en de natuur.. kans op heide/bosbrand neemt hierdoor ook weer afquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
We hebben juist twee weken kloteweer achter de rug. Een buitje zou iedereen goeddoen.
Ik kan 'm nog niet zien.quote:
Ik zou hem gewoon tegemoet rijden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:53 schreef Sj0rSz het volgende:
Over een uurtje moet die bui hier zijn.
Ben benieuwdKans wordt iig steeds groter.
Zal eens kijken of ik met mijn telefoon een filmpje kan maken
quote:
Nee, hij hing stil, zat ook al ff te kijken, maar nu is ie verdwenenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik kan 'm nog niet zien.
Als die verticale wolk een beetje schuin staat en er een soort schoefdraadachtige structuur in te zien is, dan is het een mesocycloon. Dan hebben we een bui met een sterke, roterende updraft... goed voer voor een windhoos dus, maar met een beetje pech ook voor grote hagel.
Wow!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nee, hij hing stil, zat ook al ff te kijken, maar nu is ie verdwenen
Gelukkig hebben we de foto nog
[ afbeelding ]
Oh, dat is klote ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Helaas. Ik moet ook nog wat dingen voor de sportsite doen
Mooi.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:59 schreef MiVer het volgende:
middelburg: aparte wolkenband 10 min geleden
kijkend naar oosten, dus de bevelanden
[me=klikbaar voor groter]
[ afbeelding ]
nu weg en het wordt ook weer lichter, nog steeds droog dus
Oh, dat zijn niet zo'n bijzondere wolken. Eigenlijk gewoon wat wolkenflarden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nee, hij hing stil, zat ook al ff te kijken, maar nu is ie verdwenen
Gelukkig hebben we de (beetje mislukte) foto nog
[ afbeelding ]
Jup, nu hier donker geworden met een lucht met wat lichte plekken en donker.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Oh, dat zijn niet zo'n bijzondere wolken. Eigenlijk gewoon wat wolkenflarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |