quote:Op maandag 12 juli 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon geen spiegel waarin ik mezelf helemaal kan bekijken..... omdat die te hoog hangt dus, niet omdat m'n kont er zelfs niet meer in past als ik 2 meter bij de spiegel vandaan sta
Thuis hangt er een passpiegel aan de deur van de kleine kamer.... en daar tegenover is de badkamer, dus indien nodig kan ik nog gewoon bijna 2 meter verder de badkamer inlopenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
whehehe, gewoon een bredere spiegel aanschaffen...
*opgelost, slotje....
Hoeft niet...Meestal is het wel een kutbevalling ja..quote:Op maandag 12 juli 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat je je teveel op de bevalling fixeert, het leven is niet alleen kut.... maar de bevalling wel![]()
En verder
Zou er al een "Het leven is een keizersnee" liedje zijn??quote:Op maandag 12 juli 2010 12:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeft niet...Meestal is het wel een kutbevalling ja..
Nee maar ik proef een heel diepgaande openingszin voor een proza..quote:Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou er al een "Het leven is een keizersnee" liedje zijn??
Das wel handig bij een keizersnee ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:15 schreef Orea het volgende:
Al zou ik meer voelen voor een 'het leven is een ruggeprik'
Ja ligt eraan! Grote kans dat ze hem gewoon uitzetten zodat je zelf mee kunt persenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das wel handig bij een keizersnee ja.
Meepersen met een keizersneequote:Op maandag 12 juli 2010 12:19 schreef Orea het volgende:
[..]
Ja ligt eraan! Grote kans dat ze hem gewoon uitzetten zodat je zelf mee kunt persen
Nee, ik had een kutbevalling.quote:
Gewoon ieder een regel toch??quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee maar ik proef een heel diepgaande openingszin voor een proza..
"Het leven is als een keizersnee"....
Wie maakt m af?
En merkte meteen dat past niet door mn snee...quote:Op maandag 12 juli 2010 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon ieder een regel toch??
"Het leven is als een keizersnee"....
Ik dacht 'ik voel een wee'
Maar na een uur of 2...quote:Op maandag 12 juli 2010 12:25 schreef Orea het volgende:
'ze zetten de ruggeprik uit en zeiden: pers maar gezellig mee'
Zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |