Spel kun je uit de budgetbakken pikken voor een tientje, gewoon doen, er was een demo van destijds geen flauw idee of ie nog beschikbaar is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
hhmmm, ik weet het niet, ik ben nogal hersenloos ja, maar is er niet een demo of zo die ik kan downloaden x360 graag dan
http://marketplace.xbox.c(...)0d-80df-00015343880dquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
hhmmm, ik weet het niet, ik ben nogal hersenloos ja, maar is er niet een demo of zo die ik kan downloaden x360 graag dan
waar kan ik budgetbakken vinden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
Spel kun je uit de budgetbakken pikken voor een tientje, gewoon doen, er was een demo van destijds geen flauw idee of ie nog beschikbaar is.
xbox360?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
waar kan ik budgetbakken vinden?ik woon nogal afgelegen
Edit: kan ik hem gewoon ook online voor een tientje kopen dan?
15 euro dan, boeiend die 5 euro, anders ff op ebay ofzo kijken, budgetgaming is niet heiligquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik kan niet kiezenquote:
Ga eens kijken bij (de winkel of via internet) Game Mania Used Games.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ja, ik ga bijna 38 euro in 1 keer uitgevenquote:
Dan moet je kiezenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:11 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ja, ik ga bijna 38 euro in 1 keer uitgeven
ik wil nietquote:
in dat geval ga je 38 euro in eens uitgeven, zijn wij van het gezeur af en heb jij twee toffe gamesquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:12 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik wil niet, jij moet kiezen voor mij
dan moet ik tot fucking september wachtenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
in dat geval ga je 38 euro in eens uitgeven, zijn wij van het gezeur af en heb jij twee toffe games
Zal me aan me reet roestequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
dan moet ik tot fucking september wachten
bquote:
mijn batterijen van mijn xbox controller zijn leegquote:
je save punt wordt gereset naar bepaalde punten op de map (o.a. strongholds)quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:27 schreef -Kadesh- het volgende:
Nog even over dat save systeem. Ik heb nu de eerste tutural missions gedaan en kan het spel saven. Ik begin nu bij een huis aan het strand met een oranje auto voor de deur. Als ik nu wat ga rond kloten en zit bijvoorbeeld in een straaljager wil ik het spel saven. Dus ga naar save game en sla het op. Nu crash ik en laad de savegame die ik heb gemaakt toen ik in dat vliegtuig zat, maar ik begin dan weer bij het huis. Hoe zit dat? Is alles wat ik met dat vliegtuig heb gedaan verloren?
Had je nu maar een PS3quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:54 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
kweet ff niet, aan de ene kant wil ik em wel, maar aan de andere kant ik wil ook nog assssin's creed revelationsmoeilijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |