abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:45:24 #51
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_83898277
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:43 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je valt in herhaling:
[ afbeelding ] Op maandag 21 juni 2010 18:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

ik weet niet wat je precies bedoeld, maar een rechter hoort vrij van religieuze uitingen te zijn, nt als de rechtzaal, of een advocate een hoofddoek opwil moet ze zelf weten. OvJ vind ik een twijfelgeval, maar in principe zeg ik nee.
[..]

vrij dagen in onderling overleg afspreken lijkt me prima, daarbij kan je best rekening houden met de wens van een werknemer. Als het bedrijf dicht is met tweede paasdag kan een erknemer bijvoorbeeld thuiswerken en een andere dag vrij nemen, als het wekr het toelaat natuurlijk
[..]

Hans Theeuwen verwoodde het perfect, de grens ligt bij geweld.
[..]

Je doelt op Fitna etc? Waarom zou je mensen bewust beledigen vraag me dan af, maar vrijheid van meningsuiting weegt zwaarder, hebben onze ambassades ook eens wat te doen.
[..]

Belachelijk idd, maar dat was geen beslissing van "de moslims".
[..]

Dat is hun eigen keuze, als ze het wel deden waren moslims misschien wat minder snel beledigd, gewenning enzo
[..]

Wederom, hun eigen keuze
[..]

Weer eigen keuze
[..]

Wordt vermoeiend, maar eigen keuze
[..]

Moet ik het weer zeggen....
[..]

Die snap ik niet helemaal.... PVV beledigd er op los, maar als zij beledigd worden is het demoniseren? Bedoel je dat?

De helft van je argumenten heeft te maken met vrije keuze van mensen, als jij saire en cabaret over moslims wil zou ik een programma schrijven......
Jij anders ook.
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ga er eens inhoudelijk op in. Oftewel, probeer het nog eens. Nu zonder fout te quoten, met echte argumenten in plaats van: ja, nee, eigen keuze, eigen keuze, eigen keuze.
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:12 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Juist door de kritiek zou er een discussie op gang moeten komen. Wat zou (even vbtje uit de quote) een cartoonist moeten doen als deze de mond wordt gesnoerd door justitie door hem/haar uit bed te lichten? Juist dit is al een voorbeeld ( van zoveel voorbeelden ) van zeker iets doen door de islam een spiegel voor te houden, maar owee als je dit doet dan heb je de poppen aan het dansen. Dat is waar het om gaat.
Scheer je weg!
pi_83898700
Mijn antwoord in je vorige topic, nog geen reply op gezien....:

Maar goed, een discussie gaat vooral over meningen geloof ik, hier en daar onderbouwd met feiten, op het gebied van "eigen keuze" kan ik je nog wel wat helpen anders.
Een deel van je argumenten om de zogenaamde islamisering aan te tonen komen er op neer mensen zich niet meer vrij voelen islamkritische geluiden te laten horen in kunst, film en cabaret, ik geef aan dat dit een eigen keus is, bij mijn weten is er geen wet die dit verbied ook is er, op het zeer tragische voorbeeld van Van Gogh na, nog nooit iemand vermoord om een islam kritisch geluid, ik geef dus slechts aan dat het wat dat betreft vooral zelfcensuur is die ik niet zo goed snap.
Is een beetje hetzelfde als mensen die vinden dat hun buurt zo achteruit gaat en maar blijven klagen zonder zelf iets te doen.

Heb trouwens nog nooit van een cabarettier gehoord die de islam wel wil bekritiseren maar dit niet durft.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:58:38 #53
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_83899133
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:42 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Oh, dus daarom moeten wij ons maar onderwerpen.
[..]

Dat is wat jij in je bekrompen wereldje wilt zien. Je doet nu hetzelfde als een extremistische moslim: haat oproepen.
het is tegenwoordig al haat oproepen als ik zeg dat Wilders zijn partij maar moet opdoeken, omdat hij ironisch genoeg precies hetgeen wilt gaan doen waar hij nederland voor zegt te willen beschermen?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 11 juli 2010 @ 00:11:52 #54
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_83902291
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:28 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Neuh, ik laat hiermee zien realistisch te zijn. Een islam past niet binnen onze samenleving, Punt.
niet binnen JOUW samenleving,
  zondag 11 juli 2010 @ 01:19:43 #55
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_83904517
Ik ben het niet met dit artikel eens dat het langzaam aan het evolueren is naar een PVV-kabinet. Het zou voor de CDA zelfmoord zijn om met de PVV te regeren. Wilders lijkt ook weinig moeite en initiatief te nemen om te regeren, want het levert ze meer zetels op om te blaten vanaf de zijkant.

Verder vraag ik me af waar dit topic over gaat? Het lijkt een simpel PVV vs "verschrikkelijke conspiracy van de linkse kerk" topic te zijn.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:10 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Daarom. Kan het niet vaak genoeg benadrukken dat ik met alle vertrouwen dat paars+ tegemoet zie. Want ondertussen ziet de kiezer vooruit, en zullen meer mensen wakker worden in deze linkse nachtmerrie."
Ik blijf het altijd vreemd vinden hoe de CDA die nu al 8 jaar aan de macht blijkbaar een linkse partij is. Verder is het economische beleid van de PVV linkser dan van de D66, PvdA en GroenLinks. Wat precies de linkse nachtmerrie is, is mij niet duidelijk. Paars is niet links, maar links (PvdA) + rechts (VVD).
quote:
"de staatsschuld verder op laten lopen, kortom, reken Nederland maar failliet na 4 jaar paars+
Tijdens Paars I en II (1994-2002) is de staatsschuld zo goed als gelijk gebleven. Daarna is het weer gestegen. Het is altijd zo makkelijk om dingen te beweren zonder cijfers te gebruiken.
http://www.wolframalpha.c(...)+debt+graph+in+euros

Volgens het CPB heeft de PVV samen met de SP het slechtste programma en zal de staatsschuld het meeste oplopen. Nogal een vreemd argument om die "verschrikkelijke linkse kerk" mee af te zeiken.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:32 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Geniet van je linkse heilstaatje zolang het nog kan; zodra de nieuwe generaties het stokje gaan overnemen is het klaar met die knuffelcultuur hier. De jeugd is drie keer rechtser dan dat stelletje freeloaders genaamd "de babyboom-generatie"; één keer raden hoe dat komt...
Jongeren stemmen inderdaad meer PVV (maar vooral oudere mannen stemmen erop), voor de rest zijn jongeren linkser dan ouderen vooral het CDA heeft maar weinig aanhang onder jongeren. Ik weet niet precies wat je nou wil, want het is juist de PVV die al die linkse hobbies en zekerheden wil behouden. De linkse GroenLinks en D66 willen juist dat heilstaatje afbouwen. Je praat dus onzin en verder kom je over als een frusti.
quote:
En daar nog bovenop: hoe langer deze wanvertoning voortduurt, hoe rechtser het wordt. Als ik jou was zou ik dus bidden dat de PVV nu gaat regeren met 24 zetels, want na de volgende verkiezingen hebben ze er minstens 40. Slechts een kwestie van nog een paar schandaaltjes bij subsidieslurpende, theedrinkende overheidsinstanties, een paar verkrachtingszaakjes door lichtgetinte figuren en nog wat roofovervallen waarbij de daders petjes en capuchons ophadden en wegreden op scooters en het is uit met de pret.

De tijd van Linkse Bullshit is bijna ten einde; gelukkig.
Wat gaat de PVV doen om ervoor te zorgen dat daders die onherkenbaar in beeld waren met petjes en capuchons nu wel gepakt worden? Hoe gaat de PVV ervoor zorgen dat er geen verkrachtingen meer komen? Ik denk dat je nogal bedrogen uit gaat komen met je verwachtingen van de PVV, maar dat is wel vaker met populistische partijen. Die onvrede en frustratie die je hebt lijkt me niet gezond, en heeft waarschijnlijk niets met moslims te maken.
  zondag 11 juli 2010 @ 10:28:59 #56
175950 Marurk
Baggeraar
pi_83908415
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:19 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik ben het niet met dit artikel eens dat het langzaam aan het evolueren is naar een PVV-kabinet. Het zou voor de CDA zelfmoord zijn om met de PVV te regeren. Wilders lijkt ook weinig moeite en initiatief te nemen om te regeren, want het levert ze meer zetels op om te blaten vanaf de zijkant.
Het zou juist zelfmoord zijn voor het CDA om NIET met de PVV te regeren. Dan zullen ze nog meer kiezers verliezen die overlopen naar Wilders. Hetzelfde geldt voor de VVD. Door Wilders niet serieus te nemen zullen beiden fors moeten inleveren en wordt Wilders bij de volgende verkiezingen de grootste. Raar dat mensen dat niet inzien.
pi_83908491
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:19 schreef Premium_Quality het volgende:Jongeren stemmen inderdaad meer PVV (maar vooral oudere mannen stemmen erop), voor de rest zijn jongeren linkser dan ouderen vooral het CDA heeft maar weinig aanhang onder jongeren. Ik weet niet precies wat je nou wil, want het is juist de PVV die al die linkse hobbies en zekerheden wil behouden. De linkse GroenLinks en D66 willen juist dat heilstaatje afbouwen. Je praat dus onzin en verder kom je over als een frusti.
Jongeren zijn rechtser, maar toch linkser?

Gebaseerd op ervaringen in mijn omgeving, maar ook dingen als die verkiezingen op school, denk ik dat de jeugd rechtser wordt. Logica erachter is dat die dingen waar Wilders op hamert, buitenlander problematiek, veel meer leeft onder jongeren dan zoiets als een AOW of HRA.
quote:
Wat gaat de PVV doen om ervoor te zorgen dat daders die onherkenbaar in beeld waren met petjes en capuchons nu wel gepakt worden? Hoe gaat de PVV ervoor zorgen dat er geen verkrachtingen meer komen? Ik denk dat je nogal bedrogen uit gaat komen met je verwachtingen van de PVV, maar dat is wel vaker met populistische partijen. Die onvrede en frustratie die je hebt lijkt me niet gezond, en heeft waarschijnlijk niets met moslims te maken.
Het meest grootste wat Wilders zou kunnen bereiken is abstract, en niet een maatregel die we allemaal na kunnen lezen in een nieuw wetboek. Een paradigma verandering.

Namelijk een streep in het zand trekken, hier en niet verder. Een voorbeeld daarvan, niet perse een goed voorbeeld is gewoon aan de top van dit land staand zeggen dat hoofddoekjes in openbare gebouwen/overheidsfuncties niet meer kunnen.

Of dat het echt de norm is dat als jij hier gaat wonen, jij je ook gaat gedragen als de mensen die hier wonen.

En de winst zit hem er dan in, dat als een setje van die walgelijke cultuur relativisten weer ijdel wil doen en weer heel stoer wil gaan verkondigen dat er geen nederlanderschap bestaat, en dat er stiekem helemaal niets is waar import zich aan aan kan passen, of hun intellectuele armoede etalerend het bestaan om hoofddoekjes te vergelijken met petjes, en of die petjes dan ook niet verboden moeten worden want dat is toch hetzelfde, dat dat soort onzinnige domme discussies afgekapt kunnen worden. Want zo hebben we het nu eenmaal afgesproken.

Overal in alle discussie arena's. Dus bijvoorbeeld ook hier.

En dat is wat we willen, geen domme dingen zoals hoofddoek belasting, schieten op demonstranten, enz.

En als je het overigens wel over klassieke law & order wil hebben, ja, daar valt heel veel te doen.

Er is in NL een pakkans van 15% Ja, van de 100 criminele acties worden er maar 15 vervolgd. Er wordt anno nu gegrossiert in taakstraffen, de eerste taakstraf voor moord is al uitgedeeld. Maar de politiek doet alsof er niks aan de hand is en sluit lekker gevangenissen. Niet meer nodig, right.

De rechterlijke macht reorganiseren. Weetjewel, die van god losgezongen debielen die zo iemand als die saban verlof geven, het ontploft in hun smoel en vervolgens gaan we mieren dat we geen verantwoording voor ons falen af willen leggen want we zijn "onafhankelijk". Ik heb een nieuwtje voor u edelachtbare, u werkt voor mij, niet voor uzelf.

Op deze vlakken scoren is makkelijk, niet alleen voor Wilders.
Seculier-Fundamentalistisch
  zondag 11 juli 2010 @ 11:14:50 #58
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_83909566
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:15 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ja want dat is rechts. En citeren uit Trouw mag dan weer wel, want die zijn wél objectief
Kerel, dit is toch duidelijk een opiniestuk, en geen objectief nieuwsbericht, nog los van de bron. Draai nou niet om de hete brij heen, het is na 2 zinnen al duidelijk.

Ik kan ook wel 10 columns posten van mensen die zitten te wachten op Paars+ en die voorspellen dat Wilders nooit zal regeren. Waarom doe ik dat niet? Omdat ik er het nut niet van inzie. Ik ga geen enkele Wilders-adept overtuigen van mijn mening, en jij gaat geen enkele Paars-liefhebber overtuigen van de jouwe. De enige reden dat je dit post is om een beetje te kunnen masturberen op Wilders-speak.

Het is gewoon een beetje kinderachtig en zielig. Alsof je eigen mening niets voorstelt, en je de schrijfsels van anderen moet aanhalen om hem kracht bij te zetten. Ik heb dat in ieder geval niet nodig.
pi_83909631
= Of je laat je normaal uit over Wilders en de PVV-stemmers =

[ Bericht 96% gewijzigd door Ferdo op 11-07-2010 16:17:52 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83910490
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:28 schreef Marurk het volgende:

[..]

Het zou juist zelfmoord zijn voor het CDA om NIET met de PVV te regeren. Dan zullen ze nog meer kiezers verliezen die overlopen naar Wilders. Hetzelfde geldt voor de VVD. Door Wilders niet serieus te nemen zullen beiden fors moeten inleveren en wordt Wilders bij de volgende verkiezingen de grootste. Raar dat mensen dat niet inzien.
Alles wat binnen de CDA-aanhang gevoelig was voor die extreem-rechtse idioot is al lang en breed overgestapt. Die gaan juist verliezen als ze wel gaan regeren met de PVV
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_83910721
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Alles wat binnen de CDA-aanhang gevoelig was voor die extreem-rechtse idioot is al lang en breed overgestapt. Die gaan juist verliezen als ze wel gaan regeren met de PVV
Ik denk dat wat je zegt wel kan kloppen.

Heeft het CDA 2 keuzes: opschuiven richting Wilders of accepteren dat ze een marge partij worden.

Edit: in dat opzicht is het interessant om te kijken naar de CDA jeugd. Die is rechtser dan Wilders. Dus wat denk je er zelf van.
pi_83910900
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:55 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ik denk dat wat je zegt wel kan kloppen.

Heeft het CDA 2 keuzes: opschuiven richting Wilders of accepteren dat ze een marge partij worden.
En een derde optie, hun eigen verhaal houden en er weer een goed poppetje bijzoeken. Wat het CDA ook doet ze zullen het een stuk langer volhouden in het centrum van de macht dan de PVV
quote:
Edit: in dat opzicht is het interessant om te kijken naar de CDA jeugd. Die is rechtser dan Wilders. Dus wat denk je er zelf van.
Valt wel mee hoor. Die jeugd heeft ook wel iets met godsdienstvrijheid. Al was het maar omdat zij wel snappen dat je geen Islamitische scholen kan verbieden zonder ook de Christelijke scholen te sluiten
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_83911518
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

En een derde optie, hun eigen verhaal houden en er weer een goed poppetje bijzoeken. Wat het CDA ook doet ze zullen het een stuk langer volhouden in het centrum van de macht dan de PVV
Dan zullen ze toch naar rechts afbuigen.
quote:
Valt wel mee hoor. Die jeugd heeft ook wel iets met godsdienstvrijheid. Al was het maar omdat zij wel snappen dat je geen Islamitische scholen kan verbieden zonder ook de Christelijke scholen te sluiten
Valt niet mee hoor. De CDA jeugd haalt de mainstream CDA rechts in. Lees maar wat van die lofzangen van Bart Jan Spruyt over de CDA jeugd.

Daarbij is het niet zo vanzelfsprekend dat de globaal intolerante islam volgens menig christen dezelfde vrijheden mag genieten als dat zij zelf mogen. Zie de SGP.

Ik hoef niet uiteen te zetten dat islamitische landen ronduit intolerant zijn richting christenen. En moslims pleiten alleen voor religieuze tolerantie richting minderheidsgeloven als ze zelf die minderheid zijn. Je krijgt een nogal ander beeld in de praktijk als ze zelf de meerderheid zijn.
pi_83912013
Wanneer houden idioten op om met grote stelligheid te verkondigen dat "de kiezer rechtsaf wil". Wat een bullshit zeg. De kiezer heeft de kleinst denkbare meerderheid gegeven aan een rechts kabinet, namelijk 76 van de 150 zetels. Sterker nog: qua percentage stemmen haalden VVD, PVV en CDA samen 49,55 procent. Misschien moet ik dat laatste getal even herhalen en vet schrijven, zodat het doordringt: 49,55 procent.

Mensen die menen dat er een mandaat is voor een rechts kabinet, doen er wat mij betreft goed aan om contact op te nemen met een psychiater, om zichzelf eens goed te laten nakijken.
pi_83912146
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:36 schreef Boldface het volgende:
Wanneer houden idioten op om met grote stelligheid te verkondigen dat "de kiezer rechtsaf wil". Wat een bullshit zeg. De kiezer heeft de kleinst denkbare meerderheid gegeven aan een rechts kabinet, namelijk 76 van de 150 zetels. Sterker nog: qua percentage stemmen haalden VVD, PVV en CDA samen 49,55 procent. Misschien moet ik dat laatste getal even herhalen en vet schrijven, zodat het doordringt: 49,55 procent.

Mensen die menen dat er een mandaat is voor een rechts kabinet, doen er wat mij betreft goed aan om contact op te nemen met een psychiater, om zichzelf eens goed te laten nakijken.
Maar de uitkomst van de verkiezingen is natuurlijk niet hetzelfde als de trend. En de trend is onmiskenbaar naar rechts. Wil je echt kijken naar welke kant we opschuiven, zul je al over een periode moeten kijken. Een statische momentopname, de huidige kamer indeling zegt daar niks over.
  zondag 11 juli 2010 @ 12:47:42 #66
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_83912307
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Precies, zijn we gelijk van de PVV af.
die is goed
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  zondag 11 juli 2010 @ 12:59:30 #67
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_83912735
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:41 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Maar de uitkomst van de verkiezingen is natuurlijk niet hetzelfde als de trend. En de trend is onmiskenbaar naar rechts. Wil je echt kijken naar welke kant we opschuiven, zul je al over een periode moeten kijken. Een statische momentopname, de huidige kamer indeling zegt daar niks over.
Nee, de trend is naar racisme, xenofobie en vreemdelingenhaat. En naar ongegeneerd mensen met een ander kleurtje mogen uitschelden.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_83912885
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:59 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Nee, de trend is naar racisme, xenofobie en vreemdelingenhaat. En naar ongegeneerd mensen met een ander kleurtje mogen uitschelden.

Je gaat niet door voor de koelkast.
pi_83912913
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:41 schreef SeculasStatius het volgende:
Dubbelop onzin. Ten eerste bepalen verkiezingen de samenstelling van de Tweede Kamer en gaat het niet om peilingen. Ten tweede is er geen enkele trend die een rechts kabinet rechtvaardigt. De partijen stonden samen op 76 zetels, dat staan ze in de peiling van vandaag nog steeds.
pi_83912976
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:03 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Dat blonde gezwel poogt tenminste iets aan de immigratie te doen. Het laten stoppen van deze handel scheelt ons heel wat op jaarbasis. Beter dan die kut bezuinigingen van paars. Knuffelberen zoals jouw type volk doen er vrolijk niks aan.

En zeg het nou zelf; praat jij al die jaren dat we paars hebben gehad goed? Wij mogen lekker de puinzooi gaan opruimen.
Welke puinzooi, Pim?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 11 juli 2010 @ 13:07:41 #71
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_83913014
= Flame =

[ Bericht 93% gewijzigd door Ferdo op 11-07-2010 16:18:54 ]
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
  zondag 11 juli 2010 @ 13:08:42 #72
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83913045
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke puinzooi, Pim?
Sorry maar een is nu wel op zijn plaats.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 11 juli 2010 @ 13:10:35 #73
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_83913117
Plannen van pvv

Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
Minder taakstraffen
Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
Introductie heropvoedingskampen
Preventief fouilleren in het hele land
Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
Wettelijk verbod op pedofielenpartij
Professionelere hulp voor slachtoffers
Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
10 jaar geen recht op uitkering bij uitkeringsfraude
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
Kraakverbod
Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio’s, plus KLPD
pi_83913133
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:05 schreef Boldface het volgende:

[..]

Dubbelop onzin. Ten eerste bepalen verkiezingen de samenstelling van de Tweede Kamer en gaat het niet om peilingen.
Maar verkiezingen vinden niet doorlopend plaats, maar periodiek. Een momentopname, dus, een statisch beeld.
quote:
Ten tweede is er geen enkele trend die een rechts kabinet rechtvaardigt. De partijen stonden samen op 76 zetels, dat staan ze in de peiling van vandaag nog steeds.
Momentopname, statisch beeld.

Als er morgen verkiezingen zouden zijn, denk je dat er iets zou veranderen, of denk jij dat alle partijen met precies hetzelfde aantal zetels terugkomen?

Duidelijk
pi_83913190
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:10 schreef Susteren het volgende:
Plannen van pvv

Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
Minder taakstraffen
Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
Introductie heropvoedingskampen
Preventief fouilleren in het hele land
Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
Wettelijk verbod op pedofielenpartij
Professionelere hulp voor slachtoffers
Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
10 jaar geen recht op uitkering bij uitkeringsfraude
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
Kraakverbod
Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio’s, plus KLPD
Zitten meer goeie punten bij dan slechte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')