Vind t persoonlijk niks aan,quote:Op maandag 12 juli 2010 12:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Onweer is wel mooi om te zien, en die donder
Scheelde niet veel hier.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het echt flits en dan meteen donder en echt heel heel erg grote klap, dat kan je je bijna niet voorstellen
Dat mag, het is ook iets engsquote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind t persoonlijk niks aan,
had afgelopen nacht 2 harde knallen gehoord, en die waren zo hard, dat ik ervan moest huilen.![]()
Ben er als de dood voor..
Ik slaap er gewoon doorheenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had afgelopen nacht 2 harde knallen gehoord, en die waren zo hard, dat ik ervan moest huilen.![]()
Ben je dr serieus zo bang voor?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoor nog wat gerommel her en der. Het regent ook nog steeds.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nuja, het is hier jammer genoeg al voorbij, maar toch ook een paar rake klappen hoor
jaquote:
Heb je de lampen al aan?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja![]()
en het leuke is, is dat het nu ook kapot hard onweert bij ons in het leuke noord-groningen.
Groningenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja![]()
en het leuke is, is dat het nu ook kapot hard onweert bij ons in het leuke noord-groningen.
Hier was het gisteren en vanochtend prijsquote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja![]()
Ik ga er naar school volgend jaarquote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is heel leuk hoorMaar niet om te wonen
Nee, heb je dadelijk Renesite als buurmanquote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is heel leuk hoorMaar niet om te wonen
Gelukkig woon je er dan wel een eindje vanafquote:Op maandag 12 juli 2010 13:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, heb je dadelijk Renesite als buurman.
Het schijnt helemaal pikkedonker te zijn daar, maar dat zal wel een ander deel van Groningen zijn danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |