GTA is best aardig, maar daar heb je toch niet genoeg vrijheidquote:Op zondag 2 januari 2011 11:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Spel laatst met alle DLC via Steam gekocht. Erg tof. Veel leuker dan GTA op de een of andere manierBen ook erg onder de indruk van het eiland zelf. Veel afwisseling. Qua verhaal is het echt niks inderdaad, maar das ook wel eens fijn
Dit kan nooit kloppen, burnout paradise groter dan WAW? Lijkt me erg sterk.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
GTA is best aardig, maar daar heb je toch niet genoeg vrijheid
en een veel kleinere map:
[ afbeelding ]
wow bedoel je denk ik?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit kan nooit kloppen, burnout paradise groter dan WAW? Lijkt me erg sterk.
Ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wow bedoel je denk ik?
wellicht is wow inmiddels groter (plaatje is wat gedateert volgens mij)
in burnout paradise heb je niet echt door dat je op een grote map zit omdat je er door heen racet met 200km/uquote:Op maandag 3 januari 2011 01:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ja WOW plaatje is van 2004 staat er, ik wist niet dat dat groeit. Speel het zelf niet maar dacht dat het wel heel erg groot was.
En BP is niet super bijzonder groot vond ik.
Zo hoort het.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:18 schreef mschol het volgende:
62 uur in JC2 en pas rond de 59% completion
G9 eclipse officieel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is het snelste vliegtuig eigenlijk? Die kleine vol getuned?
Ha, die weet ik, die ligt bij het hoofdkwartier van de Ular Boys, weet de naam niet maar het is zo'n groot ding waar je eventueel een paar voertuigen (heli?) op kwijt zou moeten kunnen.quote:
Oke, waar zijn de Ular boys? Bedoel je die met die 2 mitrailleurs aan boord?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ha, die weet ik, die ligt bij het hoofdkwartier van de Ular Boys, weet de naam niet maar het is zo'n groot ding waar je eventueel een paar voertuigen (heli?) op kwijt zou moeten kunnen.
Ergens aan de waterkant hahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke, waar zijn de Ular boys? Bedoel je die met die 2 mitrailleurs aan boord?
welke 8quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ergens aan de waterkant haha
Heb je nooit missies voor hun gedaan nog? (Die missies waarbij je grond overneemt) dan moet je dr heen.
Ergens in de buurt van 8 op de kaart (zie op)
Godsamme zeg, ga niet alles voor je doen hoor.quote:
Het is toch een soort van ferry? Die is te vinden bij zo'n klein eiland waarop de basis van de Ular Boys staat. Een grote villa met eromheen allemaal afweergeschut. Ook lachen om met een volle wanted-rating daarheen te gaan. Alle Ulars bemannen dan luchtafweergeschut, grote chaos.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ergens aan de waterkant haha
Heb je nooit missies voor hun gedaan nog? (Die missies waarbij je grond overneemt) dan moet je dr heen.
Ergens in de buurt van 8 op de kaart (zie op)
He kut godverdomme ik ben zelf ook achterlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef Orbis het volgende:
Overigens t.a.v. de kaart, volgens mij de ligt de boot bij nr. 11.
Ik weet toch niet wat je met 8 bedoeld stumperd, ga niet gelijk leip praten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
He kut godverdomme ik ben zelf ook achterlijk.
Ik gokte dat hij in de buurt van 8 lag.
Staat er notebene op de kaart bij dat 11 de plek van de Ular's aangeeft.
Maargoed, dan nog is Yuri te dom voor woorden dat hij de 8 (laat staan de 11) niet kan vinden.
Heb je t nou nog niet gevonden sukkel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat je met 8 bedoeld stumperd, ga niet gelijk leip praten.
Zwakzinnige infantiel dat je er rondloopt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je t nou nog niet gevonden sukkel?
Ik zeg toch ZIE OP
Weetjewel, dat betekend ZIE DE OP
En wat zie je in de op? Juist ja, een kaartje, met een 8 erop.
OMG vraag je moeder ff of ze morgen een spiegel voor je koopt alsjeblieft?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zwakzinnige infantiel dat je er rondloopt.
hahahhaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMG vraag je moeder ff of ze morgen een spiegel voor je koopt alsjeblieft?
En niet gelijk dr recht voor gaan staan, dan val je waarschijnlijk flauw van de schrik.
Zal nog eens iemand helpen zeg, nouja, proberen dan, randdebielen als jou kunnen helaas niet meer geholpen worden.
Verder ben je bij deze geblokt dus ik zie je posts niet meer(oh wat is het fijn om een abo te hebben)
juggle kills zijn grappigquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Fall kills blijft tof![]()
Missies zijn best wel grappig trouwens
Hoe maak je eigenlijk een juggle kill? Dat is volgens mij de enige die ik nog nooit gemaakt heb.quote:
Is dat niet iemand naar je toe grapplen en onderweg kapotschieten? Ik doe dat heel vaak, erg handig, ze kunnen dan uiteraard niks terug doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef Orbis het volgende:
[..]
Hoe maak je eigenlijk een juggle kill? Dat is volgens mij de enige die ik nog nooit gemaakt heb.
Juggle kill is wat je al zei. Iemand aan een gebouw hangen en schieten is Hang Kill. En slaan is Pinata Killquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is dat niet iemand naar je toe grapplen en onderweg kapotschieten? Ik doe dat heel vaak, erg handig, ze kunnen dan uiteraard niks terug doen.
En anders is het iemand aan een gebouw hangen dmv je grapple en dan kapot schieten, maar volgens mij is dat een pinata kill.
Ahzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Juggle kill is wat je al zei. Iemand aan een gebouw hangen en schieten is Hang Kill. En slaan is Pinata Kill
Iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ahzo.
Mijn favoriet (kan alleen op daken) is iemand die op het dak staat grapplen aan de rand van het gebouw, bijna altijd schiet hij dan net over de rand heen, vervolgens de grapple los maken (nog een keer drukken) meestal hoor je m dan nog heel lang schreeuwen.
Echt geniaal.
Juist, dat is 'm! De pinata kill had ik nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Juggle kill is wat je al zei. Iemand aan een gebouw hangen en schieten is Hang Kill. En slaan is Pinata Kill
Hahahahah das ook tof jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
Gisteren flink stuk over de snelweg gereden met een soldaat hangend achter mijn auto dmv de grapple. Hij ging uiteindelijk dood door een tegemoet komende motor.
Volgens mij heb ik dat ook nog niet voor elkaar gekregen. Maar met de ballon aan auto's hangen kan bijvoorbeeld weer wel. Misschien helpt het als je de soldaat vast maakt aan het mandje of juist de ballon zelf?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hahahahah das ook tof ja
Ik krijg het niet voor elkaar een mannetje aan de ballon vast te maken. Ja vast maken wel, maar wanneer ik weg vlieg schiet die hook weer los automagisch
Done that....quote:
Ik zeg ook niet dat het moeilijk is..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Done that....
Eenvoudig......
Stilligende boot en dan je heli erop planten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |