3 achievements op 1 dag verdient, van 4 naar 7
Ja dit was wel een mooie. Hoe klinkt het als hij ergens in slaat?quote:
Dan is het echt flits en dan meteen donder en echt heel heel erg grote klap, dat kan je je bijna niet voorstellenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dit was wel een mooie. Hoe klinkt het als hij ergens in slaat?
Vind t persoonlijk niks aan,quote:Op maandag 12 juli 2010 12:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Onweer is wel mooi om te zien, en die donder
Scheelde niet veel hier.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het echt flits en dan meteen donder en echt heel heel erg grote klap, dat kan je je bijna niet voorstellen
Dat mag, het is ook iets engsquote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind t persoonlijk niks aan,
had afgelopen nacht 2 harde knallen gehoord, en die waren zo hard, dat ik ervan moest huilen.![]()
Ben er als de dood voor..
Ik slaap er gewoon doorheenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had afgelopen nacht 2 harde knallen gehoord, en die waren zo hard, dat ik ervan moest huilen.![]()
Ben je dr serieus zo bang voor?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoor nog wat gerommel her en der. Het regent ook nog steeds.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nuja, het is hier jammer genoeg al voorbij, maar toch ook een paar rake klappen hoor
jaquote:
Heb je de lampen al aan?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja![]()
en het leuke is, is dat het nu ook kapot hard onweert bij ons in het leuke noord-groningen.
Groningenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja![]()
en het leuke is, is dat het nu ook kapot hard onweert bij ons in het leuke noord-groningen.
Hier was het gisteren en vanochtend prijsquote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja![]()
Ik ga er naar school volgend jaarquote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is heel leuk hoorMaar niet om te wonen
Nee, heb je dadelijk Renesite als buurmanquote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is heel leuk hoorMaar niet om te wonen
Gelukkig woon je er dan wel een eindje vanafquote:Op maandag 12 juli 2010 13:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, heb je dadelijk Renesite als buurman.
Het schijnt helemaal pikkedonker te zijn daar, maar dat zal wel een ander deel van Groningen zijn danquote:
?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
gatverdamme, ik kan met deze nieuwe layout geen foto's posten:')
Tuurlijk wel:quote:Op maandag 12 juli 2010 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
1 |
Pics van je zusje.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke..quote:Op maandag 12 juli 2010 13:38 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
FUCKA YOU GRONINGEN
Hier schijnt de zon
5 km verderop zeker?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke..
maar
tis wel kapot eng, buren hebben zo'n grote vlaggenmast inde tuin..
Was jij niet tegen de nieuwe lay-out?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga hier gewoon iedere dag om 1337 zijn om de nieuwe lay te hebben
dan zat ik nu toch ookniet achter internet..quote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het schijnt helemaal pikkedonker te zijn daar, maar dat zal wel een ander deel van Groningen zijn dan
Nee, de features zijn namelijk top en je kan je thema instellen zodat het een beetje op bagger lijktquote:Op maandag 12 juli 2010 13:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Was jij niet tegen de nieuwe lay-out?
Wantquote:Op maandag 12 juli 2010 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan zat ik nu toch ookniet achter internet..?
ik bedoel de lucht, anders zou je toch ook geen lampen aan kunnen doenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan zou er toch geen strooooom zijn?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik bedoel de lucht, anders zou je toch ook geen lampen aan kunnen doenIk vroeg: heb je je lampen aan, (en vervolgens zei ik) want het schijnt pikkedonker te zijn
Vroeg is dus ookal iets relatiefs.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geeft niet, we hebben allemaal een kater en het is nog vroeg
Nee, ze doet gewoon mavo.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geeft niet, we hebben allemaal een kater en het is nog vroeg
Oké. Toppie.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, de features zijn namelijk top en je kan je thema instellen zodat het een beetje op bagger lijkt
Volgend seizoen 4 keer in de week ipv 3 keer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, kan ik er wat aan doen dat sommige mensen om 6 uur opstaan om te gaan zwemmen
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgend seizoen 4 keer in de week ipv 3 keer.
Sport, Gezondheid en Management.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
maar wat ga je nou aan scholing doen?
Hee Mark, heb jij toevallig nog een xbox live trail van 2 dagen ofzo?quote:
Blijf jezelf dat maar wijsmaken.quote:
Nee, ik heb een ban.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee Mark, heb jij toevallig nog een xbox live trail van 2 dagen ofzo?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je bedoelt over 4 jaar? Ik weet het nog niet.
Ja daarom dacht ik dat jij er misschien wel een paar over had ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Nee, ik heb een ban.Maar je moet gewoon op FOK! vragen of zo.
Dominee.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarna zeker weer een nieuwe studie
![]()
Maar wat kan je ermee worden dan? Zwemclubmanager?
Geen idee hoe ik er aan zou moeten komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik dat jij er misschien wel een paar over had ofzo.
Ja jij download natuurlijk alle spellenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik er aan zou moeten komen.
Nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarna zeker weer een nieuwe studie
![]()
Maar wat kan je ermee worden dan? Zwemclubmanager?
omdat ze niets met het geloof heeftquote:
Ik zie wel of ik nog naar de universiteit ga, eerst maar eens die studie fotografie doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee.O.a. beweeg- en lijfstijladviseur.
Ik heb wel plannen om daarna nog naar de universiteit te gaan, maar dat zien we dan wel weer.
Heb ik ook nog ff over zitten twijfelen, die richting.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb wel plannen om daarna nog naar de universiteit te gaan, maar dat zien we dan wel weer.
Is je abonnement afgelopen?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja jij download natuurlijk alle spellen. nvm.
Natuurlijk wel. Gawd, jij weet ook niks.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ze niets met het geloof heeftMet geen enkel geloof en dan kan je dus moeilijk dominee worden
Als ik met deze studie klaar ben, ben ik 21. Ook tijd zat nog dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik zie wel of ik nog naar de universiteit ga, eerst maar eens die studie fotografie doen.
Als ik daarmee klaar ben, ben ik 19, tijd zat om dan nog een universitaire studie te doen
Wat adviseer je mijquote:Op maandag 12 juli 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, heb al een nieuwe gekocht, maar moet nog wachten op de code.quote:
Ik had het in een keer moeten kiezen maar ik was jong en naïef.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb ik ook nog ff over zitten twijfelen, die richting.
luna nietquote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gawd, jij weet ook niks.
Of diëten goed is is natuurlijk ook relatief en dat weet jij ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat adviseer je mijOw wacht, je moet nog aan je studie beginnen
![]()
Maar dan kom je er dus ook achter of diëten wel goed is
Oja, weet ik dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of diëten goed is is natuurlijk ook relatief en dat weet jij ook.
En jullie zijn natuurlijk boezem(hihi)vriendinnen, dus jij weet dat wel.quote:
HOAX. Ik heb geen vrienden.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En jullie zijn natuurlijk boezem(hihi)vriendinnen, dus jij weet dat wel.
ik ben een jongen, en ik ben er trots opquote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En jullie zijn natuurlijk boezem(hihi)vriendinnen, dus jij weet dat wel.
Je bent nou niet bepaald een jongen om trots op te zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben een jongen, en ik ben er trots op
Je huisdieren tellen nietquote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BURNNN!!!!!
Ik heb wel vrienden, best eng, voor een fokker
Daar heb je helemaal gelijk in, maar je hebt mij nog niet met zonnebril gezienquote:Op maandag 12 juli 2010 14:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je bent nou niet bepaald een jongen om trots op te zijn
Het feit dat ik geen vrienden heb niet wou je zeggen?quote:
linkje alleen is genoegquote:Op maandag 12 juli 2010 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
even tussen door, kanje een youtube video plaatsen in je reactie? zo ja hoe.
Houd alsjeblieft op DeLuna. Houd alsjeblieft op.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen vrienden heb niet wou je zeggen?![]()
Maar ik ben er allang aan gewend.
oh oke, kweet niet of je het al kan zien, ( heb m net ge-upload )quote:
Ha, dan lijk je op een cavia met een zonnebril.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar je hebt mij nog niet met zonnebril gezien
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
even tussen door, kanje een youtube video plaatsen in je reactie :')? zo ja hoe.
1 |
Praat me er niet vanquote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Hyman het volgende:
Wut, zijn de kinders van 1995 nu al pubers
Ik word oud
Ze heeft wel flinke ballenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Hyman het volgende:
Wut, zijn de kinders van 1995 nu al pubers
Ik word oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |