http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.phpquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:06 schreef DJKoster het volgende:
Nu gewoon weer een graad warmer in Enschede.. Kom op met dat noodweer, ik wil slapen
Idd, er waren net al wat P2000 meldingen uit de regio. Waai es naar het Noorden toe, pwetty pwease..?quote:
Ook in Lelystad hier. Ziek zoveel flitsen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:09 schreef xSoDx het volgende:
Zit hier in lelystad.. wat een geflits zeg..
idiooooooot veel wind ook.. en het regent ook nog aardig..
moet nog naar a'dam
coolquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Windigo het volgende:
Er is hier net n boom in de fik gevlogen op het veldje voor mn huis, en ze zwiepen heen en weer, takken vliegen over het grasveld en ook veel vonken, en mn telefoon ligt er uit. Nu maar hopen dat die brandende boom mn huis niet in crashed
Het is echt belachelijk hier ja.. pfff.. denk dat ik maar hier blijf als het zo door gaatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef Desunoto het volgende:
Ik zie nog meer flitsen dan Lady Gaga ziet als de rode loper betreedt.
fotos ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Windigo het volgende:
Er is hier net n boom in de fik gevlogen op het veldje voor mn huis, en ze zwiepen heen en weer, takken vliegen over het grasveld en ook veel vonken, en mn telefoon ligt er uit. Nu maar hopen dat die brandende boom mn huis niet in crashed
Woon in amersfoort
Dat is best wel een foto waardquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Windigo het volgende:
Woon in amersfoort
lekker veilig danquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef Fredo55 het volgende:
Blikseminslag 2km verderop in een trekker, brandweer erbij enzo.
Schijnt een flinke klap te zijn geweest, zelf was ik op het strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |