Nee joh... Tis wel een beetje warm geweest..quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:38 schreef Orea het volgende:
Ja misschien is dat inderdaad wel de juiste benamingrijp voor opname!
Ach, het gaat ook wel weer over.. tis misschien inderdaad de combi van de warmte (die ik eigenlijk nog best goed trek, doe toch niet zoveel) mijn mega dorst, waar ik ook aan toegeef, maar wat er 's nachts pas uit komt allemaal
en mijn schaambeen
dat voelt zo fijn als je er de 55e keer uit moet 's nachts en het hele gewicht van speklap zakt zo weer naar beneden
Maar ach, hoogzwanger he
Gaat wel weer over!
Gefeliciteerd Huupquote:Op maandag 12 juli 2010 09:27 schreef huuphuup het volgende:
Feli met de mijlpalen!
Ik meld me ook officieel hier. Na een tijd semi-doorzichtig aanwezig mag het er eindelijk uit
Vandaag 9 weken 6 dagen, eerste echo gehad met 8 weken alles deed het en zat erop en eraan, hartje klopte en kindje bewoog een pietsje. 20 juli een tweede termijnbepaling. Verder voel ik me prima. Helemaal nergens last van. Ik ben 2 keer misselijk geweest en heb 2 keer een maagzuuraanval gehad en dat was heten je zou er van moeten genieten maar t maakt je ook kei onzeker hoor pff
[ afbeelding ]
meet Blob. <3
regent het bij jullie nog niet? Hier is het weer somber, regen met onweerquote:Op maandag 12 juli 2010 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Morgen weer koeler, minder behoefte aan drinken en beter om te slapen...
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:50 schreef pessie het volgende:
[..]
regent het bij jullie nog niet? Hier is het weer somber, regen met onweer. Vogeltjes lijken wel gelukkig.
Mijn schaambeen kraakt als ik opsta..quote:Op maandag 12 juli 2010 12:38 schreef Orea het volgende:
Ja misschien is dat inderdaad wel de juiste benamingrijp voor opname!
Ach, het gaat ook wel weer over.. tis misschien inderdaad de combi van de warmte (die ik eigenlijk nog best goed trek, doe toch niet zoveel) mijn mega dorst, waar ik ook aan toegeef, maar wat er 's nachts pas uit komt allemaal
en mijn schaambeen
dat voelt zo fijn als je er de 55e keer uit moet 's nachts en het hele gewicht van speklap zakt zo weer naar beneden
Maar ach, hoogzwanger he
Gaat wel weer over!
Let je dan wel ff op dat die watermeloen in je buik niet op de grond valtquote:Op maandag 12 juli 2010 12:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn schaambeen kraakt als ik opsta..Ik val uit elkaar denk ik.
Zolang de zon gaat schijnen ben ik blij!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het heeft al geregend, de zon schijnt nu weer... Luchtvochtigheid dus erg hoog. Als het goed is komt er vanmiddag nog een frontje overheen en moet het daarna echt voelbaar koeler gaan worden. De plantjes in m'n tuin zijn er haske blij mee en ik ook
Het blijft wel mooi hoor, alleen minder heet dan de afgelopen tijd.
Er ligt al een zeiltje in bedquote:Op maandag 12 juli 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Let je dan wel ff op dat die watermeloen in je buik niet op de grond valt
Die van mij maakt echt soms een enorm hard *pok!* geluidquote:Op maandag 12 juli 2010 12:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn schaambeen kraakt als ik opsta..Ik val uit elkaar denk ik.
Behalve dat het verschuift... Ik ga m vast ducktapen..quote:Op maandag 12 juli 2010 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan kan het eigenlijk niet meer misgaan
Goed punt.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
Ik hoor graag eerst even dat alles goed gegaan is voor ik ga juichen.....
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Huup, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Orea, precies wat ticootje zegt. Je zit al zolang thuis daar wordt je echt knettergek van denk ik! Toen ze vorige week tegen mij zeiden dat ik niet meer mocht werken schrok ik wel ff.Gelukkig gaat het nu beter en hoop ik eind aug. te halen. Kop op meid!
Tessie en Pvoes, snap best dat jullie het spannend vinden om straks met twee kleintjes te zijn. Maar dat komt vast goed!
Wij gaan vanavond naar de voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |