Viola Holt of
Bonny St. ClaireAls ik dronken ben ben ik grappig of Als ik dronken ben ben ik irritant
Ik ga de ontknoping in de eredivisie rechtstreeks volgen of Dat doe ik niet
Oranje tijdens Koninginnendag of
Oranje tijdens het WKIvo Niehe of
Ivo NihilIk had al jong de baard in de keel/borsten of
Ik was een laatbloeierHet wordt tijd voor Wim Lex of Laat Bea nog maar zitten
Snooker of Darts
Peking of Beïng
Ik had wel op LIVE-Aid willen spelen of
Ik had wel op Woodstock willen spelenEén keer overgeven of De hele dag hoofdpijn
Met het verkeerde been uit bed stappen of Op twee gedachten hinken
Word ik doof/blind wil ik euthenasie of
Dan wil ik blijven levenDeWolff of MokeMensen aan het lachen maken of Aan het lachen gemaakt wordenJammer dat ze niet meer naar de maan reizen of
Dat vind ik niet jammerMet Koninginnendag naar het Koninginnenconcert kijken of Met Koninginnendag in een rondvaartbootMarianne Timmer of Ani FriesingerIk ken de trouwdatum van mijn ouders of Die ken ik niet
X-Factor of Het eurovisiesongfestivalJammer dat Sieneke de finale niet heeft gehaald of
Lachen dat ze de finale niet heeft gehaaldJob Cohen faalde in de televisie-debatten of Job Cohen deed het goed in de debatten
Mooi dat het Tilburgse jongetje de vliegramp heeft overleefd of
Die gaat een vreselijk leven tegemoetEr wordt op TV te weinig van PinkPop uitgezonden of Er is voldoende van PinkPop te zien
Ik kijk naar het algemeen belang bij de keuze voor een partij of Ik kijk naar mijn persoonlijke omstandigheden
We kunnen met dit elftal wereldkampioen worden of Daar hebben we te weinig kwaliteit voor
Loverboys zouden pooiers genoemd moeten worden of Loverboys is een goede benaming
Softdrugs moeten worden gelegaliseerd of
Die moeten semi-illegaal blijvenEr wordt terecht miljoenen betaald voor sommige kunstwerken of
Die bedragen slaan nergens opMichael Schumacher doet het tot dusver teleurstellend in de Formule-1 of Hij presteert naar behorenVreemd dat je op een scooter geen helm hoeft te dragen of Dat is niet vreemd
Ik deed als kind aan rages mee of
Daar deed ik niet aan mee'U heeft zo'n leuke lach' of '
Ach, mens ga koken'Nederland is het enige land waar iemand zoals Paul de leeuw op prime time het woord kut mag zeggen of
Dat kan in meerdere landenBerlusconi is een geniale politicus of
Berlusconi is een crimineelJe kunt de Surinamers niet kwalijk nemen dat Bouterse de verkiezingen won of
Suriname zou zich moeten schamenWat een boer niet kent eet ie niet of Eten wat de pot schaft
Raar dat Femke Halsema zo begaan is met het milieu, maar wel rookt of Dat is niet raar
Macaroni of
SpaghettiQuentin Tarantino of Martin Scorsece
Ik dacht dat er geschoten werd tijdens de dodenherdenking of
Dat dacht ik nietLabour Party of The ToriesDokters van Leeuwen is de lelijkste BNer of Er is iemand lelijkerAndere tijden of 3DocTineke Schouten of
Karin BloemenZe moeten de prijzen in loterijen beter verdelen of Een grote hoofdprijs trekt juist deelnemers
Smetvrees of
PleinvreesIk herken vogels aan hun gezang of
Dat kan ik nietHopen op een tropische zomer of
liever hier en daar een buiPieter van Vollenhoven heeft zijn baan te danken aan zijn relatie met het koninklijk huis of Die heeft ie te danken aan zijn kwaliteiten
Ik bespreek alles met mijn beste vriend/vriendin of Dat doe ik niet
65 jaar na dato moeten we de 2de wereldoorlog laten rusten of
Die moeten we blijven herdenkenSP en/of groen links in de regering of VVD en/of D66 in de regering
Plaatsvervangende schaamte om Viola Holt in Ranking with stars of
Lachen om Hans van der Togt in Ranking with starsStar Trek of Star wars sevenofnine
Leuk moederdag of Ik heb daar niks mee
Lekker lullen met de kapster of Vreselijk dat verplichte praten
Ik liep een beetje achter
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]
AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.