Dan ga je zelf eten maken of ergens anders bestellen.quote:
Zelf eten makenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ga je zelf eten maken of ergens anders bestellen.
Dat bedoel ik dus, dan had je gewoon vanochtend brood moeten klaarmaken.quote:
Ik heb wel wat beters te doen het 's'ochtends dan mij wat brood smeren voor hierquote:Op maandag 12 juli 2010 10:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dan had je gewoon vanochtend brood moeten klaarmaken.
Daarnaast kan je echt wel even in je lunchpauze naar de AH.
Klinkt als een verwend nest.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen het 's'ochtends dan mij wat brood smeren voor hier
Is immers geen C1000 waar ik 'ff' 4 uurtjes op een dag werk
En een AH is niet te vergelijken met een lunchzaak waar ze zelfs warme hoofdgerechten voor je maken..
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen het 's'ochtends dan mij wat brood smeren voor hier
En een AH is niet te vergelijken met een lunchzaak waar ze zelfs warme hoofdgerechten voor je maken..
Wat doe je in godsnaam voor werk.... Net alsof je na een paar uur in een supermarkt geen behoefte heb aan wat etenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hier is nog niks te zien....quote:Op maandag 12 juli 2010 11:40 schreef tubacloud het volgende:
Door die onweersbuien is het hier zo donker dat ik lichten aan moet doen
Komt nog welquote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tering, arrogantje. Voel je nou maar niet te goed voor alles.
Wanneer ik 40+ uur per week hier rond loop en dus het grootste deel van de week hier eet, wel fijn om een beetje goed eten voor mijn neus te hebben. En nee, wanneer ik 4 uur in een suppermarkt oid werk(t gaat verdomme om de 4 uur, niet de baan) eet ik wel thuis ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat doe je in godsnaam voor werk.... Net alsof je na een paar uur in een supermarkt geen behoefte heb aan wat eten![]()
Sorry hoor maar als ik de hele week werk kan ik ook prima leven met een boterham of belegde broodjes.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wanneer ik 40+ uur per week hier rond loop en dus het grootste deel van de week hier eet, wel fijn om een beetje goed eten voor mijn neus te hebben.
Maar jij gaat niet janken als er 1 dag geen warm diner kan worden en je dan wel gewoon naar de AH/bakker of iets dergelijks moet, of wel?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga in mijn pauze ook niet naar de AH hoor.
Ik wel.... Oh wachtquote:Op maandag 12 juli 2010 11:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga in mijn pauze ook niet naar de AH hoor.
Boeien, ik werk in de horeca, ik krijg altijd eten.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet janken als er 1 dag geen warm diner kan worden en je dan wel gewoon naar de AH/bakker of iets dergelijks moet, of wel?
Ja maar ik woon in het noorden grapjas.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Komt nog wel![]()
Ze verwachten voor de middag en avond ook zware onweersbuien voor het zuiden en oosten
Ik zeg niet dat ik warm dine jij nerdquote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet janken als er 1 dag geen warm diner kan worden en je dan wel gewoon naar de AH/bakker of iets dergelijks moet, of wel?
Niet zeuren, jij hebt waarschijnlijk langer middagpauze dan ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik warm dine jij nerdIk bestel iets bij een zaak die gewoon lekker uitgebreid is qua keuze aan eten zodat ik gewoon iets kan zoeken waar ik zin in heb.
En nee, ik ga niet naar een AH oid want dan ben ik ruim mijn halve lunch kwijt aan "even naar de appie gaan en eten halen".
Ga eerst maar eens werken en leren hoe de middagpauzes daarbij gergeld zijn
Daar komt het toch ook langs als ze van het zuiden naar het noorden trekken?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in het noorden grapjas.
Nieuw koufront uit het zuiden, apocalyps, dood verderf, level 3 estofex, blablablaquote:Op maandag 12 juli 2010 11:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Het onweert hier al, dus hoe kunnen ze in godsnaam nog zware onweesbuien hiervoor verwachten?
Oh nee? Lees eens terug wat je gepost hebt voordat je gaat lopen schelden omdat je gewoon niet tegen een discussie kan.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg gewerkt en in mijn lunchpauzes altijd genoeg tijd gehad om ergens eten te halen alhoewel ik meestal gewoon brood had gesmeerd 's ochtends omdat dat gewoon nog veel makkelijker is.quote:Ik bestel iets bij een zaak die gewoon lekker uitgebreid is qua keuze aan eten zodat ik gewoon iets kan zoeken waar ik zin in heb.
En nee, ik ga niet naar een AH oid want dan ben ik ruim mijn halve lunch kwijt aan "even naar de appie gaan en eten halen".
Ga eerst maar eens werken en leren hoe de middagpauzes daarbij gergeld zijn
Half uur. Gewoon zoals zowat overalquote:Op maandag 12 juli 2010 11:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij hebt waarschijnlijk langer middagpauze dan ik.
In mijn grote schoolpauze, ha, grappenmaker. Allereerst heb ik vaak genoeg fulltime in de vakantie gewerkt de afgelopen jaren en daarbij beweert jouw fobo dat ook jij verder nog gewoon met je opleiding bezig bent. Tevens is mijn schoolpauze ook niet langer dan 30 minuten.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Half uur. Gewoon zoals zowat overal
En een tripje AH bestaan uit 10 minuten heen lopen, 10 minuten terug lopen. Dan ben je nog geeneens in de winkel geweest om iets te kopen. Dus daarom ga ik niet zoals Japsnars in zijn grote schoolpauze, naar de AH toe.
Zelfs warme hoofdgerechten zegt dus geen fuck dr over of ik t bestel of nietquote:Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh nee? Lees eens terug wat je gepost hebt voordat je gaat lopen schelden omdat je gewoon niet tegen een discussie kan.
[..]
[..]
Ik heb vaak genoeg gewerkt en in mijn lunchpauzes altijd genoeg tijd gehad om ergens eten te halen alhoewel ik meestal gewoon brood had gesmeerd 's ochtends omdat dat gewoon nog veel makkelijker is.
"Bezig met opleiding staat niet gelijk aan geen tijd hebben voor fulltime werken, dus try again faalnerdquote:Op maandag 12 juli 2010 12:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In mijn grote schoolpauze, ha, grappenmaker. Allereerst heb ik vaak genoeg fulltime in de vakantie gewerkt de afgelopen jaren en daarbij beweert jouw fobo dat ook jij verder nog gewoon met je opleiding bezig bent. Tevens is mijn schoolpauze ook niet langer dan 30 minuten.
Wel als je het formuleert als 'ze maken zelfs warme hoofdgerechten voor je".quote:Op maandag 12 juli 2010 12:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zelfs warme hoofdgerechten zegt dus geen fuck dr over of ik t bestel of niet![]()
Alsof ik overigens een discussie met iemand als jou niet aan zou durven gaan
Ik ontken toch ook nergens dat jij fulltime werkt dus wie is hier nou de faalnerd.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
"Bezig met opleiding staat niet gelijk aan geen tijd hebben voor fulltime werken, dus try again faalnerd
Ja gelukkig wel, alleen mag die onweer wel heel graag wegblijvenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef tubacloud het volgende:
eindelijk een beetje verkoeling met die buien
Nee dat doet t niet. Met zoiets insinueer je dat ze het voor hun klanten doenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel als je het formuleert als 'ze maken zelfs warme hoofdgerechten voor je".
Daarmee insinueer je dat ze dat dus ook voor jou doen/hebben gedaan.
Jah, wat insinueer je dan met je "in je fobo staat zus en zoooo"?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ontken toch ook nergens dat jij fulltime werkt dus wie is hier nou de faalnerd.
Onweerquote:Op maandag 12 juli 2010 12:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, alleen mag die onweer wel heel graag wegblijven
Kudt?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee dat doet t niet. Met zoiets insinueer je dat ze het voor hun klanten doen
Kudt he, als iemand je lompe punten een beetje onderuit is aan het schoppen?
Ik neem maar eens een sinaasappelquote:
Dat jij niet het hele jaar door fulltime aan het werk bent en dus echt niet zo ontzettend veel meer over te vertellen hebt dan ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah, wat insinueer je dan met je "in je fobo staat zus en zoooo"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik haat onweer, komen nooit goede dingen van. Of de stroom valt uit, of het slaat hier in de buurt in of je zit op een camping in je tentje met allemaal paniekerige mensenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
OnweerVorig jaar in Frankrijk moesten we tijdens een dikke onweersbui aan de tent gaan hangen, anders was er geen tent meer geweest
Onweer is wel mooi om te zien, en die donderquote:Op maandag 12 juli 2010 12:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik haat onweer, komen nooit goede dingen van. Of de stroom valt uit, of het slaat hier in de buurt in of je zit op een camping in je tentje met allemaal paniekerige mensen
Vervelend he? Niks anders weten te zeggen op zo'n quote?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat jij niet het hele jaar door fulltime aan het werk bent en dus echt niet zo ontzettend veel meer over te vertellen hebt dan ik.Nee, maar zet er geld op in dat ze een figuur als jou bij de CA&Merch afdeling van Vodapwn dus alvast niet aannemen wegens vanalles en nogwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb overigens alle tijd, dus als je hiermee verder wil gaan, be my guest.Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:15 schreef Stoeprand het volgende:
Ze hebben in elke SC ook altijd dezelfde karakters. Ze hebben hier zelfs een timmmmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |