Dat doet ie ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef Sj0rSz het volgende:
Net of die bui boven mijn hoofd is gaan splitsen.
Het lijkt net een slecht seksverhaalquote:Het is begonnen ..
Meerdere grote flitsen ..
En een heerlijke zware dreun !!
Luchtvochtigheid is niet meer uit te houden .. water loopt over mijn rug!
De lucht wordt alsmaar donkerder .. en er komt een donkerrode gloed doorheen ..
Begint nu ik dit te typen ook wat te druppelen ..
En een weer een heerlijke donder!
quote:Het is begonnen ..
vochtigheid is niet meer uit te houden .. water loopt over mijn rug!.
Begint nu ik dit te typen ook wat te druppelen ..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:56 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat onweer-online is ook wel grappig trouwens. Zitten paar figuurtjes die zowat klaarkomen bij een bliksem/donder
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:56 schreef kahaarin het volgende:
Yikes, Tilburg heeft heel veel stormschade: http://monitor.livep2000.nl/
Op zich was het wel effe heftig qua hoeveelheid water die eruit kwam en de start met hagel was ook wel spectaculair. Flinke wind erbij.... Ben echter niet heel erg onder de indruk geraakt...quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op zich was het wel effe heftig qua hoeveelheid water die eruit kwam en de start met hagel was ook wel spectaculair. Flinke wind erbij....
quote:
Kan dat dan even via Zuidlaren?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:58 schreef LekkerApart het volgende:
Stuur svp ook maar beetje naar Winschoten (Oost Groningen).. Temp in Stadskanaal is nog steeds 33 graden..
En vele vliegen op locatie van de bui nog maar op 7 km en dalendequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Toppen reiken tot 14 km hoogteNiet zo raar dus.
Hij is al beperkterquote:
Kan nog hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef Logician het volgende:
Er valt niets te zien op buienradar etc. en toch staat er voor overijssel op knmi een onweer waarschuwing v.a 21u hoe kan dat?
Kijk eens goed naar die pluk op buienradar.nlquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef Logician het volgende:
Er valt niets te zien op buienradar etc. en toch staat er voor overijssel op knmi een onweer waarschuwing v.a 21u hoe kan dat?
Jullie hebben morgen een popconcert dus niet zeuren dat je niets krijgt! :pquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:15 schreef Dhalsim het volgende:
En Weert krijgt weer niks...godverd...
Wij de hoogste temperaturen, zij de neerslag. Hoe oneerlijk kan het zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:15 schreef Dhalsim het volgende:
En Weert krijgt weer niks...godverd...
Het begint te druppelen, als ik buienradar mag geloven gaat het zo een tijd lang los.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Nog droog in Roosendaal, maar erg donker als ik richting zuiden kijk.
we pakken P2000 er ff bijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:15 schreef SoldMayor het volgende:
EXTREEEEEEEEM OMG ALLES GAAT KAPOT IN BRABANT REGIO DEN BOSCH!!!!!!!!!!!!!!11
NOG NOOIT MEEGEMAAKT DIT!!!!!!!!!!!!!!!!1
ENORME HAGELSTENEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Neem een pilletje, ga even rustig zitten, pak je fototoestel en maak even wat foto's zodat wij ook mee kunnen genietenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:15 schreef SoldMayor het volgende:
EXTREEEEEEEEM OMG ALLES GAAT KAPOT IN BRABANT REGIO DEN BOSCH!!!!!!!!!!!!!!11
NOG NOOIT MEEGEMAAKT DIT!!!!!!!!!!!!!!!!1
ENORME HAGELSTENEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |