Thanks Orbisquote:Op woensdag 15 december 2010 09:24 schreef Orbis het volgende:
Hier in de jungle:
[ afbeelding ]
Dat is ook de enige plek. Voor je kunt opstijgen, moet je overigens de zandzakken eraf schieten.
Lol zo speel ik ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef Elkouw het volgende:
Heb dat spel ook, toch maar weer eens oppakken. Al een aantal missies gedaan maar het rondrijden en van alles proberen met je hook is toch plezier van de bovenste plank
Ben met een heli naar de militaire basis bovenop die berg geweest. Dat moet wel 1 van de sterkere posities zijn want mijn heli werd binnen een minuut uit de lucht geschoten en er kwam van alles en nog wat op me afquote:Op woensdag 15 december 2010 14:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Lol zo speel ik ook.
Ga eerst even kloten, dan een missie starten, en daarna weer kloten.
Het lukt me gewoon NIET om missies aan een stuk te doen
Die is kut ja, beter pak je een straaljager en begin je al van veraf flink wat raketten te knallenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:17 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Ben met een heli naar de militaire basis bovenop die berg geweest. Dat moet wel 1 van de sterkere posities zijn want mijn heli werd binnen een minuut uit de lucht geschoten en er kwam van alles en nog wat op me af
same here, moet em ook weer eens oppakkenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Lol zo speel ik ook.
Ga eerst even kloten, dan een missie starten, en daarna weer kloten.
Het lukt me gewoon NIET om missies aan een stuk te doen
Ik kan absoluut niet met straaljagers overweg. Met een helicopter SAMs verwoesten lukt nog wel, maar een straaljager gaat gewoon te snel. Ik heb ermee geprobeerd om dat eiland met gastanks enzo (midden in de map, U-vormig) op te blazen, het eindigde in een grote vuurbal waar mijn straaljager helaas het middelpunt van was...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die is kut ja, beter pak je een straaljager en begin je al van veraf flink wat raketten te knallen
Luchtballon is goed te vinden. Pak een heli en zoek via de post hierboven ergensquote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef The6thgate het volgende:
Sinds een paar weken ook met dit spel begonnen. Erg vermakelijkEn wat een grote kaart. Op een gegeven moment ben je wel telkens steeds hetzelfde riedeltje aan het doen, maar vind het echt een tof spel. Kan ik tenminste me hiermee vermaken tot GT5 in prijs begint te dalen.
Vind alleen het save/load systeem een beetje gek. Faal je een missie...gaat ie het opslaanOf als je ergens bent en daar het opslaat kom je de volgende keer ergens anders in je stronghold terecht.
Morgen die luchtballon eens zoeken, ben benieuwd
HAHAHAHAHA ik heb precies hetzelfde gehadquote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef Orbis het volgende:
Nou, ik ben er dus net achter dat een auto air liften met dat kleine helikoptertje (Rowlinson?) absoluut een slecht idee is. Recht omhoog ging wel, maar zodra ik van richting veranderde bleek de auto zwaarder dan mijn helikopter. Het ding begon als een gek heen en weer te zwaaien en sloeg mij en mijn (gekochte!) heli te pletter tegen een rotswand...
Zou het niet weten, maar ben wel benieuwd na je moviesquote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Dulk het volgende:
ik heb met fraps nog wat leuke filmpjes gemaakt, maar die zijn 800meg stuk, met welk progje kan ik dat heb beste ff compressen om te uploaden?
De mooiste akties zijn vaak de domste.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef delano.888 het volgende:
Ik had een keer de knopjes van de triggers gewisseld, maar grapple bleef t zelfde, lastig uit te leggen.
In ieder geval, kwam er op neer dat in een heli, knopje voor dalen en grapple ontkoppelen hetzelfde was.
Dus ik vlieg boven een stad met een auto onder mn heli, wil ik dalen, stort dat ding naar beneden.
OEPS!
Niet echt over nagedacht volgens mij
quote:Op zondag 2 januari 2011 03:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De ballon zit er toch niet standaard in?
klinkt bekendquote:Op zondag 2 januari 2011 12:13 schreef Solique het volgende:
Ben tot nu toe meer basissen, dorpen en militairen aan het opblazen dan echt met de missies bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |