En natuurlijk gefeliciteerd voor de 2 dames die in het vorige deel bevielen, Sonnetje met Floris en Webcrowler met Lara. Nytar jij ook succes!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het geen kuddo's waard hoor... Het kwam gewoon niet in me op om kunstvoeding te laten halen. Ik heb er gewoon niet aan gedacht. Als je kraam of mijn man het had aangeboden had ik waarschijnlijk wel gehapt hoor. Maar dat was ook mijn gebrek aan voorbereiding... Ik had gewoon geen idee.
Ik zou ze ook kunnen sorteren op sterrenbeelden.quote:
quote:
ik lig op zaal met nog twee anderen.geen idee hoe druk t verder is. ik leef in mijn floris bubbelquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik lig op zaal met nog twee anderen.geen idee hoe druk t verder is. ik leef in mijn floris bubbel
hij is een beetje zielig vanwege de vacuümpomp. er is 5 keer aan m getrokkenquote:Op zondag 11 juli 2010 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
lekker in blijven leven!!
hoe is het met de kleinebeer
?
Ik vind dat ie zo'n lekker bol koppie heeft met van die lekkere wangetjes
a gossie.. beetje hoofdpijn dus?quote:Op zondag 11 juli 2010 21:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hij is een beetje zielig vanwege de vacuümpomp. er is 5 keer aan m getrokkenmaar tis o'n heerlikk klein mannetje
Ik hoop het ook!!quote:Op zondag 11 juli 2010 22:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja echt heel zielig, hopelijk is t morgen beter
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
heb wel een laptop hier maar ook een klein mannetje die erg graag bij me ligt nu.
dat gaat niet helemaal samen, anders had ik de foto's hier wel gepost
Ik zag het en dacht 'Wiewatwaarwaarom???'quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb er eens ff maanden bij gezet... Om de lijst ietsjes overzichtelijker te maken.
adrenaline doet een hoop met je... Slaap lekker!!quote:Op zondag 11 juli 2010 22:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb niet zoveel te doen hier troeta, behalve internetten. gs.nu een poging doen tot slapen. ben37uur wakker nu
de eerste dagen maximaal 4 of 6 uur volgens mijquote:Op maandag 12 juli 2010 08:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ach, 't mens heeft voetbal gekeken joh, ze had niet op een verlenging gerekend en is nu een half uurtje later!![]()
Maar fijn dat de eerste nacht zo goed is gegaan! Misschien een gekke vraag... maar mag dat al, zo'n kleintje zo lang laten slapen? Wij moesten ons madammeke echt na 5 uur wakker maken de eerste dagen.
Wat geinig... Ik ben uitgerekend rond de verjaardag van jouw oudste, en jij bent uitgerekend rond de verjaardag van de mijne.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat geinig... Ik ben uitgerekend rond de verjaardag van jouw oudste, en jij bent uitgerekend rond de verjaardag van de mijne.
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:53 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Huup, gefeliciteerd!!
Pessie, rug-voorweeen bestaan hoor.. Geloof me![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:53 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Huup, gefeliciteerd!!
Pessie, rug-voorweeen bestaan hoor.. Geloof me
Je zou natuurlijk ook gewoon last van je rug kunnen hebben gehad.... je bent zwanger, de binnenkant van je lijf trekt aan alle kanten, het wil niet zeggen dat ieder pijntje en krampje wat je voelt ook werkelijk een onderdeel van de bevalling is.... Het feit dat je lichaam op zich verandert geeft natuurlijk ook eea aan reacties in je lichaam.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:58 schreef pessie het volgende:
[..]
6 weken voorweeën dus (had 2 weken geleden al wat activiteit). Ach het is op de een of andere rare manier niet elke dag/nacht. Dus komt wel goed! En ik vind het niet erg, moet ze gewoon niet blokkeren, de spierpijn de volgende dag is erger dan de voorweeën zelf.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook gewoon last van je rug kunnen hebben gehad.... je bent zwanger, de binnenkant van je lijf trekt aan alle kanten, het wil niet zeggen dat ieder pijntje en krampje wat je voelt ook werkelijk een onderdeel van de bevalling is.... Het feit dat je lichaam op zich verandert geeft natuurlijk ook eea aan reacties in je lichaam.
Het is meer dat ik wel duidelijk een begin, een hoogtepunt, een afzwakking en een rustmoment voel. Daarom denk ik dat het voorweeën zijn. Manlief mag dan ook met de massageolie aan de slag. Mits hij wakker is natuurlijk, ga hem niet wakker maken voor zoiets.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook gewoon last van je rug kunnen hebben gehad.... je bent zwanger, de binnenkant van je lijf trekt aan alle kanten, het wil niet zeggen dat ieder pijntje en krampje wat je voelt ook werkelijk een onderdeel van de bevalling is.... Het feit dat je lichaam op zich verandert geeft natuurlijk ook eea aan reacties in je lichaam.
Nah, het is toch ook logisch dat als je baarmoeder, die normaal een vrijwel gewichtsloos stoofpeertje is, en inmiddels zo groot en zwaar is als een flinke watermeloen, dat je af en toe pijn hebt??quote:Op maandag 12 juli 2010 10:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
pffft, je hebt gelijk ook ja... Ik laat mezelf ook alweer meeslepen door een sprankje 'hoop' op vooruitgang... Ik verveel me zo
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
net zoals het logisch is dat niet alleen je buik dikker wordt, maar ook je kont....
Whahahhaha ja ach....... het hoort erbij hoor en het gaat wel weer weg...... waarschijnlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 10:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hou op, hou op.... Heb gewoon een tafeltje rondom momenteel... /zielug
Nog nietquote:Op maandag 12 juli 2010 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het is toch ook logisch dat als je baarmoeder, die normaal een vrijwel gewichtsloos stoofpeertje is, inmiddels zo groot en zwaar is als een flinke watermeloen, dat je af en toe pijn hebt??
Je ingewanden zitten niet allemaal meer op dezelfde plek, want die watermeloen zit daar, maar die watermeloen die zit niet alleen van alles aan de kant te duwen (waardoor sommige dingen weer tegen andere spieren en organen duwen) die watermeloen moet ook gewoon gedragen worden, en die paar banden waar hij aan hangt die trekken ook aan van alles en nogwat.
Het is logisch dat je overal van alles voelt, net zoals het logisch is dat niet alleen je buik dikker wordt, maar ook je kont....
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahhaha ja ach....... het hoort erbij hoor en het gaat wel weer weg...... waarschijnlijk
Ik kan al jaren niet meer zien hoe dik m'n kont is, dus ik ga me er nu ook niet druk over maken
He mijn tieten wel ja.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |