Zou het niet weten, maar ben wel benieuwd na je moviesquote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Dulk het volgende:
ik heb met fraps nog wat leuke filmpjes gemaakt, maar die zijn 800meg stuk, met welk progje kan ik dat heb beste ff compressen om te uploaden?
De mooiste akties zijn vaak de domste.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef delano.888 het volgende:
Ik had een keer de knopjes van de triggers gewisseld, maar grapple bleef t zelfde, lastig uit te leggen.
In ieder geval, kwam er op neer dat in een heli, knopje voor dalen en grapple ontkoppelen hetzelfde was.
Dus ik vlieg boven een stad met een auto onder mn heli, wil ik dalen, stort dat ding naar beneden.
OEPS!
Niet echt over nagedacht volgens mij
quote:Op zondag 2 januari 2011 03:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De ballon zit er toch niet standaard in?
klinkt bekendquote:Op zondag 2 januari 2011 12:13 schreef Solique het volgende:
Ben tot nu toe meer basissen, dorpen en militairen aan het opblazen dan echt met de missies bezig.
GTA is best aardig, maar daar heb je toch niet genoeg vrijheidquote:Op zondag 2 januari 2011 11:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Spel laatst met alle DLC via Steam gekocht. Erg tof. Veel leuker dan GTA op de een of andere manierBen ook erg onder de indruk van het eiland zelf. Veel afwisseling. Qua verhaal is het echt niks inderdaad, maar das ook wel eens fijn
Dit kan nooit kloppen, burnout paradise groter dan WAW? Lijkt me erg sterk.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
GTA is best aardig, maar daar heb je toch niet genoeg vrijheid
en een veel kleinere map:
[ afbeelding ]
wow bedoel je denk ik?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit kan nooit kloppen, burnout paradise groter dan WAW? Lijkt me erg sterk.
Ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wow bedoel je denk ik?
wellicht is wow inmiddels groter (plaatje is wat gedateert volgens mij)
in burnout paradise heb je niet echt door dat je op een grote map zit omdat je er door heen racet met 200km/uquote:Op maandag 3 januari 2011 01:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ja WOW plaatje is van 2004 staat er, ik wist niet dat dat groeit. Speel het zelf niet maar dacht dat het wel heel erg groot was.
En BP is niet super bijzonder groot vond ik.
Zo hoort het.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:18 schreef mschol het volgende:
62 uur in JC2 en pas rond de 59% completion
G9 eclipse officieel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is het snelste vliegtuig eigenlijk? Die kleine vol getuned?
Ha, die weet ik, die ligt bij het hoofdkwartier van de Ular Boys, weet de naam niet maar het is zo'n groot ding waar je eventueel een paar voertuigen (heli?) op kwijt zou moeten kunnen.quote:
Oke, waar zijn de Ular boys? Bedoel je die met die 2 mitrailleurs aan boord?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ha, die weet ik, die ligt bij het hoofdkwartier van de Ular Boys, weet de naam niet maar het is zo'n groot ding waar je eventueel een paar voertuigen (heli?) op kwijt zou moeten kunnen.
Ergens aan de waterkant hahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke, waar zijn de Ular boys? Bedoel je die met die 2 mitrailleurs aan boord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |