Dan heb je groot gelijk, succes! Ik zou niet al te lang wachten...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:41 schreef wobbel het volgende:
Het is hier KURKDROOG!! Dus ik kan veilig ff een rondje rijden hoor...
Waarom? Enschede zal wel weer droog blijven, te zien aan de radarbeeldenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan heb je groot gelijk, succes! Ik zou niet al te lang wachten...
Damn, het ziet hier wit van de regen als het flitstquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah thnx! Ik wacht met smart, slapen is er nu toch niet bij.... Zelden zo plakkerig en lamlendig geweest....
snelheid van geluid is ongeveer 300 m/s, dus zeg een 600 tot 900mquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:28 schreef Chuck-_-Norris het volgende:
tussen flits en knal ca 2 a 3 sec, hoeveel km is dat ?
Dat is waar, jullie zitten precies in het hoekje waar het langs trekt...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:42 schreef wobbel het volgende:
[..]
Waarom? Enschede zal wel weer droog blijven, te zien aan de radarbeelden
JA! Stad wil ook meedoen....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:43 schreef themauster het volgende:
Het wordt tijd dat hier in de provincie Groningen ook onweer en afkoeling komt het is me veel te warm
En LOL.. Dat pijltje uit Twenthe en dat pijltje uit het Windkracht 7 gebied.. Iets klopt er nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef DJKoster het volgende:
Storm! op het IJsselmeer!
[ afbeelding ]
Je had inderdaad niet over die dijk moeten rijden toen het losbarstte.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het 26 graden in de stad ook?quote:
zal echt wel ff flink tekeer gegaan zijn, niet xo raarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel veel bliksem maar weinig donder en weinig echt mooie gevaarlijke klappen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:49 schreef wobbel het volgende:
0,0 geflits...en zit voor een glazen wand van 15m³ glas dus ik had gehoopt op onweer
geluid gaat met 300 meter per sec, ongeveer 1KM dusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:28 schreef Chuck-_-Norris het volgende:
tussen flits en knal ca 2 a 3 sec, hoeveel km is dat ?
dan ben je nogal een sufkut. dit kon je ruim van tevoren zien aankomen, ook zonder internetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:49 schreef OnCraintDégun het volgende:
Je zou maar met je bootje op t ijsselmeer zitten nu
Mjah... inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier is het 26 graden in de stad ook?
zou het wel mee willen maken eigenlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan ben je nogal een sufkut. dit kon je ruim van tevoren zien aankomen, ook zonder internet
yep, komt een nieuwe bui aan !quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef OnCraintDégun het volgende:
Jezus het begint weer los te gaan in Utrecht lijkt het wel!
Inderdaad, je ziet een hoop weerlicht/bliksen e.d. op je af komen en je beseft niet dat je van het meer af moet....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan ben je nogal een sufkut. dit kon je ruim van tevoren zien aankomen, ook zonder internet
Nee maar het begint wel erg hard te waaien nuquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nog geen regen? Vind ik altijd een beetje eng, alles is dan zo droog...
Jup, het gaat lekekr tekeer weerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:51 schreef Binkster het volgende:
Tweede zware bui komt net in utrecht stad zuid aan en al 5 inslagen binnen 1km in 1 min. ff pc uit :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |