Mannetjes met raketwerpers ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:08 schreef Klonk het volgende:
Niet zo snel dood gaan dekking zoeken en mannetjes met raketwerpers als eerste doodmaken
Volgens mij zijn die 3 euro uitstekend besteedquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mannetjes met raketwerpers ben ik nog niet tegengekomen.
Heb net 2 legerbasissen gecleared, leuk om met die legerwagens en heli's iedereen neer te maaien
Bijna 4 euroquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die 3 euro uitstekend besteed
Zeker wetenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan heb je je geld er wel uitgehaald
ik zit op slecbts 109 volgens steamquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zeker weten
Geloof dat Crash er ook zoiets in had zitten, of meer
Wat ben je nu aan het spelen? In afwachting van JC3quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zeker weten
Geloof dat Crash er ook zoiets in had zitten, of meer
Amateurquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit op slecbts 109 volgens steam
Wat nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het spelen? In afwachting van JC3
langer had ik niet nodig :p (maar betwijfel of het klopt wat steam rapporteert)quote:
Ik heb zelfs na die 180 uur nog geen 100% mis nog wat kisten midden in de jungle, had ooit een kaart maar die is kwijtgeraakt en om nu nog een keer al die locaties af te gaan, ehhmmm neequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
langer had ik niet nodig :p
Maar ik begin ooit eens opnieuw.
Ik kan door een missende watertoren geen 100% halen
Wat moet je met zoveel consoles? PC Masterrace \m/quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat niet
Spring van Vita naar PS4 en van 360 naar Wii U en 3DS
Laatste spel wat ik uit heb gespeeld is Call of Duty Ghosts voor de Wiiu ergens uit de budgetbak gevist voor 5 euro en Fantasy Life voor de 3DS.
Zit nu te twijfelen tussen GTAV nog een keer, Farcry 3 of AC unity
The Crew stond ook op dat lijstje maar de beta is zoooooooooo slecht dat die ook wel een keer uit de budgetbak wordt gevist
Waarom niet, heb als dom consolevolk kunnen genieten van games als unchartedquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel consoles? PC Masterrace \m/
Farcry 3 is leuk, moet ik nog steeds uitspelen. Evenals Skyrim
AC Unity heb ik slechte dingen over gehoord, vol met bugs etc.
Spaar je die? Ik heb zelf een XBox (de eerste), een PS1, een Sega Megadrive, een NES, ede eerste GameBoy en een Nintendo DSiXL. Die had ik gekocht met Pokemon Black erbij, maar ik snap niet echt waarom dat spe, zo populair is. Ik vind t nogal kinderachtigquote:Op zaterdag 15 november 2014 06:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
Waarom niet, heb als dom consolevolk kunnen genieten van games als uncharted
Is trouwens nog maar een fractie van mijn collectie, op mijn werkkamer staan nog veel meer consoles
Werkt nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef -CRASH- het volgende:
Nieuwe Just Cause 3 pics (klik afbeelding voor meer)
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |