Een kennerquote:Op zondag 11 juli 2010 01:16 schreef popolon het volgende:
3-0 achter, in de tiebreak 3-1 door Van Tiggelen. Dan een driepunter van Van Aerle: 3-4 en als laatste een touchdown van Romeo Zondervan: 3-5.
Kan niet meer stuk.
Toch bijna nog 10 jaar Ipswich, wat toen een aardige ploeg was.quote:Zondervan was selected to play for his country as part of the Dutch qualification campaign for UEFA Euro 1980. His only appearance came in a 3–0 victory over Cyprus in February 1981.[2]
Ze hebben de drenkeling niet gevonden ole.quote:
Oh bah. Dan komt hij vast over een tijdje bovendrijvenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben de drenkeling niet gevonden ole.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:48 schreef Ole het volgende:
In de supermarkt was het nog wel uit te houden net, maar toen ik buiten kwam
Ik moet bekennen dat ik er wel even over gedacht hebquote:Op zondag 11 juli 2010 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA in de super blijven is ook zoiets
quote:
quote:
Succesquote:Op zondag 11 juli 2010 17:24 schreef rubbereend het volgende:veel plezier iedereen ik ben er vandoor!
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:28 schreef popolon het volgende:
Man ik ben net wakker en moet zo al aan het bier.
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:31 schreef Ole het volgende:
Er zijn wel erg veel mensen in de stad geloof ik
Ik ook...bij mezelf thuis.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:35 schreef Ole het volgende:
Beetje eng... Maar ik ga toch bij iemand thuis kijken
Chipsquote:
Dat is de eerste voetballevensbehoeftequote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:02 schreef Againzender het volgende:
kut
Maar dan heb je zo'n ventje van drie weken in je armen, en dan is het gewoon weer een spelletje.
Het heeft nog nooit zo slecht gesmaakt hier.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:31 schreef popolon het volgende:
Ok.
Blegh.
Ik drink de rest vh bier wel op nu.
Ook niet in (74 en) 78?quote:Op maandag 12 juli 2010 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het heeft nog nooit zo slecht gesmaakt hier.
Heb vandaag nog wat gezien maar ik kan 't niet. Zo jammer dat we er een ballenwedstrijd van gemaakt hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef rubbereend het volgende:
Het is wel een therapeutisch dagje zo met al die herhalingen
Neuh. Ben opzoek naar (vakantie)werkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:32 schreef Ole het volgende:
Zo eens even kijken of het al druk is hier aan de gracht
Ik ook al een tijdjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Ben opzoek naar (vakantie)werk.
Moest er doorheen vanmiddag, sfeer was erg gezellig, niet euforisch. Dat was het bij winst wel geweest vermoed ik.quote:
ach, het was een leuk uitje voor een hoop mensen. Onderweg was er ook geen feeststemming, het was gewoon gezellig. Zo iets van "het waren 4 fantastische weken". Lekker weer, biertje erbij, jonge dames in korte oranje rokjes. Best leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet. We hebben toch verloren
Amerikanen hebben dan ook geen gevoel voor humor, en geen verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef tong80 het volgende:
Nederlanders gebruiken alles om feest te vieren.
In Amerika liggen ze dubbel van het lachen.
Amerikanen hebben wel de juiste mentaliteit. De tweede plaats telt niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Amerikanen hebben dan ook geen gevoel voor humor, en geen verstand van voetbal.
Overigens ook vrij veel Spanjaarden (op de fiets!) in de stoet vandaag, was ook wel lachen.
Massahysterie noem je dat Tongquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef tong80 het volgende:
Nederlanders gebruiken alles om feest te vieren.
Ik denk ook dat dit is door gezet om te laten zien dat wuij het WK van 2018 aankunnen, voetbal leeft, grote groepen geen probleem etc.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Massahysterie noem je dat Tong
Ik moest wel lachen om die filosoof, die noemt dit "oefenen" om in grote groepen in vrede en plezier samen te zijn ipv dat het uit de klauw loopt of agressief wordt
Zweef on!
dat is de Amerikaanse mentaliteit idd, winnen is alles. Compleet andere maatschappij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Amerikanen hebben wel de juiste mentaliteit. De tweede plaats telt niet.
Nou nou nou, niet zo kort door de bocht zeg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Amerikanen hebben dan ook geen gevoel voor humor, en geen verstand van voetbal.
we zijn godverdomme (sorry Sien) 2e geworden van de wereld, tong ! TWEE-DE !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet. We hebben toch verloren
ik zat al op je reactie te wachtenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo kort door de bocht zeg.
vandaag in Heemstede/Haarlem veel regen gevallen maar in A'dam geen druppel (regen) gezien !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef Againzender het volgende:
Iets heel anders: houden jullie het weer even in de gaten morgen? Potentie voor serieus zwaar weer is er.
Ik wil rond een uurtje of 3 met de trein richting Utreg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef Againzender het volgende:
Iets heel anders: houden jullie het weer even in de gaten morgen? Potentie voor serieus zwaar weer is er.
Jahaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:17 schreef Bjoro het volgende:
we zijn godverdomme (sorry Sien) 2e geworden van de wereld, tong ! TWEE-DE !
dat is echt een goede prestatie hoor
nee, dit zit in het vliegtuig....met moeders naar Turlkije voor een weekje zonquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaa
Leuk filmpje, ik zei nog : massahysterie![]()
Was Mdje mee?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef Ole het volgende:
Wat een dag gister!
Vriend van me woont op de gracht, dus heerlijk voor de deur mensen gekeken en toen de boot kwam 2 hoog uit het raam gehangen. Eerste rang!
Nou ja en daarna...
laten we zeggen dat het geen Italiaan was deze keer
Ik denk dat ik even een dagje oversla vandaagquote:
Dit moet Wilma Nanninga weten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even een dagje oversla vandaag
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Amerikanen hebben wel de juiste mentaliteit. De tweede plaats telt niet.
Ze hebben de drenkeling gevonden hequote:
quote:
Net een stille tocht in de binnenstad. Hij stond tot zijn knieën in het water, er kwam een boot langs en er ontstond een draaikolk die hem meesleurde. Zijn moeder leeft in Burundi gevlucht tijdens de oorlog daar. Zijn vader wordt nog steeds vermist. De 20 jarige was recent geslaagd alsdansleraar en deed vrijwillegerswerk bij De Orion een culturele jeugdorganisatie met toneeldans etc. Triest verhaal allemaal.quote:
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:00 schreef Ole het volgende:
He wat een naar verhaal![]()
Hij is dus heel voorzichtig geweest en dan toch worden meegesleurd
Dat is onbetaalbaar. Moeten ze me namelijk salaris + pensioen betalen tot mijn 67equote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef borisz het volgende:
Ole. Beken maar, wat is jou verkorte route om studenten aan een diploma te helpen?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is onbetaalbaar. Moeten ze me namelijk salaris + pensioen betalen tot mijn 67e
Vreselijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:58 schreef tong80 het volgende:
Net een stille tocht in de binnenstad. Hij stond tot zijn knieën in het water, er kwam een boot langs en er ontstond een draaikolk die hem meesleurde. Zijn moeder leeft in Burundi gevlucht tijdens de oorlog daar. Zijn vader wordt nog steeds vermist. De 20 jarige was recent geslaagd alsdansleraar en deed vrijwillegerswerk bij De Orion een culturele jeugdorganisatie met toneeldans etc. Triest verhaal allemaal.
Eikelquote:
Je erg leukquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eikel![]()
Ik de hele tijd denken wie is die Björn ?
Dacht aan PingPong of een andere oud-user, nooit stil gestaan bij jou lullo.
Geweldig interview met Horstjan van 67.
Voor de duidelijkheid, ik kreeg een envelop met een krantenartikel met de Fokker Horstjan over de post.
Horstjan reed ooit bij Jan Jansen in de ploeg en de user werd op een meet ooit begroet met BJOOOOROOOOOO
zag het stukje (bijna hele pagina in HD) en moest meteen aan tong denken...toen heb ik het maar opgestuurd !!!quote:
ik heb maandag nog je adres gevraagd omdat ik een leuk stukje voor je hadquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eikel![]()
Ik de hele tijd denken wie is die Björn ?
Dacht aan PingPong of een andere oud-user, nooit stil gestaan bij jou lullo.
Geweldig interview met Horstjan van 67.
Voor de duidelijkheid, ik kreeg een envelop met een krantenartikel met de Fokker Horstjan over de post.
Horstjan reed ooit bij Jan Jansen in de ploeg en de user werd op een meet ooit begroet met BJOOOOROOOOOO
ach ja, zo ben ik af en toequote:
heb je ook al op die sites gekeken trouwens ?quote:
Ik keek wel link uit,quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je ook al op die sites gekeken trouwens ?
jij hebt toch dat kranten artikel ?quote:
Ik ga het doen Bjoroquote:
Nog steeds oranjequote:
quote:
Heb ik gedaan. Hij had geen tijd. Loopt nog in de polonaise.quote:Op donderdag 15 juli 2010 05:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Wordt het dan geen tijd om naar de dokter te bellen?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 05:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Hij had geen tijd. Loopt nog in de polonaise.
Zei Vincent Bijlo ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 05:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kun je beter een andere dokter zoeken...
Wat die kwal zegt interesseert me nietquote:
Waar noem ik JOU een kwal dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 05:30 schreef tong80 het volgende:
Ik gaat zo weer slapen Bos
En noem me geen kwal. Het is een trieste dag.
Anni is gestopt
Trusten Bossie.
quote:
Toe maarquote:
Ja ik geloof het welquote:
Succes. Wel veilig doen hè ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja ik geloof het wel![]()
Nasleep van de huldiging![]()
Ja ik zal mijn hand voor mijn mond houden als ik moet hoestenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja ik zal mijn hand voor mijn mond houden als ik moet hoesten
Nou is het helemaal een straatschoffie.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja ik zal mijn hand voor mijn mond houden als ik moet hoesten
Dat doet ie misschien met zijn jongeheer qua heer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als hij een heer is houdt hij zijn hand voor jouw mond
Hoeveel staat het ?quote:
1-9. 5x Siemquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel staat het ?
Feijenoord gisteren 0-0 tegen een Zeeuwse selectie
Leuk.quote:
Ok.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:46 schreef borisz het volgende:
Tegen FC Horst. Daar spelen we vandaag tegen.
quote:8. Eriksen 0 - 1
13. De Jong 0 - 2
16. De Jong 0 - 3
19. Markus 1 - 3
30. Enoh 1 - 4
31. Sulejmani 1 - 5
32. De Jong 1 - 6
36. Emanuelson 1 - 7
40. De Jong 1 - 8
44. De Jong 1 - 9
46. Sulejmani 1 - 10
55. Alderweireld 1 - 11
62. De Jong 1-12
65. De Jong 1-13
66. Özbiliz 1-14
71. Donald 1-15
73. Sarpong 1-16
74. Aissati 1-17
83. Özbiliz 1-18
86. Donald 1-19.
87. Suk 1-20
89. Suk 1-21
je bent scherp!quote:
zat in het stadion, was leuk !quote:
Zoals het een goede date betaamt. Alles erop en eraanquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Ole het volgende:
Zoals het een goede date betaamt. Alles erop en eraanEn na het ontbijten pleite
het bleef bij die ene hand en 3 sms-jes....heb hem dus niet gesproken !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Ole het volgende:
Was SCH trouwens al een beetje afgekickt van de fora?
Nog wel vervolg denk ik. Eerst gaat hij op vakantie. Is wel even goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mooi joh, vervolg of is het mooi geweest zo ?
Oh ik dacht dat hij daar ook een permban hadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het bleef bij die ene hand en 3 sms-jes....heb hem dus niet gesproken !
maar hij is geloof ik best fanatiek bij 'de buren'
volgens mij zag ik net een post van hem voorbij komenquote:
over het damesvoetbal ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:49 schreef Ole het volgende:
Er staat hier een hele slechte serie aan. Gaat over ADO, en ze spreken met overdreven Haags accent
quote:
Moet te doen zijn. PSV heeft daar in het verleden ook een paar keer tegen gespeeld...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:49 schreef Bjoro het volgende:
Ajax loot POAK Saloniki voor de voorrondes CL
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Moet te doen zijn. PSV heeft daar in het verleden ook een paar keer tegen gespeeld...
Timmy Simons weg bij PSV trouwens
idd bos, ik was ook in de warquote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:47 schreef Bos81 het volgende:
Wie heeft er aan TOngs MSN gezeten ? Hij heet nu Mieperd
golfer ook nooit meerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef Ole het volgende:
Ik kom nooit bij de buren.
Geloof dat tong er ook niet zo vaak meer komt
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:47 schreef Bos81 het volgende:
Wie heeft er aan TOngs MSN gezeten ? Hij heet nu Mieperd
Dan weet iemand je wachtwoord waarschijnlijkquote:
Die weet ik zelf niet eensquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan weet iemand je wachtwoord waarschijnlijk
ken je wel stellen, zo wordt het nooit meer wat bij onsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:24 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het rommelt echt elk jaar bij Ajax voor de start van het seizoen...
verschrikkelijk vervelende speler, die gaan jullie missen idd. De tegenstanders nietquote:
hee Tong !quote:
Jol vind ik nog het grootste probleem, die kan voor stabiliteit zorgen. Als er nu weer na zo'n korte tijd een trainer vertrekt... tekent wel het failliet van het beleid.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee Tong !
als Ajax Jol kwijt raakt en ook nog Suarez, vd Wiel en Stekelenburg wordt het een armetierig ploegje, ben ik bang
en Radio 2quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:20 schreef borisz het volgende:
In tijden van niks op tv is er gelukkig nog darten.
Waar is dat te zien ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:34 schreef borisz het volgende:
.
Straks Barney bij het darten. Ben benieuwd of hij nog iets kan gooien. Heeft twee maanden niet gedart.
Ik heb geen sport 1quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.wockychannels.com/darts.php
Sport 1 begint pas met uitzenden vanaf de kwartfinales.![]()
Je kan via internet kijken met die linkquote:
En nog een uur later gaan we slapen na de helpdesk.quote:
De strafcorner van Argentinië was geweldig.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:42 schreef borisz het volgende:
Helaas de dames hebben niet de Champions Trophey gewonnen.
Blunder van Blatter en zijn grensrechterquote:
3 nou ja vanaf september 4 dusquote:
Ik ga ook pas in februari aan mijn Masters beginnenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:58 schreef borisz het volgende:
[..]
3 nou ja vanaf september 4 dus. Ik ga in januari mijn bachelor halen. In het tweede studiejaar ging het iets minder met de studie wat me een half jaar extra kost.
Daar begin ik pas mee in september 2011quote:Op maandag 19 juli 2010 18:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ga ook pas in februari aan mijn Masters beginnen.
Grappigquote:Op maandag 19 juli 2010 15:39 schreef Bluezz het volgende:
Tong ik had iemand met je achternaam aan de balie![]()
Nee geen 80
Klassequote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo denk ik nog eens aan je op een doordeweekse maandag
Mijn huishoudster komt 4 uur eerder vanwegen het weer.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef Bjoro het volgende:
zo dagje strand zit erop (al een tijdje hoor !).
En nu smeren zodat we morgen weer kunnen !
Ze mag ook eerst ons huis ontkalken hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef tong80 het volgende:
Mijn huishoudster komt 4 uur eerder vanwegen het weer.
Moet ik om 9 uur mijn bed uit.
Bjoro en de rest wens me sterkte.
flinke bak slappe koffie nemen, werkt bij mij altijd!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:32 schreef rubbereend het volgende:oi
net gedoucht..... en nu ben ik klaarwakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |