Alsof er iets serieus viel te reageren op die retorische vraag. Daarnaast, kudt met dt? Dat is echt niet stoerder ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vervelend he? Niks anders weten te zeggen op zo'n quote?
[..]
Nee, maar zet er geld op in dat ze een figuur als jou bij de CA&Merch afdeling van Vodapwn dus alvast niet aannemen wegens vanalles en nogwat
Ik heb overigens alle tijd, dus als je hiermee verder wil gaan, be my guest.
Dat is dan ook het enige.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Onweer is wel mooi om te zien, en die donder
Ik heb net op tijd de was binnengehaald. En het is nog droog ookquote:Op maandag 12 juli 2010 12:10 schreef Desunoto het volgende:
Die verkoeling kwam hier echt precies op tijd na een paar uur een tuin slopen.
Jah vodafone, maar je zou toch denken dat niet iedere idioot die daar gaat callcenteren een business laptop geven? Toch had ik er een thuis liggen met mijn naam. Hebben ze me kennelijk toch echt als aanwinst gezien.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof er iets serieus viel te reageren op die retorische vraag. Daarnaast, kudt met dt? Dat is echt niet stoerder ofzo.
En waar slaat het op dat ze mij niet zouden aannemen? Dat is een conclusie die nergens op gebaseerd is. Ja ik merk het, je bent zo te zien niet echt een waardevolle aanwinst voor je werkgever.
O en dude, vodapwn?![]()
Hier ga ik een screenshot van maken. Je 14.gif-quote:
Hier begint t alweer op te klarenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
Oh, heerlijk, het klettert zo lekker nat naar beneden
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
Oh, heerlijk, het klettert zo lekker nat naar beneden
Regen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik kan niet veel opmaken uit deze zin, maar het klinkt leuk
hier vannacht weer. ;Pquote:
rielekst voor je baasquote:Op maandag 12 juli 2010 12:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier vannacht weer. ;P
Wist je trouwens dat een ritje delfzijl -> Leeuwarden op de taxameter dik 260 euro kost? (had gisteren een pechgevalletje van iemand,. die ik dus naar huis moest brengen op kosten van de verzekering.
mehehe, trein is veul goedkoperquote:Op maandag 12 juli 2010 12:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier vannacht weer. ;P
Wist je trouwens dat een ritje delfzijl -> Leeuwarden op de taxameter dik 260 euro kost? (had gisteren een pechgevalletje van iemand,. die ik dus naar huis moest brengen op kosten van de verzekering.
Jups, 3 achievements op 1 dag verdient, van 4 naar 7quote:
Ik heb er ook 7 geloof ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jups, 3 achievements op 1 dag verdient, van 4 naar 7
Ja dit was wel een mooie. Hoe klinkt het als hij ergens in slaat?quote:
Dan is het echt flits en dan meteen donder en echt heel heel erg grote klap, dat kan je je bijna niet voorstellenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dit was wel een mooie. Hoe klinkt het als hij ergens in slaat?
Vind t persoonlijk niks aan,quote:Op maandag 12 juli 2010 12:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Onweer is wel mooi om te zien, en die donder
Scheelde niet veel hier.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het echt flits en dan meteen donder en echt heel heel erg grote klap, dat kan je je bijna niet voorstellen
Dat mag, het is ook iets engsquote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind t persoonlijk niks aan,
had afgelopen nacht 2 harde knallen gehoord, en die waren zo hard, dat ik ervan moest huilen.![]()
Ben er als de dood voor..
Ik slaap er gewoon doorheenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had afgelopen nacht 2 harde knallen gehoord, en die waren zo hard, dat ik ervan moest huilen.![]()
Ben je dr serieus zo bang voor?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoor nog wat gerommel her en der. Het regent ook nog steeds.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nuja, het is hier jammer genoeg al voorbij, maar toch ook een paar rake klappen hoor
jaquote:
Heb je de lampen al aan?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja![]()
en het leuke is, is dat het nu ook kapot hard onweert bij ons in het leuke noord-groningen.
Groningenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja![]()
en het leuke is, is dat het nu ook kapot hard onweert bij ons in het leuke noord-groningen.
Hier was het gisteren en vanochtend prijsquote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja![]()
Ik ga er naar school volgend jaarquote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is heel leuk hoorMaar niet om te wonen
Nee, heb je dadelijk Renesite als buurmanquote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is heel leuk hoorMaar niet om te wonen
Gelukkig woon je er dan wel een eindje vanafquote:Op maandag 12 juli 2010 13:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, heb je dadelijk Renesite als buurman.
Het schijnt helemaal pikkedonker te zijn daar, maar dat zal wel een ander deel van Groningen zijn danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |