quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:14 schreef Xebber het volgende:
Ik geloof geen fuck van die 24 uurs voorspelling van buienradar.
Weer vandaag = Crofty bom.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:14 schreef Xebber het volgende:
Ik geloof geen fuck van die 24 uurs voorspelling van buienradar.
Hij ziet er iig wel explosief uit.
Lol, laat maar komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weer vandaag = Crofty bom.
Nuff said.
Lekker.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:18 schreef marcel-o het volgende:
de eerste wolkjes in rdam zuid.
al zijn t nog "schaapjes"
de zon is iig even weg.
Lekker, was iedereen er blij mee?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb net mezelf en mijn familie natgespoten met de tuinslang![]()
quote:
Hier is het in ieder geval nog erg zonnig (Venlo)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lekker.
In het Oosten op de kaart gaat het volgens mij al goed te keer, dat is ook bijna ineens ontstaan lijkt wel:
http://www.sat24.nl/
[..]
Lekker, was iedereen er blij mee?
*Oeh, ik heb nog waterijs...*
Ja, ik zie het: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:42 schreef Sj0rSz het volgende:
Het eerste onweer bereikt Zuid-België inmiddels.
Gisteren was er inderdaad helemaal niks, geen drupquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:45 schreef ganzenherder het volgende:
En nu maar hopen dat de voorspellingen deze keer wel uit gaan komen. Dus niet zo'n deceptie als gisteren
Lijkt wel de Zuidkant van de Alpen, alsof de zeelucht daar extreem snel afkoelt oid.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:48 schreef Sj0rSz het volgende:
Zo dan, in Oost-Frankrijk gaat het helemaal los
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
Lol, morgen gaat al niet door vanwege WK finale en nu wil je dat er ook nog een tornado over heen trekt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:55 schreef Drugshond het volgende:
Ik hoop dat het Fiesta del sol evenement in EHV straks met een F5 verplaatst is. Daar kan die wazige octu-poes uit duitsland nog iets van leren.
Wierd om zo'n festival te organiseren voor een WK.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:55 schreef Drugshond het volgende:
Ik hoop dat het Fiesta del sol evenement in EHV straks met een F5 verplaatst is. Daar kan die wazige octu-poes uit duitsland nog iets van leren.
DAt is elk jaar toch? Je kunt ook moeilijk vantevoren weten dat Nederland in de finale staat, laat staan eromheen plannen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wierd om zo'n festival te organiseren voor een WK.
Wat willen ze eigenlijk tappas tegen een beeldscherm.
Breda idemquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:04 schreef Sj0rSz het volgende:
In de omg. Tilburg betrekt het steeds meer. Zon is al weg
Lol, het zelfde voor Groningen, hmm, het komt toch uit het Zuiden....? Klopt dus niet veel van, gewoon de buienradar oid in de gaten houden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:19 schreef Logician het volgende:
hmmpfz op knmi is de kans op onweer voor Overijssel nu van 19u naar 21u aangepast..
Eet je wel genoeg zout?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van dit weer, al 2 liter water op (4x 0.5 liter) flessen. Fruitsap, andere sappen
Ik eet genoeg zout, doe het altijd over de aardappelen, zelfs net een stuk chorizo genomen . Lekker pittigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Eet je wel genoeg zout?Belangrijk als je zoveel drinkt
Waar woon je? Hier kun je zien hoe ver het nog weg is: http://www.sat24.nl/nlquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:31 schreef octopus_paul het volgende:
Mijn ouders wilde over een uur gaan barbecueën
stoom van de straat?quote:
Lol, dat ze mooi op een rijtje over Nederland mogen denderen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:47 schreef Againzender het volgende:
Paar plukken op de Frans-Belgische grens beginnen nu door te groeien. Eens kijken of dat een leuk systeem kan worden.
bijna heel Zwitserland bedolvenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:49 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding bij Zwitserland
Je ziet op de grens van Belgie wel een aantal duidelijke buien onstaan
middelburg nog steeds droogquote:
Kiek um goan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:49 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding bij Zwitserland
Je ziet op de grens van Belgie wel een aantal duidelijke buien onstaan
lijken wel nucleaire explosiesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Close upje: http://www.sat24.nl/alps![]()
Regen en rommel onweer vanuit Zierikzee, gaat dus langs Middelburgquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
middelburg nog steeds droog
sterker nog..vlgs mij blijft het zo
zijn op zich geen vreemde complexen in berggebieden, maar ziet er idd erg mooi uitquote:
Nee joh, het is gewoon nog te vroeg, ff geduld.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
middelburg nog steeds droog
sterker nog..vlgs mij blijft het zo
quote:Normale temperatuurwaarden in deze periode
gemiddelde temperatuur voor vandaag: 17,2 graden Celsius
maximale temperatuur voor vandaag: 21,8 graden Celsius
minimale temperatuur voor vandaag: 12,3 graden Celsius
die wolk lost plotseling opquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Regen en rommel onweer vanuit Zierikzee, gaat dus langs Middelburg
Voor de hele kust eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:12 schreef AcidTrance het volgende:
Ziet er goed uit voor Haarlem![]()
[ afbeelding ]
Twente de enige regio die niet bedekt wordtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:12 schreef AcidTrance het volgende:
[ afbeelding ]
ook ZHquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:12 schreef AcidTrance het volgende:
[ afbeelding ]
k blijf dat een rare kleuring vinden van buienradar. 15 en 0 zijn nagenoeg dezelfde kleur en t is niet oplopend kwa kleur. mogen ze wel eens veranderen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Toppen van de buien in Zuid-België zitten inmiddels op meer dan 11 km hoogte.
Kijk eens naar het zuiden nu.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:35 schreef aiemkoel het volgende:
Ik durf er wel een wedje op te gooien dat het in Eindhoven WEDEROM droog gaat blijven vandaag.
* ziet de bui NIET hangen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef marcel-o het volgende:
[..]
k blijf dat een rare kleuring vinden van buienradar. 15 en 0 zijn nagenoeg dezelfde kleur en t is niet oplopend kwa kleur. mogen ze wel eens veranderen.
dat lichte gedeelte in west België pakt zo te zien samen, denk dat dat een flinke kan gaan wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:25 schreef Coelho het volgende:
Als het alleen het deel boven oost en midden België is dan valt het me tegen...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:26 schreef Junglebeast het volgende:
Zo net onder eindhoven begint het nogal rood aan te lopen..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:04 schreef Sj0rSz het volgende:
In de omg. Tilburg betrekt het steeds meer. Zon is al weg
Da's mooi, want ik lig daar midden tussenin. Enkel wat zuidelijker.quote:
in rotterdam waait t iig alquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:30 schreef kree het volgende:
Hallo experts, hoe ziet het eruit voor ZH, bloedje heet hier
Zo, is dat dan de eerste warmte-onweersbui die aan het ontwikkelen is?quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt dit trouwens wel? Ik zie een hoop ontladingen die niet eens bij buien in de buurt zijn...?
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=lightning
Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo, is dat dan de eerste warmte-onweersbui die aan het ontwikkelen is?
Klopt dit trouwens wel? Ik zie een hoop ontladingen die niet eens bij buien in de buurt zijn...?
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=lightning
Ik geloof er nix van....heb het vaker vanaf het zuiden zien komen, maar vlak voor Eindhoven splitst het zaakje zich dan. Ik geloof het pas als ik de druppels op mijn kale knikker voel!quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:33 schreef Fredo55 het volgende:
Hoe hoog zijn de wolkentoppen bij de bui onder Eindhoven?
Ja je kunt hier oranje zien idd, is hier ook een betere voor, dit is echt naadje deze kleuren: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1quote:
14km wordt al weergegeven.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:38 schreef DemonRage het volgende:
Als je in Eindhoven naar het zuiden kijkt, dan ziet de lucht er idd uit alsof er onweer op komst is.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
14km wordt al weergegeven.
Doe maar niet recht over m'n kop (en al zeker niet rightmoven!)... m'n nieuwe auto moet nog ff heel blijven.
dat lijkt me wel een mooie timelapsequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het ding in een half uurtje is ontstaan
Zoiets kan hard gaan als er genoeg energie en instabiliteit is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het ding in een half uurtje is ontstaan
Dan woon je vast in Tilburg?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:43 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik zit nog eens naar de radar te kijken en kan me vergissen, maar als hij nu nog iets verder naar links uitbouwt; komt ie hier recht overheen![]()
quote:
Zo lekker recht over Den Bosch heen.. doe nog snel ff een tukkie..quote:
oeh!! vet... foto.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:50 schreef Gitank2 het volgende:
Hier (ten oosten van Ehv) zie ik een donkere lucht met een lange verticale wolk
Welke kant kijk je op? Zuid? Zuid-West? West?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:50 schreef Gitank2 het volgende:
Hier (ten oosten van Ehv) zie ik een donkere lucht met een lange verticale wolk
Inflow tail?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:50 schreef marcel-o het volgende:
[..]
oeh!! vet... foto.
ff de naam kwijt, maar die voedt iig de cel zeg maar
Afwisseling.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Waarom zit iedereen hier altijd te hopen op klote weer?
zuidwesten vooralquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Welke kant kijk je op? Zuid? Zuid-West? West?
fixedquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Waarom zit iedereen hier altijd te hopen op klote onweer?
Wie doet dat dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Waarom zit iedereen hier altijd te hopen op klote weer?
en de natuur.. kans op heide/bosbrand neemt hierdoor ook weer afquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
We hebben juist twee weken kloteweer achter de rug. Een buitje zou iedereen goeddoen.
Ik kan 'm nog niet zien.quote:
Ik zou hem gewoon tegemoet rijden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:53 schreef Sj0rSz het volgende:
Over een uurtje moet die bui hier zijn.
Ben benieuwdKans wordt iig steeds groter.
Zal eens kijken of ik met mijn telefoon een filmpje kan maken
quote:
Nee, hij hing stil, zat ook al ff te kijken, maar nu is ie verdwenenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik kan 'm nog niet zien.
Als die verticale wolk een beetje schuin staat en er een soort schoefdraadachtige structuur in te zien is, dan is het een mesocycloon. Dan hebben we een bui met een sterke, roterende updraft... goed voer voor een windhoos dus, maar met een beetje pech ook voor grote hagel.
Wow!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nee, hij hing stil, zat ook al ff te kijken, maar nu is ie verdwenen
Gelukkig hebben we de foto nog
[ afbeelding ]
Oh, dat is klote ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Helaas. Ik moet ook nog wat dingen voor de sportsite doen
Mooi.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:59 schreef MiVer het volgende:
middelburg: aparte wolkenband 10 min geleden
kijkend naar oosten, dus de bevelanden
[me=klikbaar voor groter]
[ afbeelding ]
nu weg en het wordt ook weer lichter, nog steeds droog dus
Oh, dat zijn niet zo'n bijzondere wolken. Eigenlijk gewoon wat wolkenflarden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nee, hij hing stil, zat ook al ff te kijken, maar nu is ie verdwenen
Gelukkig hebben we de (beetje mislukte) foto nog
[ afbeelding ]
Jup, nu hier donker geworden met een lucht met wat lichte plekken en donker.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Oh, dat zijn niet zo'n bijzondere wolken. Eigenlijk gewoon wat wolkenflarden.
maar hij was dus echt een boog, wat flauwer dan op foto, maar boogquote:
ah okquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar hij was dus echt een boog, wat flauwer dan op foto, maar boog
beloof je het?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:08 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik kan stellen dat die bui, die onder Eindhoven is ontstaan, hier overheen gaat komen. Het wordt steeds donkerder.
Leuk om iedereen te zien over het hoe en het waarom. Juist nu...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:01 schreef flugeltje het volgende:
Sjors, komt die bui hier echt naartoe? Ajb zorg dat ie komt. Ik word haske gek hier van de benauwdheid
/zwanger
quote:
Hey DH'tjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk om iedereen te zien over het hoe en het waarom. Juist nu...
Vught wacht vol verwachting afquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:17 schreef Sj0rSz het volgende:
Roze stipjes in de bui
http://www.buienradar.nl/mijnbuienradar.aspx?x=362&y=418&id=1&naam=Tilburg&size=1x1
Meer iets voor volgende week maandagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:17 schreef Sj0rSz het volgende:
Roze stipjes in de bui
http://www.buienradar.nl/mijnbuienradar.aspx?x=362&y=418&id=1&naam=Tilburg&size=1x1
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hey DH'tjeTof je weer te zien!
Let niet op mij, ben enorm uit m'n hum door de benauwdheid en het feit dat ik ieder moment moeder kan worden![]()
Ik hoop hier overigens een beetje op een herhaling van 17 juli 2004, kan ik m'n avatar misschien eens aanpassen.
Dat inderdaad. Ik zit in het noordoosten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:25 schreef De_Groentenboer het volgende:
godverdomme waarom krijgt het westen áltijd de leuke zooi en wij nooit?(oosten)
volgens mij gaat die zware bui zometeen recht over utrecht heenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:25 schreef De_Groentenboer het volgende:
godverdomme waarom krijgt het westen áltijd de leuke zooi en wij nooit?(oosten)
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:26 schreef DemonRage het volgende:
LOL, er komt alleen maar heel veel wind uit die bui bij Eindhoven.
Jep daar lijkt het wel op, en hij groeit ook als een gekquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:26 schreef PattyBrard het volgende:
[..]
volgens mij gaat die zware bui zometeen recht over utrecht heen
Er is wel een kans dat het een supercell is. Leftmover. Lijkt zich nu ook te splitsen. Kans op zeer intense slagregens, grote hagel, windstoten, en heeel misschien een tornado. Zal een indrukwekkende cel zijn om te zienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:23 schreef marcel-o het volgende:
Zon komt ineens weer door hier
@ hierboven, draait dat ding bij EHV nou
Gebied boven België zakt alweer in aan de oostkantquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:27 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Er is wel een kans dat het een supercell is. Leftmover. Lijkt zich nu ook te splitsen. Kans op zeer intense slagregens, grote hagel, windstoten, en heeel misschien een tornado. Zal een indrukwekkende cel zijn om te zien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:26 schreef PattyBrard het volgende:
[..]
volgens mij gaat die zware bui zometeen recht over utrecht heen
Limburg krijgt weer niksquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gebied boven België zakt alweer in aan de oostkant. Kom es naar Maastricht!
Behalve die knal net dan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Hagel is overgegaan in fikse regen, flink wat wind erbij ook
Onweer valt echter mee, veel gerommel, geen donders...
twee knallen inmiddelsquote:
Er zijn tussen Eindhoven en Tilburg een paar bomen omgewaaid.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Al die stormschade berichten in Tilburg ineens
Dat zijn de tofste buien, dat je de hele tijd gerommel hoort.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:48 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zag net een lichtflits. Super vet![]()
Ik hoor het ook constant donderen. Niet om de zoveel seconden!
Dat doet ie ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef Sj0rSz het volgende:
Net of die bui boven mijn hoofd is gaan splitsen.
Het lijkt net een slecht seksverhaalquote:Het is begonnen ..
Meerdere grote flitsen ..
En een heerlijke zware dreun !!
Luchtvochtigheid is niet meer uit te houden .. water loopt over mijn rug!
De lucht wordt alsmaar donkerder .. en er komt een donkerrode gloed doorheen ..
Begint nu ik dit te typen ook wat te druppelen ..
En een weer een heerlijke donder!
quote:Het is begonnen ..
vochtigheid is niet meer uit te houden .. water loopt over mijn rug!.
Begint nu ik dit te typen ook wat te druppelen ..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:56 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat onweer-online is ook wel grappig trouwens. Zitten paar figuurtjes die zowat klaarkomen bij een bliksem/donder
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:56 schreef kahaarin het volgende:
Yikes, Tilburg heeft heel veel stormschade: http://monitor.livep2000.nl/
Op zich was het wel effe heftig qua hoeveelheid water die eruit kwam en de start met hagel was ook wel spectaculair. Flinke wind erbij.... Ben echter niet heel erg onder de indruk geraakt...quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op zich was het wel effe heftig qua hoeveelheid water die eruit kwam en de start met hagel was ook wel spectaculair. Flinke wind erbij....
quote:
Kan dat dan even via Zuidlaren?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:58 schreef LekkerApart het volgende:
Stuur svp ook maar beetje naar Winschoten (Oost Groningen).. Temp in Stadskanaal is nog steeds 33 graden..
En vele vliegen op locatie van de bui nog maar op 7 km en dalendequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Toppen reiken tot 14 km hoogteNiet zo raar dus.
Hij is al beperkterquote:
Kan nog hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef Logician het volgende:
Er valt niets te zien op buienradar etc. en toch staat er voor overijssel op knmi een onweer waarschuwing v.a 21u hoe kan dat?
Kijk eens goed naar die pluk op buienradar.nlquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef Logician het volgende:
Er valt niets te zien op buienradar etc. en toch staat er voor overijssel op knmi een onweer waarschuwing v.a 21u hoe kan dat?
Jullie hebben morgen een popconcert dus niet zeuren dat je niets krijgt! :pquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:15 schreef Dhalsim het volgende:
En Weert krijgt weer niks...godverd...
Wij de hoogste temperaturen, zij de neerslag. Hoe oneerlijk kan het zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:15 schreef Dhalsim het volgende:
En Weert krijgt weer niks...godverd...
Het begint te druppelen, als ik buienradar mag geloven gaat het zo een tijd lang los.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Nog droog in Roosendaal, maar erg donker als ik richting zuiden kijk.
we pakken P2000 er ff bijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:15 schreef SoldMayor het volgende:
EXTREEEEEEEEM OMG ALLES GAAT KAPOT IN BRABANT REGIO DEN BOSCH!!!!!!!!!!!!!!11
NOG NOOIT MEEGEMAAKT DIT!!!!!!!!!!!!!!!!1
ENORME HAGELSTENEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Neem een pilletje, ga even rustig zitten, pak je fototoestel en maak even wat foto's zodat wij ook mee kunnen genietenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:15 schreef SoldMayor het volgende:
EXTREEEEEEEEM OMG ALLES GAAT KAPOT IN BRABANT REGIO DEN BOSCH!!!!!!!!!!!!!!11
NOG NOOIT MEEGEMAAKT DIT!!!!!!!!!!!!!!!!1
ENORME HAGELSTENEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |