Moest er doorheen vanmiddag, sfeer was erg gezellig, niet euforisch. Dat was het bij winst wel geweest vermoed ik.quote:
ach, het was een leuk uitje voor een hoop mensen. Onderweg was er ook geen feeststemming, het was gewoon gezellig. Zo iets van "het waren 4 fantastische weken". Lekker weer, biertje erbij, jonge dames in korte oranje rokjes. Best leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet. We hebben toch verloren
Amerikanen hebben dan ook geen gevoel voor humor, en geen verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef tong80 het volgende:
Nederlanders gebruiken alles om feest te vieren.
In Amerika liggen ze dubbel van het lachen.
Amerikanen hebben wel de juiste mentaliteit. De tweede plaats telt niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Amerikanen hebben dan ook geen gevoel voor humor, en geen verstand van voetbal.
Overigens ook vrij veel Spanjaarden (op de fiets!) in de stoet vandaag, was ook wel lachen.
Massahysterie noem je dat Tongquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef tong80 het volgende:
Nederlanders gebruiken alles om feest te vieren.
Ik denk ook dat dit is door gezet om te laten zien dat wuij het WK van 2018 aankunnen, voetbal leeft, grote groepen geen probleem etc.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Massahysterie noem je dat Tong
Ik moest wel lachen om die filosoof, die noemt dit "oefenen" om in grote groepen in vrede en plezier samen te zijn ipv dat het uit de klauw loopt of agressief wordt
Zweef on!
dat is de Amerikaanse mentaliteit idd, winnen is alles. Compleet andere maatschappij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Amerikanen hebben wel de juiste mentaliteit. De tweede plaats telt niet.
Nou nou nou, niet zo kort door de bocht zeg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Amerikanen hebben dan ook geen gevoel voor humor, en geen verstand van voetbal.
we zijn godverdomme (sorry Sien) 2e geworden van de wereld, tong ! TWEE-DE !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet. We hebben toch verloren
ik zat al op je reactie te wachtenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo kort door de bocht zeg.
vandaag in Heemstede/Haarlem veel regen gevallen maar in A'dam geen druppel (regen) gezien !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef Againzender het volgende:
Iets heel anders: houden jullie het weer even in de gaten morgen? Potentie voor serieus zwaar weer is er.
Ik wil rond een uurtje of 3 met de trein richting Utreg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef Againzender het volgende:
Iets heel anders: houden jullie het weer even in de gaten morgen? Potentie voor serieus zwaar weer is er.
Jahaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:17 schreef Bjoro het volgende:
we zijn godverdomme (sorry Sien) 2e geworden van de wereld, tong ! TWEE-DE !
dat is echt een goede prestatie hoor
nee, dit zit in het vliegtuig....met moeders naar Turlkije voor een weekje zonquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaa
Leuk filmpje, ik zei nog : massahysterie![]()
Was Mdje mee?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef Ole het volgende:
Wat een dag gister!
Vriend van me woont op de gracht, dus heerlijk voor de deur mensen gekeken en toen de boot kwam 2 hoog uit het raam gehangen. Eerste rang!
Nou ja en daarna...
laten we zeggen dat het geen Italiaan was deze keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |