quote:
mee eens, al heb ik daar nog geen last van gehadquote:Op zondag 11 juli 2010 18:20 schreef fotostarter het volgende:
Beter je geld bijna op, dan een verrotte savefile
ik was wel ziek dat kopieeren + plakken van savegames van illegale game naar legaalquote:Op zondag 11 juli 2010 18:26 schreef fotostarter het volgende:
Wees blij
Ik baal er best wel van, en de zin om het spel weer op te pakken ontbreekt even
Dat is inderdaad ook klotequote:Op zondag 11 juli 2010 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was wel ziek dat kopieeren + plakken van savegames van illegale game naar legaal
alleen de aurosave werkte...
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Als je GTA 4 erg leuk vond, kan je dan Just Cause 2 ook leuk vinden?
en in totaal ben je er 10x langer mee bezigquote:Op zondag 11 juli 2010 22:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Just Cause 2 heeft niet zo´n meeslepend verhaal, maar je kunt eindeloos meer kutten dan in GTA 4
ik vond het "verhaal" van gta 4 echt 10x niks..quote:Op zondag 11 juli 2010 22:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Just Cause 2 heeft niet zo´n meeslepend verhaal, maar je kunt eindeloos meer kutten dan in GTA 4
maar in verhouding met het verhaal van JC2 is het een pareltjequote:Op maandag 12 juli 2010 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het "verhaal" van gta 4 echt 10x niks..
misschien, maar dat vind ik dus absoluut niet (alleen een verhaal maakt geen spel, de sfeer moet er ook zijn en dat is er imho simpelweg niet/nauwelijks in gta4)quote:Op maandag 12 juli 2010 00:22 schreef Dulk het volgende:
[..]
maar in verhouding met het verhaal van JC2 is het een pareltje
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het "verhaal" van gta 4 echt 10x niks..
dan zit je nu in mercenary mode, dat is een stuk lastiger, succesquote:Op maandag 12 juli 2010 17:33 schreef Bolleke_666 het volgende:
Gister begonnen met de game.
Agency missies succesvol afgerond.
Heb 1 drugspakketje bij de juiste gang afgeleverd.
Wel grappig, was ff aan het cruisen en kwam gelijk in een gang fight terecht.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Als je GTA 4 erg leuk vond, kan je dan Just Cause 2 ook leuk vinden?
dat denkt iedereen volgens mij... maar ondertussen kan je em wel voltooien,quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:03 schreef Dulk het volgende:
99,95% ik mis 6 resource items, maar dat schijnt een bug te zijn
ik heb via dat progje de laatste resource items en chaos items gehaald, maar alsnog mis ik die 6 items.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat denkt iedereen volgens mij... maar ondertussen kan je em wel voltooien,
check jc2mapviewer
oke, vreemd..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:49 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik heb via dat progje de laatste resource items en chaos items gehaald, maar alsnog mis ik die 6 items.
volgens dat progje heb ik dus ook alles gedaan
Nee ik zeg het verkeerd . Gewoon die Airports en militaire basissenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef mschol het volgende:
een stonghold moet je d.m.v. een missie overnemen, als je em dan bezoekt loopt er (zover ik gezien heb in alle strongholds) geen militair meer rond (heb ze allemaal wel 100% completed
zo ver ik weet en heb meegemaakt blijven ze na de 100% inderdaad gewoon actief (de militairen dus) dus je komt er niet helemaal vanaf. (helaas)quote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nee ik zeg het verkeerd . Gewoon die Airports en militaire basissen
nog geen patch gezien hier @ steam...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:20 schreef Dulk het volgende:
gaaf!
is er al iemand die met de nieuwe patch 100% heeft? ik zit nog steeds op 99,95%
Echt zo ontzettend sneu met die teksten erbij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef -CRASH- het volgende:
Afgelopen nacht wat zitten te klooien
Er zit een UFO in het spel... rechts van het filmpje...vanaf seconde 12.
Ik dacht een nieuwe boot (catamaran). Of is het een vliegtuig:?
de koop is 1 malig als je de auto heel weet te houdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik heb sinds vandaag JC2, maar moet je elke keer van de Black Market een vechicle kopen? Is het niet gewoon eenmalige aankoop?
Maar in principe moet je elke keer overnieuw kopen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
de koop is 1 malig als je de auto heel weet te houden
yepquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:44 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Maar in principe moet je elke keer overnieuw kopen?
Kan er niets over vinden Klonk. Vind het persoonlijk niet erg hoor, vermaak me stiekem nog heel erg met deel 2quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:39 schreef Klonk het volgende:
Zijn er eigenlijk nog geruchten m.b.t. nieuwe DLC? missies ofzo of is het vanaf nu wachten op JC3
ik ook, heb er meer dan 100 uur inzittenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Kan er niets over vinden Klonk. Vind het persoonlijk niet erg hoor, vermaak me stiekem nog heel erg met deel 2
Zelfde als die oilrig bug. Die heeft me tegengehouden om verder te spelen, maar ben weer begonnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:17 schreef Dulk het volgende:
ik vind het jammer dat die 99,95% bug er niet uit gehaald is, ik wil graag 100% !
ik zie het niet en hij zit toch nog boven landquote:
Je vliegt onderste bovenquote:
er is een patch uitgebracht héquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet niet of er nog mensen die ene bus missen die niemand kon vinden, ik heb hem gevonden
http://www.gamefaqs.com/boards/943499-just-cause-2/56665214#p002
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
Thanks Orbisquote:Op woensdag 15 december 2010 09:24 schreef Orbis het volgende:
Hier in de jungle:
[ afbeelding ]
Dat is ook de enige plek. Voor je kunt opstijgen, moet je overigens de zandzakken eraf schieten.
Lol zo speel ik ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef Elkouw het volgende:
Heb dat spel ook, toch maar weer eens oppakken. Al een aantal missies gedaan maar het rondrijden en van alles proberen met je hook is toch plezier van de bovenste plank
Ben met een heli naar de militaire basis bovenop die berg geweest. Dat moet wel 1 van de sterkere posities zijn want mijn heli werd binnen een minuut uit de lucht geschoten en er kwam van alles en nog wat op me afquote:Op woensdag 15 december 2010 14:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Lol zo speel ik ook.
Ga eerst even kloten, dan een missie starten, en daarna weer kloten.
Het lukt me gewoon NIET om missies aan een stuk te doen
Die is kut ja, beter pak je een straaljager en begin je al van veraf flink wat raketten te knallenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:17 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Ben met een heli naar de militaire basis bovenop die berg geweest. Dat moet wel 1 van de sterkere posities zijn want mijn heli werd binnen een minuut uit de lucht geschoten en er kwam van alles en nog wat op me af
same here, moet em ook weer eens oppakkenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Lol zo speel ik ook.
Ga eerst even kloten, dan een missie starten, en daarna weer kloten.
Het lukt me gewoon NIET om missies aan een stuk te doen
Ik kan absoluut niet met straaljagers overweg. Met een helicopter SAMs verwoesten lukt nog wel, maar een straaljager gaat gewoon te snel. Ik heb ermee geprobeerd om dat eiland met gastanks enzo (midden in de map, U-vormig) op te blazen, het eindigde in een grote vuurbal waar mijn straaljager helaas het middelpunt van was...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die is kut ja, beter pak je een straaljager en begin je al van veraf flink wat raketten te knallen
Luchtballon is goed te vinden. Pak een heli en zoek via de post hierboven ergensquote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef The6thgate het volgende:
Sinds een paar weken ook met dit spel begonnen. Erg vermakelijkEn wat een grote kaart. Op een gegeven moment ben je wel telkens steeds hetzelfde riedeltje aan het doen, maar vind het echt een tof spel. Kan ik tenminste me hiermee vermaken tot GT5 in prijs begint te dalen.
Vind alleen het save/load systeem een beetje gek. Faal je een missie...gaat ie het opslaanOf als je ergens bent en daar het opslaat kom je de volgende keer ergens anders in je stronghold terecht.
Morgen die luchtballon eens zoeken, ben benieuwd
HAHAHAHAHA ik heb precies hetzelfde gehadquote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef Orbis het volgende:
Nou, ik ben er dus net achter dat een auto air liften met dat kleine helikoptertje (Rowlinson?) absoluut een slecht idee is. Recht omhoog ging wel, maar zodra ik van richting veranderde bleek de auto zwaarder dan mijn helikopter. Het ding begon als een gek heen en weer te zwaaien en sloeg mij en mijn (gekochte!) heli te pletter tegen een rotswand...
Zou het niet weten, maar ben wel benieuwd na je moviesquote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Dulk het volgende:
ik heb met fraps nog wat leuke filmpjes gemaakt, maar die zijn 800meg stuk, met welk progje kan ik dat heb beste ff compressen om te uploaden?
De mooiste akties zijn vaak de domste.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef delano.888 het volgende:
Ik had een keer de knopjes van de triggers gewisseld, maar grapple bleef t zelfde, lastig uit te leggen.
In ieder geval, kwam er op neer dat in een heli, knopje voor dalen en grapple ontkoppelen hetzelfde was.
Dus ik vlieg boven een stad met een auto onder mn heli, wil ik dalen, stort dat ding naar beneden.
OEPS!
Niet echt over nagedacht volgens mij
quote:Op zondag 2 januari 2011 03:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De ballon zit er toch niet standaard in?
klinkt bekendquote:Op zondag 2 januari 2011 12:13 schreef Solique het volgende:
Ben tot nu toe meer basissen, dorpen en militairen aan het opblazen dan echt met de missies bezig.
GTA is best aardig, maar daar heb je toch niet genoeg vrijheidquote:Op zondag 2 januari 2011 11:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Spel laatst met alle DLC via Steam gekocht. Erg tof. Veel leuker dan GTA op de een of andere manierBen ook erg onder de indruk van het eiland zelf. Veel afwisseling. Qua verhaal is het echt niks inderdaad, maar das ook wel eens fijn
Dit kan nooit kloppen, burnout paradise groter dan WAW? Lijkt me erg sterk.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
GTA is best aardig, maar daar heb je toch niet genoeg vrijheid
en een veel kleinere map:
[ afbeelding ]
wow bedoel je denk ik?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit kan nooit kloppen, burnout paradise groter dan WAW? Lijkt me erg sterk.
Ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wow bedoel je denk ik?
wellicht is wow inmiddels groter (plaatje is wat gedateert volgens mij)
in burnout paradise heb je niet echt door dat je op een grote map zit omdat je er door heen racet met 200km/uquote:Op maandag 3 januari 2011 01:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ja WOW plaatje is van 2004 staat er, ik wist niet dat dat groeit. Speel het zelf niet maar dacht dat het wel heel erg groot was.
En BP is niet super bijzonder groot vond ik.
Zo hoort het.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:18 schreef mschol het volgende:
62 uur in JC2 en pas rond de 59% completion
G9 eclipse officieel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is het snelste vliegtuig eigenlijk? Die kleine vol getuned?
Ha, die weet ik, die ligt bij het hoofdkwartier van de Ular Boys, weet de naam niet maar het is zo'n groot ding waar je eventueel een paar voertuigen (heli?) op kwijt zou moeten kunnen.quote:
Oke, waar zijn de Ular boys? Bedoel je die met die 2 mitrailleurs aan boord?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ha, die weet ik, die ligt bij het hoofdkwartier van de Ular Boys, weet de naam niet maar het is zo'n groot ding waar je eventueel een paar voertuigen (heli?) op kwijt zou moeten kunnen.
Ergens aan de waterkant hahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke, waar zijn de Ular boys? Bedoel je die met die 2 mitrailleurs aan boord?
welke 8quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ergens aan de waterkant haha
Heb je nooit missies voor hun gedaan nog? (Die missies waarbij je grond overneemt) dan moet je dr heen.
Ergens in de buurt van 8 op de kaart (zie op)
Godsamme zeg, ga niet alles voor je doen hoor.quote:
Het is toch een soort van ferry? Die is te vinden bij zo'n klein eiland waarop de basis van de Ular Boys staat. Een grote villa met eromheen allemaal afweergeschut. Ook lachen om met een volle wanted-rating daarheen te gaan. Alle Ulars bemannen dan luchtafweergeschut, grote chaos.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ergens aan de waterkant haha
Heb je nooit missies voor hun gedaan nog? (Die missies waarbij je grond overneemt) dan moet je dr heen.
Ergens in de buurt van 8 op de kaart (zie op)
He kut godverdomme ik ben zelf ook achterlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef Orbis het volgende:
Overigens t.a.v. de kaart, volgens mij de ligt de boot bij nr. 11.
Ik weet toch niet wat je met 8 bedoeld stumperd, ga niet gelijk leip praten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
He kut godverdomme ik ben zelf ook achterlijk.
Ik gokte dat hij in de buurt van 8 lag.
Staat er notebene op de kaart bij dat 11 de plek van de Ular's aangeeft.
Maargoed, dan nog is Yuri te dom voor woorden dat hij de 8 (laat staan de 11) niet kan vinden.
Heb je t nou nog niet gevonden sukkel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat je met 8 bedoeld stumperd, ga niet gelijk leip praten.
Zwakzinnige infantiel dat je er rondloopt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je t nou nog niet gevonden sukkel?
Ik zeg toch ZIE OP
Weetjewel, dat betekend ZIE DE OP
En wat zie je in de op? Juist ja, een kaartje, met een 8 erop.
OMG vraag je moeder ff of ze morgen een spiegel voor je koopt alsjeblieft?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zwakzinnige infantiel dat je er rondloopt.
hahahhaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMG vraag je moeder ff of ze morgen een spiegel voor je koopt alsjeblieft?
En niet gelijk dr recht voor gaan staan, dan val je waarschijnlijk flauw van de schrik.
Zal nog eens iemand helpen zeg, nouja, proberen dan, randdebielen als jou kunnen helaas niet meer geholpen worden.
Verder ben je bij deze geblokt dus ik zie je posts niet meer(oh wat is het fijn om een abo te hebben)
juggle kills zijn grappigquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Fall kills blijft tof![]()
Missies zijn best wel grappig trouwens
Hoe maak je eigenlijk een juggle kill? Dat is volgens mij de enige die ik nog nooit gemaakt heb.quote:
Is dat niet iemand naar je toe grapplen en onderweg kapotschieten? Ik doe dat heel vaak, erg handig, ze kunnen dan uiteraard niks terug doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef Orbis het volgende:
[..]
Hoe maak je eigenlijk een juggle kill? Dat is volgens mij de enige die ik nog nooit gemaakt heb.
Juggle kill is wat je al zei. Iemand aan een gebouw hangen en schieten is Hang Kill. En slaan is Pinata Killquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is dat niet iemand naar je toe grapplen en onderweg kapotschieten? Ik doe dat heel vaak, erg handig, ze kunnen dan uiteraard niks terug doen.
En anders is het iemand aan een gebouw hangen dmv je grapple en dan kapot schieten, maar volgens mij is dat een pinata kill.
Ahzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Juggle kill is wat je al zei. Iemand aan een gebouw hangen en schieten is Hang Kill. En slaan is Pinata Kill
Iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ahzo.
Mijn favoriet (kan alleen op daken) is iemand die op het dak staat grapplen aan de rand van het gebouw, bijna altijd schiet hij dan net over de rand heen, vervolgens de grapple los maken (nog een keer drukken) meestal hoor je m dan nog heel lang schreeuwen.
Echt geniaal.
Juist, dat is 'm! De pinata kill had ik nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Juggle kill is wat je al zei. Iemand aan een gebouw hangen en schieten is Hang Kill. En slaan is Pinata Kill
Hahahahah das ook tof jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
Gisteren flink stuk over de snelweg gereden met een soldaat hangend achter mijn auto dmv de grapple. Hij ging uiteindelijk dood door een tegemoet komende motor.
Volgens mij heb ik dat ook nog niet voor elkaar gekregen. Maar met de ballon aan auto's hangen kan bijvoorbeeld weer wel. Misschien helpt het als je de soldaat vast maakt aan het mandje of juist de ballon zelf?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hahahahah das ook tof ja
Ik krijg het niet voor elkaar een mannetje aan de ballon vast te maken. Ja vast maken wel, maar wanneer ik weg vlieg schiet die hook weer los automagisch
Done that....quote:
Ik zeg ook niet dat het moeilijk is..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Done that....
Eenvoudig......
Stilligende boot en dan je heli erop planten.
Hahahahahahaha dat einde als hij de allerslechtste gaan aankondigenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Orbis het volgende:
Altijd leuk, Yathzee van Escapist's Zero Punctuation heeft Just Cause 2 uitgeroepen tot zijn favoriete game van het jaar. Geniet hier.
Ja, en opgeblazen, das tof, komt er groen gas uit en overal stukken vlees.quote:
en natuurlijk één item (van de 2700)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hahahahahahaha dat einde als hij de allerslechtste gaan aankondigen![]()
[..]
Ja, en opgeblazen, das tof, komt er groen gas uit en overal stukken vlees.
Een auto aan de ballon? Dan vliegt dat ding niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Orbis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook nog niet voor elkaar gekregen. Maar met de ballon aan auto's hangen kan bijvoorbeeld weer wel. Misschien helpt het als je de soldaat vast maakt aan het mandje of juist de ballon zelf?
Maar je ballon gaat wel een stuk sneller in horizontale richtingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Een auto aan de ballon? Dan vliegt dat ding niet meer
Oh zo! morgen ff proberenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef Orbis het volgende:
[..]
Maar je ballon gaat wel een stuk sneller in horizontale richting. Ideaal als je een grote(re) afstand af moet leggen, gewoon lekker achter een auto hangen. Want zonder sleepwagen is de ballon nu niet echt vlot.
Mwa, wel tof, maar dit kan in principe iedereen hoor, dat vliegtuigje is ontzettend wendbaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:09 schreef Klonk het volgende:
vliegkunsten
niet van mij trouwens, kwam het tegen op YT
ik ken het probleem...quote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef Klonk het volgende:
ik kan er niet mee omgaan, hoog in de lucht geen probleem maar zodra ik vaste bodem zie gaat er iets mis met mijn motoriek
met toetsenbord wordt het alleen maar lastiger als ik de boel omdraaiquote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef -CRASH- het volgende:
Als je eens de controller omdraait .... tenminste als je op de PS3 of de 360 speelt.
Stel je voor... een online toevoeging voor JC2quote:Just Cause ontwikkelaar onthuld volgende week nieuwe game
De ontwikkelaar achter de bekende game reeks Just Cause heeft zonet bekend gemaakt dat ze volgende week hun nieuwe game gaan aankondigen. Wel melde ze erbij dat het om een PlayStation Network titel gaat en niet om een titel die in de winkelrekken zal verschijnen.
Zonet heeft Christofer Sundberg, oprichter van Avalanche, bekend gemaakt dat ze al een geruime tijd aan een nieuwe PlayStation Network titel. De game zal geen singleplayer bevatten maar enkel een online multiplayer. Waarover de game precies zal gaan en welk genre het is weten voorlopig nog niet, wel vertelde hij dat ze hem volgende week zullen onthullen, maar de echt grote onthulling van de game zal pas voor de E3 zijn. Christofer Sundberg van Avalanche had het volgende te zeggen over de game
There’s so much work going into the tech and game design of our bigger, more risky projects, we thought that we could use that on XBLA and PSN; that we could use the same tech and experience to create something that costs about as much as one milestone payment for the bigger projects. We’ve built high production values on this title. It looks absolutely stunning. It’s been such a success internally, PSN and XBLA is now seen as a very tempting world to go further into.
Volgende week komen we dus meer te weten over de nieuwe PlayStation Network titel van de makers van Just Cause. Hou volgende week dus zeker PSX-Sense in de gaten voor de onthulling.
Wacht eerst maar eens af wat er komen gaat.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef nattermann het volgende:
Wilde deze weer spelen, maar heb hem uitgeleend![]()
Toch maar snel weer terugvrageneisen.
Dat eiland hoort vooral bij een missie. Ik wist eerlijk gezegd niet dat ook buiten die missie daar vliegtuigen worden neergeschoten. Maar anders dan die ene missie is er niets te doen, bij mijn weten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Bolleke_666 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het idee is bij dat rare eiland noordwest?
Ik was aan het vliegen met mijn choppaaa, word ik ineens door een of andere flits uit een toren uit mijn choppaaaa geschoten, afijn toestel in barrels, ik maar op dat eiland parachuteren.
Zie ik meer van die torens en wat lijkt op achter gelaten facilities.
Stikt het er ineens van de elite troepen.
Als er een online mod komt voor de Xbox, ga ik hem zeker weer spelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wacht eerst maar eens af wat er komen gaat.....
Maar aan de andere kant.... ze hebben het alleen over de 360 en PS3.
Een online JC2 mod voor de PC is er al...
Alleen voor de missie word je daar neer geschoten + het weer veranderd naar omweer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dat eiland hoort vooral bij een missie. Ik wist eerlijk gezegd niet dat ook buiten die missie daar vliegtuigen worden neergeschoten. Maar anders dan die ene missie is er niets te doen, bij mijn weten.
onthuldquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Stel je voor... een online toevoeging voor JC2
Maar het zal wel weer wat anders zijn
in de buurt van de mannetjes zoeken is je grootste kans...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
Grmbl, moet nu al bij een aantal van die mega-basissen nog een paar %. maar kan niets meer vinden![]()
Bepaald gedeelte van de basis lopen echter nog at mannetjes, zit hetgeen je nog moet doen dan waar die mannetjes zitten? Of lopen die mannetjes random...
je kan op elk moment saven, maar hij maakt automatisch een checkpoint save aan bij de start van een missie..quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:44 schreef -Kadesh- het volgende:
Even een n00b vraagje, ik ben net begonnen aan het spel, en ben nu bij de casino bust missie. Ik heb geen kogels meer dus eerst op zoek gegaan naar wat nieuwe ammo en wapens. Hoe kan ik het spel saven dat ik die wapens houd? Zodra ik de wapens heb save ik het spel, maar zodra ik dood ga of het spel opnieuw laad sta ik weer bij het beging van de casino missie, zonder wapens en kogels? Dus in het kort, kan je eigenlijk wel op elk moment saven?
dat komt omdat je in een missie zit..quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:50 schreef -Kadesh- het volgende:
En nu geeft ie ook steeds aan dat ik de mission area verlaat. Deed ie gisteren ook niet, toen kon ik het hele eiland rond.
Kan je die savegame ook weer laden dan? Als ik een savegame laad start ik niet waar ik gebleven was.En hoe kan ik skippen en zomaar wat randon chaos creëren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan op elk moment saven, maar hij maakt automatisch een checkpoint save aan bij de start van een missie..
esc -> load -> save file selecteren...quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:00 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Kan je die savegame ook weer laden dan? Als ik een savegame laad start ik niet waar ik gebleven was.En hoe kan ik skippen en zomaar wat randon chaos creëren?
true, vijanden droppen erg veel, zelfs op hard difficulty..quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:03 schreef delano.888 het volgende:
Jezus man maak gewoon die missie afbtw je kan nooit wapens te kort komen want door de enemy drops moet je altijd meer dan genoeg hebben. En je kan ook slaan (instant kill)
Ik speel op een xbox. En missie 1 liep via een filmpje over naar de volgende, er is geen optie om te saven voor de missie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
esc -> load -> save file selecteren...
moet je uiteraard wel voor dat je aan die missie begon gesaved hebben..
die checkpoint save wordt, helaas, gemaakt IN de missie (en niet er vlak voor)
tis voor mij te lang geleden voor de missies maar ik dacht dat je kon kiezen wanneer je de volgende agency missie start...quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:05 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Ik speel op een xbox. En missie 1 liep via een filmpje over naar de volgende, er is geen optie om te saven voor de missie.
Klopt, de eerste paar missies MOET je doen want zijn tutorials. Als je die niet eens haalt faal je wel heel hardquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:05 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Ik speel op een xbox. En missie 1 liep via een filmpje over naar de volgende, er is geen optie om te saven voor de missie.
3 ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:04 schreef -Kadesh- het volgende:
Ah ok. en na hoeveel missie kan je zelf aan de gang?
Absoluut. Mooie graphics, enorm grote wereld, enorm veel te vernietigen,... Uren (semi-hersenloos) entertainment.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:42 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
dus het spel is het waard om te kopen?
hhmmm, ik weet het niet, ik ben nogal hersenloos ja, maar is er niet een demo of zo die ik kan downloaden x360 graag danquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:09 schreef pagadder het volgende:
[..]
Absoluut. Mooie graphics, enorm grote wereld, enorm veel te vernietigen,... Uren (semi-hersenloos) entertainment.
Spel kun je uit de budgetbakken pikken voor een tientje, gewoon doen, er was een demo van destijds geen flauw idee of ie nog beschikbaar is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
hhmmm, ik weet het niet, ik ben nogal hersenloos ja, maar is er niet een demo of zo die ik kan downloaden x360 graag dan
http://marketplace.xbox.c(...)0d-80df-00015343880dquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
hhmmm, ik weet het niet, ik ben nogal hersenloos ja, maar is er niet een demo of zo die ik kan downloaden x360 graag dan
waar kan ik budgetbakken vinden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
Spel kun je uit de budgetbakken pikken voor een tientje, gewoon doen, er was een demo van destijds geen flauw idee of ie nog beschikbaar is.
xbox360?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
waar kan ik budgetbakken vinden?ik woon nogal afgelegen
Edit: kan ik hem gewoon ook online voor een tientje kopen dan?
15 euro dan, boeiend die 5 euro, anders ff op ebay ofzo kijken, budgetgaming is niet heiligquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik kan niet kiezenquote:
Ga eens kijken bij (de winkel of via internet) Game Mania Used Games.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ja, ik ga bijna 38 euro in 1 keer uitgevenquote:
Dan moet je kiezenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:11 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ja, ik ga bijna 38 euro in 1 keer uitgeven
ik wil nietquote:
in dat geval ga je 38 euro in eens uitgeven, zijn wij van het gezeur af en heb jij twee toffe gamesquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:12 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik wil niet, jij moet kiezen voor mij
dan moet ik tot fucking september wachtenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
in dat geval ga je 38 euro in eens uitgeven, zijn wij van het gezeur af en heb jij twee toffe games
Zal me aan me reet roestequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
dan moet ik tot fucking september wachten
bquote:
mijn batterijen van mijn xbox controller zijn leegquote:
je save punt wordt gereset naar bepaalde punten op de map (o.a. strongholds)quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:27 schreef -Kadesh- het volgende:
Nog even over dat save systeem. Ik heb nu de eerste tutural missions gedaan en kan het spel saven. Ik begin nu bij een huis aan het strand met een oranje auto voor de deur. Als ik nu wat ga rond kloten en zit bijvoorbeeld in een straaljager wil ik het spel saven. Dus ga naar save game en sla het op. Nu crash ik en laad de savegame die ik heb gemaakt toen ik in dat vliegtuig zat, maar ik begin dan weer bij het huis. Hoe zit dat? Is alles wat ik met dat vliegtuig heb gedaan verloren?
Had je nu maar een PS3quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:54 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
kweet ff niet, aan de ene kant wil ik em wel, maar aan de andere kant ik wil ook nog assssin's creed revelationsmoeilijk
Ik dacht echt, welke idioot kickt dit topic danquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef Klonk het volgende:
Ehmmmm, mocht iemand zich afvragen waar Avalanche de afgelopen 3 jaar mee bezig is geweest
Boem, Just Cause 3
http://www.gameinformer.c(...)&utm_campaign=buffer
Gameinformer heeft een maand lang exclusieve(?) updates op www.gameinformer.com/justcause3
Ben erg blij nu
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik dacht echt, welke idioot kickt dit topic danmaar dit is wel de moeite waard ja
epic!!
Hopelijk bouwen ze een MP in deze keer, en is die minimaal net zo goed als de JC2 MP mod..
En niet alleen met Just Cause 3... Maar ook met Mad Max.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef Klonk het volgende:
Ehmmmm, mocht iemand zich afvragen waar Avalanche de afgelopen 3 jaar mee bezig is geweest
Boem, Just Cause 3
http://www.gameinformer.c(...)&utm_campaign=buffer
Gameinformer heeft een maand lang exclusieve(?) updates op www.gameinformer.com/justcause3
Ben erg blij nu
verdwenen? Asin niet meer te koop of helemaal verwijderd?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:52 schreef NikeyAjax het volgende:
Yes! Eindelijk.
Overigens af en toe nog steeds bezig met Just Cause 2, jammer dat de beste DLC content verdwenen is, geprobeerd vanuit de US store te installeren, maar die zie ik niet meer terug na installatie.
Als in niet meer te koop, het ging mij om de parachute thrusters. Dus gekocht en geinstalleerd via een USA PSN account, maar dat gaat helaas ook niet goed.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
verdwenen? Asin niet meer te koop of helemaal verwijderd?
Ik vond het voor 55 euro al een tof spel, laat staan hoe tof dat spel voor 3 euro moet zijnquote:
Ben nu bij dat casino, best lastig om die controls te combinerenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik vond het voor 55 euro al een tof spel, laat staan hoe tof dat spel voor 3 euro moet zijn
die parachute trusters zitten in de black market aerial pack DLC?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:10 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Als in niet meer te koop, het ging mij om de parachute thrusters. Dus gekocht en geinstalleerd via een USA PSN account, maar dat gaat helaas ook niet goed.
Overigens was het kopen ook nogal bewerkelijk, dat lukte alleen vanaf een desktop PC en dan verscheen hij wel in mijn aankopen. In-game was die ook niet meer verkrijgbaar in de US store.
Dat is die tutorialmissie waarbij je die dronken gokker moet bevrijden.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:19 schreef Klonk het volgende:
Ondanks dat ik bijna 180 uur in dat spel heb gestoken moest ik toch even opzoeken wat je bedoelde, fucking lang geleden
die grote stad is pas klote om 100% te voltooienquote:Op donderdag 13 november 2014 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is die tutorialmissie waarbij je die dronken gokker moet bevrijden.
Ik heb die tutorials gedaan en heb net met de Reapers zo'n basis 'bevrijd' waarin ze rakettechnologie etc onderzoeken. Best lastig om alle gebouwen etc te vinden die een witte ster hebben. Zit nu op 87%.
Het begint weer te dagenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is die tutorialmissie waarbij je die dronken gokker moet bevrijden.
Ik heb die tutorials gedaan en heb net met de Reapers zo'n basis 'bevrijd' waarin ze rakettechnologie etc onderzoeken. Best lastig om alle gebouwen etc te vinden die een witte ster hebben. Zit nu op 87%.
zonde, jc2 is tofquote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik waarschijnlijk WEER iets aan mijn library heb toegevoegd wat ik nooit ga installerenfucking slim zijn ze toch elke keer met die sales. 75% van mijn library heb ik nog nooit gespeeld
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik waarschijnlijk WEER iets aan mijn library heb toegevoegd wat ik nooit ga installerenfucking slim zijn ze toch elke keer met die sales. 75% van mijn library heb ik nog nooit gespeeld
Mannetjes met raketwerpers ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:08 schreef Klonk het volgende:
Niet zo snel dood gaan dekking zoeken en mannetjes met raketwerpers als eerste doodmaken
Volgens mij zijn die 3 euro uitstekend besteedquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mannetjes met raketwerpers ben ik nog niet tegengekomen.
Heb net 2 legerbasissen gecleared, leuk om met die legerwagens en heli's iedereen neer te maaien
Bijna 4 euroquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die 3 euro uitstekend besteed
Zeker wetenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan heb je je geld er wel uitgehaald
ik zit op slecbts 109 volgens steamquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zeker weten
Geloof dat Crash er ook zoiets in had zitten, of meer
Wat ben je nu aan het spelen? In afwachting van JC3quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zeker weten
Geloof dat Crash er ook zoiets in had zitten, of meer
Amateurquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit op slecbts 109 volgens steam
Wat nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het spelen? In afwachting van JC3
langer had ik niet nodig :p (maar betwijfel of het klopt wat steam rapporteert)quote:
Ik heb zelfs na die 180 uur nog geen 100% mis nog wat kisten midden in de jungle, had ooit een kaart maar die is kwijtgeraakt en om nu nog een keer al die locaties af te gaan, ehhmmm neequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
langer had ik niet nodig :p
Maar ik begin ooit eens opnieuw.
Ik kan door een missende watertoren geen 100% halen
Wat moet je met zoveel consoles? PC Masterrace \m/quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat niet
Spring van Vita naar PS4 en van 360 naar Wii U en 3DS
Laatste spel wat ik uit heb gespeeld is Call of Duty Ghosts voor de Wiiu ergens uit de budgetbak gevist voor 5 euro en Fantasy Life voor de 3DS.
Zit nu te twijfelen tussen GTAV nog een keer, Farcry 3 of AC unity
The Crew stond ook op dat lijstje maar de beta is zoooooooooo slecht dat die ook wel een keer uit de budgetbak wordt gevist
Waarom niet, heb als dom consolevolk kunnen genieten van games als unchartedquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel consoles? PC Masterrace \m/
Farcry 3 is leuk, moet ik nog steeds uitspelen. Evenals Skyrim
AC Unity heb ik slechte dingen over gehoord, vol met bugs etc.
Spaar je die? Ik heb zelf een XBox (de eerste), een PS1, een Sega Megadrive, een NES, ede eerste GameBoy en een Nintendo DSiXL. Die had ik gekocht met Pokemon Black erbij, maar ik snap niet echt waarom dat spe, zo populair is. Ik vind t nogal kinderachtigquote:Op zaterdag 15 november 2014 06:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
Waarom niet, heb als dom consolevolk kunnen genieten van games als uncharted
Is trouwens nog maar een fractie van mijn collectie, op mijn werkkamer staan nog veel meer consoles
Werkt nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef -CRASH- het volgende:
Nieuwe Just Cause 3 pics (klik afbeelding voor meer)
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |