Ik hoop het. Tot nu toe alleen veel wind gehad, maar geen druppel regen.quote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:59 schreef Chuck-_-Norris het volgende:
Zie zojuist dat er een weeralarm is afgegven voor de volgende regio's :
Noord-Holland
Flevoland
Overijssel
Gelderland
Utrecht
Zuid-Holland
addedquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:00 schreef kahaarin het volgende:
Thnx FLfreak, hier staat trouwens de OP: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DASOO
Videobombquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:00 schreef Franneh het volgende:
Probeer ik fotos te maken.. lukte het niet, nu een filmpje met een fucking harde knal roept mijn vader aan het einde: HEB JE HEM OP DE FOTO?
Godver lul
Ik wil hem nog steeds zienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:00 schreef Franneh het volgende:
Probeer ik fotos te maken.. lukte het niet, nu een filmpje met een fucking harde knal roept mijn vader aan het einde: HEB JE HEM OP DE FOTO?
Godver lul
Je mag mij ook wel wassenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:03 schreef Floor-Sofie het volgende:
*doet een poging om te gaan slapen omdat ik morgen om 7.30 oma's moet wassen..*
Welterusten!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:03 schreef Floor-Sofie het volgende:
*doet een poging om te gaan slapen omdat ik morgen om 7.30 oma's moet wassen..*
Zal lekker naar binnen regenen danquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:05 schreef Floor-Sofie het volgende:
welterusten
Enschede fliiiitss!!!
En mn bed staat naast het raam, ik hou de gordijen open!!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, gewoon op internet, dat zal hem leren!
idem in 't Gooiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:01 schreef Feestkabouter het volgende:
afgelopen uur in Utrecht, echt waaaaaaaaaaaaaaanzinnig!
in mijn bijna 40 jaar nog nooit zoiets meegemaakt, wat een flitsen!!!
hoeveelheid wind en regen viel erg mee eigenlijk.
OH ja, moet ik wel goed lezen natuurlijk. Die warmte hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef Floor-Sofie het volgende:
als ik de ramen dichtdoe niet;)
http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.phpquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:06 schreef DJKoster het volgende:
Nu gewoon weer een graad warmer in Enschede.. Kom op met dat noodweer, ik wil slapen
Idd, er waren net al wat P2000 meldingen uit de regio. Waai es naar het Noorden toe, pwetty pwease..?quote:
Ook in Lelystad hier. Ziek zoveel flitsen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:09 schreef xSoDx het volgende:
Zit hier in lelystad.. wat een geflits zeg..
idiooooooot veel wind ook.. en het regent ook nog aardig..
moet nog naar a'dam
coolquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Windigo het volgende:
Er is hier net n boom in de fik gevlogen op het veldje voor mn huis, en ze zwiepen heen en weer, takken vliegen over het grasveld en ook veel vonken, en mn telefoon ligt er uit. Nu maar hopen dat die brandende boom mn huis niet in crashed
Het is echt belachelijk hier ja.. pfff.. denk dat ik maar hier blijf als het zo door gaatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef Desunoto het volgende:
Ik zie nog meer flitsen dan Lady Gaga ziet als de rode loper betreedt.
fotos ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Windigo het volgende:
Er is hier net n boom in de fik gevlogen op het veldje voor mn huis, en ze zwiepen heen en weer, takken vliegen over het grasveld en ook veel vonken, en mn telefoon ligt er uit. Nu maar hopen dat die brandende boom mn huis niet in crashed
Woon in amersfoort
Dat is best wel een foto waardquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Windigo het volgende:
Woon in amersfoort
lekker veilig danquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef Fredo55 het volgende:
Blikseminslag 2km verderop in een trekker, brandweer erbij enzo.
Schijnt een flinke klap te zijn geweest, zelf was ik op het strand.
Heb geen camera, ben armquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:17 schreef xSoDx het volgende:
[..]
fotos ?
ben wel benieuwd eerlijk gezegt
En ja, dat stond er opquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:18 schreef Franneh het volgende:
Ergens bij 0.25 en het trilt nu letterlijk van de nieuwe knallen.
met dit weer een groot open veld op met een groot metalen ding..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef Fredo55 het volgende:
Blikseminslag 2km verderop in een trekker, brandweer erbij enzo.
Schijnt een flinke klap te zijn geweest, zelf was ik op het strand.
Lol, heb je al verteld dat hij nu onsterfelijk is op FOK! ? Het valt niet zo erg op, het rommelde nog na.quote:
Nee, die brandende trekker was bij de buren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef xSoDx het volgende:
[..]
met dit weer een groot open veld op met een groot metalen ding..
dan vraag je der toch gewoon om of zie ik het nou verkeerd ?
Huh? Geen onweer/regen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:24 schreef wobbel het volgende:
Enschede is gewoon ruim drie graden warmer dan een uur terug!![]()
![]()
![]()
Ruim 28 nu
Helemaal niks, inmiddels iets gezakt naar 27.7 met 54% luchtvochtigheid...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |