En natuurlijk gefeliciteerd voor de 2 dames die in het vorige deel bevielen, Sonnetje met Floris en Webcrowler met Lara. Nytar jij ook succes!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het geen kuddo's waard hoor... Het kwam gewoon niet in me op om kunstvoeding te laten halen. Ik heb er gewoon niet aan gedacht. Als je kraam of mijn man het had aangeboden had ik waarschijnlijk wel gehapt hoor. Maar dat was ook mijn gebrek aan voorbereiding... Ik had gewoon geen idee.
Ik zou ze ook kunnen sorteren op sterrenbeelden.quote:
quote:
ik lig op zaal met nog twee anderen.geen idee hoe druk t verder is. ik leef in mijn floris bubbelquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik lig op zaal met nog twee anderen.geen idee hoe druk t verder is. ik leef in mijn floris bubbel
hij is een beetje zielig vanwege de vacuümpomp. er is 5 keer aan m getrokkenquote:Op zondag 11 juli 2010 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
lekker in blijven leven!!
hoe is het met de kleinebeer
?
Ik vind dat ie zo'n lekker bol koppie heeft met van die lekkere wangetjes
a gossie.. beetje hoofdpijn dus?quote:Op zondag 11 juli 2010 21:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hij is een beetje zielig vanwege de vacuümpomp. er is 5 keer aan m getrokkenmaar tis o'n heerlikk klein mannetje
Ik hoop het ook!!quote:Op zondag 11 juli 2010 22:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja echt heel zielig, hopelijk is t morgen beter
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
heb wel een laptop hier maar ook een klein mannetje die erg graag bij me ligt nu.
dat gaat niet helemaal samen, anders had ik de foto's hier wel gepost
Ik zag het en dacht 'Wiewatwaarwaarom???'quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb er eens ff maanden bij gezet... Om de lijst ietsjes overzichtelijker te maken.
adrenaline doet een hoop met je... Slaap lekker!!quote:Op zondag 11 juli 2010 22:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb niet zoveel te doen hier troeta, behalve internetten. gs.nu een poging doen tot slapen. ben37uur wakker nu
de eerste dagen maximaal 4 of 6 uur volgens mijquote:Op maandag 12 juli 2010 08:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ach, 't mens heeft voetbal gekeken joh, ze had niet op een verlenging gerekend en is nu een half uurtje later!![]()
Maar fijn dat de eerste nacht zo goed is gegaan! Misschien een gekke vraag... maar mag dat al, zo'n kleintje zo lang laten slapen? Wij moesten ons madammeke echt na 5 uur wakker maken de eerste dagen.
Wat geinig... Ik ben uitgerekend rond de verjaardag van jouw oudste, en jij bent uitgerekend rond de verjaardag van de mijne.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat geinig... Ik ben uitgerekend rond de verjaardag van jouw oudste, en jij bent uitgerekend rond de verjaardag van de mijne.
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:53 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Huup, gefeliciteerd!!
Pessie, rug-voorweeen bestaan hoor.. Geloof me![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:53 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Huup, gefeliciteerd!!
Pessie, rug-voorweeen bestaan hoor.. Geloof me
Je zou natuurlijk ook gewoon last van je rug kunnen hebben gehad.... je bent zwanger, de binnenkant van je lijf trekt aan alle kanten, het wil niet zeggen dat ieder pijntje en krampje wat je voelt ook werkelijk een onderdeel van de bevalling is.... Het feit dat je lichaam op zich verandert geeft natuurlijk ook eea aan reacties in je lichaam.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:58 schreef pessie het volgende:
[..]
6 weken voorweeën dus (had 2 weken geleden al wat activiteit). Ach het is op de een of andere rare manier niet elke dag/nacht. Dus komt wel goed! En ik vind het niet erg, moet ze gewoon niet blokkeren, de spierpijn de volgende dag is erger dan de voorweeën zelf.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook gewoon last van je rug kunnen hebben gehad.... je bent zwanger, de binnenkant van je lijf trekt aan alle kanten, het wil niet zeggen dat ieder pijntje en krampje wat je voelt ook werkelijk een onderdeel van de bevalling is.... Het feit dat je lichaam op zich verandert geeft natuurlijk ook eea aan reacties in je lichaam.
Het is meer dat ik wel duidelijk een begin, een hoogtepunt, een afzwakking en een rustmoment voel. Daarom denk ik dat het voorweeën zijn. Manlief mag dan ook met de massageolie aan de slag. Mits hij wakker is natuurlijk, ga hem niet wakker maken voor zoiets.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook gewoon last van je rug kunnen hebben gehad.... je bent zwanger, de binnenkant van je lijf trekt aan alle kanten, het wil niet zeggen dat ieder pijntje en krampje wat je voelt ook werkelijk een onderdeel van de bevalling is.... Het feit dat je lichaam op zich verandert geeft natuurlijk ook eea aan reacties in je lichaam.
Nah, het is toch ook logisch dat als je baarmoeder, die normaal een vrijwel gewichtsloos stoofpeertje is, en inmiddels zo groot en zwaar is als een flinke watermeloen, dat je af en toe pijn hebt??quote:Op maandag 12 juli 2010 10:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
pffft, je hebt gelijk ook ja... Ik laat mezelf ook alweer meeslepen door een sprankje 'hoop' op vooruitgang... Ik verveel me zo
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
net zoals het logisch is dat niet alleen je buik dikker wordt, maar ook je kont....
Whahahhaha ja ach....... het hoort erbij hoor en het gaat wel weer weg...... waarschijnlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 10:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hou op, hou op.... Heb gewoon een tafeltje rondom momenteel... /zielug
Nog nietquote:Op maandag 12 juli 2010 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het is toch ook logisch dat als je baarmoeder, die normaal een vrijwel gewichtsloos stoofpeertje is, inmiddels zo groot en zwaar is als een flinke watermeloen, dat je af en toe pijn hebt??
Je ingewanden zitten niet allemaal meer op dezelfde plek, want die watermeloen zit daar, maar die watermeloen die zit niet alleen van alles aan de kant te duwen (waardoor sommige dingen weer tegen andere spieren en organen duwen) die watermeloen moet ook gewoon gedragen worden, en die paar banden waar hij aan hangt die trekken ook aan van alles en nogwat.
Het is logisch dat je overal van alles voelt, net zoals het logisch is dat niet alleen je buik dikker wordt, maar ook je kont....
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahhaha ja ach....... het hoort erbij hoor en het gaat wel weer weg...... waarschijnlijk
Ik kan al jaren niet meer zien hoe dik m'n kont is, dus ik ga me er nu ook niet druk over maken
He mijn tieten wel ja.quote:
quote:
Ik heb hier gewoon geen spiegel waarin ik mezelf helemaal kan bekijken..... omdat die te hoog hangt dus, niet omdat m'n kont er zelfs niet meer in past als ik 2 meter bij de spiegel vandaan staquote:Op maandag 12 juli 2010 10:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gewoon alle spiegels in de ban
Ik kan mezelf dan weer wel voorstellen dat die heupen makkelijk zijn voor Willem of de wasmand ofzo
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon geen spiegel waarin ik mezelf helemaal kan bekijken..... omdat die te hoog hangt dus, niet omdat m'n kont er zelfs niet meer in past als ik 2 meter bij de spiegel vandaan sta
Thuis hangt er een passpiegel aan de deur van de kleine kamer.... en daar tegenover is de badkamer, dus indien nodig kan ik nog gewoon bijna 2 meter verder de badkamer inlopenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
whehehe, gewoon een bredere spiegel aanschaffen...
*opgelost, slotje....
Hoeft niet...Meestal is het wel een kutbevalling ja..quote:Op maandag 12 juli 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat je je teveel op de bevalling fixeert, het leven is niet alleen kut.... maar de bevalling wel![]()
En verder
Zou er al een "Het leven is een keizersnee" liedje zijn??quote:Op maandag 12 juli 2010 12:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeft niet...Meestal is het wel een kutbevalling ja..
Nee maar ik proef een heel diepgaande openingszin voor een proza..quote:Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou er al een "Het leven is een keizersnee" liedje zijn??
Das wel handig bij een keizersnee ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:15 schreef Orea het volgende:
Al zou ik meer voelen voor een 'het leven is een ruggeprik'
Ja ligt eraan! Grote kans dat ze hem gewoon uitzetten zodat je zelf mee kunt persenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das wel handig bij een keizersnee ja.
Meepersen met een keizersneequote:Op maandag 12 juli 2010 12:19 schreef Orea het volgende:
[..]
Ja ligt eraan! Grote kans dat ze hem gewoon uitzetten zodat je zelf mee kunt persen
Nee, ik had een kutbevalling.quote:
Gewoon ieder een regel toch??quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee maar ik proef een heel diepgaande openingszin voor een proza..
"Het leven is als een keizersnee"....
Wie maakt m af?
En merkte meteen dat past niet door mn snee...quote:Op maandag 12 juli 2010 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon ieder een regel toch??
"Het leven is als een keizersnee"....
Ik dacht 'ik voel een wee'
Maar na een uur of 2...quote:Op maandag 12 juli 2010 12:25 schreef Orea het volgende:
'ze zetten de ruggeprik uit en zeiden: pers maar gezellig mee'
Zoiets?
Nee joh... Tis wel een beetje warm geweest..quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:38 schreef Orea het volgende:
Ja misschien is dat inderdaad wel de juiste benamingrijp voor opname!
Ach, het gaat ook wel weer over.. tis misschien inderdaad de combi van de warmte (die ik eigenlijk nog best goed trek, doe toch niet zoveel) mijn mega dorst, waar ik ook aan toegeef, maar wat er 's nachts pas uit komt allemaal
en mijn schaambeen
dat voelt zo fijn als je er de 55e keer uit moet 's nachts en het hele gewicht van speklap zakt zo weer naar beneden
Maar ach, hoogzwanger he
Gaat wel weer over!
Gefeliciteerd Huupquote:Op maandag 12 juli 2010 09:27 schreef huuphuup het volgende:
Feli met de mijlpalen!
Ik meld me ook officieel hier. Na een tijd semi-doorzichtig aanwezig mag het er eindelijk uit
Vandaag 9 weken 6 dagen, eerste echo gehad met 8 weken alles deed het en zat erop en eraan, hartje klopte en kindje bewoog een pietsje. 20 juli een tweede termijnbepaling. Verder voel ik me prima. Helemaal nergens last van. Ik ben 2 keer misselijk geweest en heb 2 keer een maagzuuraanval gehad en dat was heten je zou er van moeten genieten maar t maakt je ook kei onzeker hoor pff
[ afbeelding ]
meet Blob. <3
regent het bij jullie nog niet? Hier is het weer somber, regen met onweerquote:Op maandag 12 juli 2010 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Morgen weer koeler, minder behoefte aan drinken en beter om te slapen...
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:50 schreef pessie het volgende:
[..]
regent het bij jullie nog niet? Hier is het weer somber, regen met onweer. Vogeltjes lijken wel gelukkig.
Mijn schaambeen kraakt als ik opsta..quote:Op maandag 12 juli 2010 12:38 schreef Orea het volgende:
Ja misschien is dat inderdaad wel de juiste benamingrijp voor opname!
Ach, het gaat ook wel weer over.. tis misschien inderdaad de combi van de warmte (die ik eigenlijk nog best goed trek, doe toch niet zoveel) mijn mega dorst, waar ik ook aan toegeef, maar wat er 's nachts pas uit komt allemaal
en mijn schaambeen
dat voelt zo fijn als je er de 55e keer uit moet 's nachts en het hele gewicht van speklap zakt zo weer naar beneden
Maar ach, hoogzwanger he
Gaat wel weer over!
Let je dan wel ff op dat die watermeloen in je buik niet op de grond valtquote:Op maandag 12 juli 2010 12:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn schaambeen kraakt als ik opsta..Ik val uit elkaar denk ik.
Zolang de zon gaat schijnen ben ik blij!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het heeft al geregend, de zon schijnt nu weer... Luchtvochtigheid dus erg hoog. Als het goed is komt er vanmiddag nog een frontje overheen en moet het daarna echt voelbaar koeler gaan worden. De plantjes in m'n tuin zijn er haske blij mee en ik ook
Het blijft wel mooi hoor, alleen minder heet dan de afgelopen tijd.
Er ligt al een zeiltje in bedquote:Op maandag 12 juli 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Let je dan wel ff op dat die watermeloen in je buik niet op de grond valt
Die van mij maakt echt soms een enorm hard *pok!* geluidquote:Op maandag 12 juli 2010 12:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn schaambeen kraakt als ik opsta..Ik val uit elkaar denk ik.
Behalve dat het verschuift... Ik ga m vast ducktapen..quote:Op maandag 12 juli 2010 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan kan het eigenlijk niet meer misgaan
Goed punt.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
Ik hoor graag eerst even dat alles goed gegaan is voor ik ga juichen.....
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Huup, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Orea, precies wat ticootje zegt. Je zit al zolang thuis daar wordt je echt knettergek van denk ik! Toen ze vorige week tegen mij zeiden dat ik niet meer mocht werken schrok ik wel ff.Gelukkig gaat het nu beter en hoop ik eind aug. te halen. Kop op meid!
Tessie en Pvoes, snap best dat jullie het spannend vinden om straks met twee kleintjes te zijn. Maar dat komt vast goed!
Wij gaan vanavond naar de voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Ben benieuwd.
Mijne doet echt kraken... Dat doet ook wel pijn. Ik probeer nu ook eerst op mn zij te rollen en van daaruit omhoog te komen.. Maar dan voel ik me behoorlijk walvis... En als mn blaas al vol is dan is het echt feest dat ik niet zo snel omhoog kom..quote:Op maandag 12 juli 2010 13:43 schreef Orea het volgende:
[..]
![]()
En succes vanaaf bij de bijeenkomst
Tessie, het doet veel, mijn schaambeen, maar geen geluid maken! Maar ik kan wel bij elke pijnscheut ff bléren, geen probleem
Yep...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef Orea het volgende:
Goed hè! Als ik hier denk dat ik moet, dan moet ik ook gaan, anders voel ik een schoudertje mijn blaas ingeduwd worden en mijn blaas leeglopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |