Lol, het zelfde voor Groningen, hmm, het komt toch uit het Zuiden....? Klopt dus niet veel van, gewoon de buienradar oid in de gaten houden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:19 schreef Logician het volgende:
hmmpfz op knmi is de kans op onweer voor Overijssel nu van 19u naar 21u aangepast..
Eet je wel genoeg zout?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van dit weer, al 2 liter water op (4x 0.5 liter) flessen. Fruitsap, andere sappen
Ik eet genoeg zout, doe het altijd over de aardappelen, zelfs net een stuk chorizo genomen . Lekker pittigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Eet je wel genoeg zout?Belangrijk als je zoveel drinkt
Waar woon je? Hier kun je zien hoe ver het nog weg is: http://www.sat24.nl/nlquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:31 schreef octopus_paul het volgende:
Mijn ouders wilde over een uur gaan barbecueën
stoom van de straat?quote:
Lol, dat ze mooi op een rijtje over Nederland mogen denderen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:47 schreef Againzender het volgende:
Paar plukken op de Frans-Belgische grens beginnen nu door te groeien. Eens kijken of dat een leuk systeem kan worden.
bijna heel Zwitserland bedolvenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:49 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding bij Zwitserland
Je ziet op de grens van Belgie wel een aantal duidelijke buien onstaan
middelburg nog steeds droogquote:
Kiek um goan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:49 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding bij Zwitserland
Je ziet op de grens van Belgie wel een aantal duidelijke buien onstaan
lijken wel nucleaire explosiesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Close upje: http://www.sat24.nl/alps![]()
Regen en rommel onweer vanuit Zierikzee, gaat dus langs Middelburgquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
middelburg nog steeds droog
sterker nog..vlgs mij blijft het zo
zijn op zich geen vreemde complexen in berggebieden, maar ziet er idd erg mooi uitquote:
Nee joh, het is gewoon nog te vroeg, ff geduld.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
middelburg nog steeds droog
sterker nog..vlgs mij blijft het zo
quote:Normale temperatuurwaarden in deze periode
gemiddelde temperatuur voor vandaag: 17,2 graden Celsius
maximale temperatuur voor vandaag: 21,8 graden Celsius
minimale temperatuur voor vandaag: 12,3 graden Celsius
die wolk lost plotseling opquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Regen en rommel onweer vanuit Zierikzee, gaat dus langs Middelburg
Voor de hele kust eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:12 schreef AcidTrance het volgende:
Ziet er goed uit voor Haarlem![]()
[ afbeelding ]
Twente de enige regio die niet bedekt wordtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:12 schreef AcidTrance het volgende:
[ afbeelding ]
ook ZHquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:12 schreef AcidTrance het volgende:
[ afbeelding ]
k blijf dat een rare kleuring vinden van buienradar. 15 en 0 zijn nagenoeg dezelfde kleur en t is niet oplopend kwa kleur. mogen ze wel eens veranderen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Toppen van de buien in Zuid-België zitten inmiddels op meer dan 11 km hoogte.
Kijk eens naar het zuiden nu.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:35 schreef aiemkoel het volgende:
Ik durf er wel een wedje op te gooien dat het in Eindhoven WEDEROM droog gaat blijven vandaag.
* ziet de bui NIET hangen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef marcel-o het volgende:
[..]
k blijf dat een rare kleuring vinden van buienradar. 15 en 0 zijn nagenoeg dezelfde kleur en t is niet oplopend kwa kleur. mogen ze wel eens veranderen.
dat lichte gedeelte in west België pakt zo te zien samen, denk dat dat een flinke kan gaan wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:25 schreef Coelho het volgende:
Als het alleen het deel boven oost en midden België is dan valt het me tegen...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:26 schreef Junglebeast het volgende:
Zo net onder eindhoven begint het nogal rood aan te lopen..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:04 schreef Sj0rSz het volgende:
In de omg. Tilburg betrekt het steeds meer. Zon is al weg
Da's mooi, want ik lig daar midden tussenin. Enkel wat zuidelijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |