En nu neuk je K. in een latexpakje.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Was ik vroeger ook, net zoals voor bijna alle fruit. Én ook voor latex.
Ik ben nu nergens allergisch meer voor.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
En nu neuk je K. in een latexpakje.
Dan moet je van die stinkende geitenmaag condooms om toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Nooit geile seks met in latex gehulde blondines voor jou.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit last van gehad van uitslag na seks met een condoom, dus zal wel over m'n allergie heen zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dan moet je van die stinkende geitenmaag condooms om toch?
Dan gaat mij wekker pas.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef Desunoto het volgende:
Waarom heb ik afgesproken morgenochtend om 9 uur iemand de tuin te helpen slopen?
quote:
quote:
Nee jij dan.quote:
Ik was op verjaardag en alles was heel goed geregeld.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest een half uur in de rij staan voor mijn bier. Ik heb ervan genoten zoals ik nog nooit van bier heb genoten.
Er is mogelijk in deze post overdreven.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik was op verjaardag en alles was heel goed geregeld.
Dus ik heb genoeg op.
Ik wel dan?quote:
Daarom ben ik ook niet gegaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer in de stad kijken, wat een hel.
Jawel.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet gegaan.
En sowieso was er geen scherm in Utrecht.
Bublicious.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een kloon. Myreala. Anonimiteit boven alles. Jewaids.
Daarboven.quote:
Idd, dat was ikquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dat moet Do zeggen, anders is het niet goed?
Suus.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dat moet Do zeggen, anders is het niet goed?
Dat dacht ik ook over jouw reactiequote:Op maandag 12 juli 2010 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Flikker op man, het is altijd hetzelfde hier.
Het maakt niet uit Suus, we zijn met het hele land 2e van de wereld geworden.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat bevestigt namelijk dat ik gelijk heb.
Ohja, maar ik vind het ook niet zo belangrijk dat we niet gewonnen hebben hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Het maakt niet uit Suus, we zijn met het hele land 2e van de wereld geworden.
Het is erg jammer, maar ik zei 't van tevoren al.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja, maar ik vind het ook niet zo belangrijk dat we niet gewonnen hebben hoor.
Eigen schuld, ze hadden makkelijk kunnen winnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is erg jammer, maar ik zei 't van tevoren al.
Wauw.quote:
En een aantal baco's, maar als je de laatste paar maanden amper iets hebt gedronken komt 't redelijk stevig aan.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 02:17 schreef Schieganger het volgende:
Friend zone mensen zijn zo leuk om te pesten
Al geruime tijdquote:
ffffuuuuuuuuuuuquote:Tot onze spijt moet ik u mededelen dat wij heden, Maandag 12 juli, wegens werkzaamheden aan de waterleiding, ons bedrijf NIET kunnen openen.
Op Dinsdag t/m Donderdag (13 t/m 15 juli) zijn wij wel geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |