Dan heb je groot gelijk, succes! Ik zou niet al te lang wachten...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:41 schreef wobbel het volgende:
Het is hier KURKDROOG!! Dus ik kan veilig ff een rondje rijden hoor...
Waarom? Enschede zal wel weer droog blijven, te zien aan de radarbeeldenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan heb je groot gelijk, succes! Ik zou niet al te lang wachten...
Damn, het ziet hier wit van de regen als het flitstquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah thnx! Ik wacht met smart, slapen is er nu toch niet bij.... Zelden zo plakkerig en lamlendig geweest....
snelheid van geluid is ongeveer 300 m/s, dus zeg een 600 tot 900mquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:28 schreef Chuck-_-Norris het volgende:
tussen flits en knal ca 2 a 3 sec, hoeveel km is dat ?
Dat is waar, jullie zitten precies in het hoekje waar het langs trekt...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:42 schreef wobbel het volgende:
[..]
Waarom? Enschede zal wel weer droog blijven, te zien aan de radarbeelden
JA! Stad wil ook meedoen....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:43 schreef themauster het volgende:
Het wordt tijd dat hier in de provincie Groningen ook onweer en afkoeling komt het is me veel te warm
En LOL.. Dat pijltje uit Twenthe en dat pijltje uit het Windkracht 7 gebied.. Iets klopt er nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef DJKoster het volgende:
Storm! op het IJsselmeer!
[ afbeelding ]
Je had inderdaad niet over die dijk moeten rijden toen het losbarstte.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef DJKoster het volgende:
Storm! op het IJsselmeer!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |