doe isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef Echtjammer het volgende:
Zeg doe is even normaal, en dan van een moderator... dat dit kan op FOK!
Mag gewoon hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:43 schreef On het volgende:
Ik stuur deze link even door naar het bureau.
Zieke geest te walgelijk voor woordenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:40 schreef LudoSanders het volgende:
Het lijkt me goed voor het groepsgevoel en de algehele moraal op FOK! dat wij eens gezamenlijk een willekeurig meisje uit elkaar trekken.![]()
Inschrijven doe je hier.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:45 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Zieke geest te walgelijk voor woorden
Als je dit humor vindt wordt het hoog tijd om jezelf vrijwillig in te scrijven bij het PBC.
Kijk eens aan! Dan mag jij haar trakteren op haar final portie cum.quote:
Dat zou wel zo netjes zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waarom niet? Eerst wachten tot ze ja zeggen zeker
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Dan mag jij haar trakteren op haar final portie cum.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Voordat SWJ dit topic dichtgooit:
[ afbeelding ]
Netjes ja, praktisch nee.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zou wel zo netjes zijn natuurlijk.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef Stofje het volgende:
Ik pleit dan wel voor een geestelijk gehandicapt meisje. Ik weet niet, dat geeft toch een extra lading.
Figuurlijk of letterlijk?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef Stofje het volgende:
Ik pleit dan wel voor een geestelijk gehandicapt meisje. Ik weet niet, dat geeft toch een extra lading.
Gewoon één of ander kasplantje, hoef je ook niet allemaal moeilijk te doen met vastbinden enzo, als ze in een coma liggen lopen ze niet zo snel weg hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef Stofje het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Voordat SWJ dit topic dichtgooit:
[ afbeelding ]
En jouw punt is?quote:
Hij heeft blijkbaar niets met groepsverkrachting. Hij begrijpt het niet. Laat 'm maar met rust.quote:
Jammer, hij weet niet wat hij mist.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar niets met groepsverkrachting. Hij begrijpt het niet. Laat 'm maar met rust.
Mensen zouden zich meer moeten verdiepen in de hobby's van anderen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Jammer, hij weet niet wat hij mist.
Een vraag beantwoorden met een wedervraag is een teken van geen antwoord durven geven. Of te wel angsthazerij. Als je nu eerst antwoord geeft doe ik het ook.quote:
Wat is daar fout aanquote:
Mijn punt is dat je internet te serieus neemt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:55 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met een wedervraag is een teken van geen antwoord durven geven. Of te wel angsthazerij. Als je nu eerst antwoord geeft doe ik het ook.
Oké dat is een antwoord, mijn punt was een verklaring voor je reply op die van mij.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je internet te serieus neemt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Oké dat is een antwoord, mijn punt was een verklaring voor je reply op die van mij.
Oh ja en internet is bij vlagen absoluut niet serieus maar er blijft altijd een stukje fatsoen bestaan. En dit topic is daar ver aan voorbij gegaan. Maar als je 17 bent en je zit met je l*l in je hand achter de pc begrijp je dat misschien niet. (die was voor topic starter).
Het internet is typerend voor de mens - anonimiteit + plek om gal te spuien = typisch gedrag van mens. Fatsoen? Nee hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Oké dat is een antwoord, mijn punt was een verklaring voor je reply op die van mij.
Oh ja en internet is bij vlagen absoluut niet serieus maar er blijft altijd een stukje fatsoen bestaan. En dit topic is daar ver aan vorobij gegaan. Maar als je 17 bent en je zit met je l*l in je hand achter de pc begrijp je dat misschien niet. (die was voor topic starter).
Ik zat net lekker te masturberen op die lekkere TR die je geplaatst had.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Oh ja en internet is bij vlagen absoluut niet serieus maar er blijft altijd een stukje fatsoen bestaan. En dit topic is daar ver aan vorobij gegaan. Maar als je 17 bent en je zit met je l*l in je hand achter de pc begrijp je dat misschien niet. (die was voor topic starter).
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zat net lekker te masturberen op die lekkere TR die je geplaatst had.
Ja want het is normaal om een groepsverkrachting op het internet aan te kondigen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:03 schreef Mirjam het volgende:
mensen, dit is ONZ, het is veel te warm om je hier over druk te maken, ga lekker een ijsje eten
Ditquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja want het is normaal om een groepsverkrachting op het internet aan te kondigen.
Is het niet te warm voor groepsseks?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:03 schreef Mirjam het volgende:
mensen, dit is ONZ, het is veel te warm om je hier over druk te maken, ga lekker een ijsje eten
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja want het is normaal om een groepsverkrachting op het internet aan te kondigen.
hallo, ONZquote:
weet ik veel, jij stelt het voor?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is het niet te warm voor groepsseks?
Ditquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:06 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker belangrijk dat het in ONZ staat? Sowieso een topic als dit zou een mod nooit mogen maken.
Lijkt me een puik plan, trekken we haar met rollator en al de bosjes in.quote:
Zegt meneertje die overal scheld met kanker..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef Echtjammer het volgende:
DAT DIT KAN OP FOK!!!!!!!!!111quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef Echtjammer het volgende:
Verder is alles oké...?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:40 schreef LudoSanders het volgende:
Het lijkt me goed voor het groepsgevoel en de algehele moraal op FOK! dat wij eens gezamenlijk een willekeurig meisje uit elkaar trekken.![]()
Inschrijven doe je hier.
Ik ben onschuldig tot het tegendeel is bewezen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:08 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Zegt meneertje die overal scheld met kanker..
Jij bent er zeker zo eentje die lolcats anno 2010 nog steeds helemaal het einde vindt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:06 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker belangrijk dat het in ONZ staat? Sowieso een topic als dit zou een mod nooit mogen maken.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die lolcats anno 2010 nog steeds helemaal het einde vindt?
Ik vind alles wat van 4chan komt verderfelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die lolcats anno 2010 nog steeds helemaal het einde vindt?
Lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:07 schreef reetveter het volgende:
Hierbij schrijf ik me in. Wordt toch wel eens tijd dat ik een keer ontmaagd word.
Maar wel mensen kanker toewensen en hopen dat iemand niet meer kan lopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind alles wat van 4chan komt verderfelijk.
Voor Ronaldo maak ik graag uitzonderingen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar wel mensen kanker toewensen en hopen dat iemand niet meer kan lopen.
Zolang de mods je posts verwijderen is der geen bewijs he..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:08 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig tot het tegendeel is bewezen...
Ik ook niet hoor, ik word er helemaal naar van.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat er grappig/leuk aan dit topic is? Ik zie het niet.
Als je een topic niet leuk vindt is dat toch niet meteen een reden om deze te sluiten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jouw humor is niet de humor van de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ipv de rest van de wereld wil je..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:22 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Jouw humor is niet de humor van de rest van de wereld.
Ik zei niet dat dit soort humor de humor van de rest van de wereld was, ik zei dat humor voor iedereen verschilt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ipv de rest van de wereld wil je..
Ik ben mij er eentje!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:21 schreef Stofje het volgende:
Ludo, wat ben je toch ook een smeerlap. Dit kán toch gewoon niet? En dat voor een mod!
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Verkrachting en humor gaan voor mij niet samen. En ik schrik als dat bij sommige mensen wél het geval is.
Ze zouden je moeten demodden en bannen, jij schavuit. Dit kan natuurlijk niet op HET INTERNET!quote:
Nou da klopt ook niet helemaal..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat dit soort humor de humor van de rest van de wereld was, ik zei dat humor voor iedereen verschilt.
Oei dan ga k ff me website offline hale..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten demodden en bannen, jij schavuit. Dit kan natuurlijk niet op HET INTERNET!
Aldus het persoon die iemand op FOK! uitmaakt voor 'kanker lelijk', nee jij moet nogal spreken over fatsoensnormen.quote:
OP HET INTERNETquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:26 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben gebanned voor mindere dingen. Dit zou niet moeten kunnen.
Loop eens niet zo te mouwen gast. Dit topic gaat nérgens over en je gemouw is bloedirritant.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:26 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben gebanned voor mindere dingen. Dit zou niet moeten kunnen.
Zo discussieert mijn neefje van vijf ook: 'hullie doen het oooook".quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aldus het persoon die iemand uitmaakt voor 'kanker lelijk', nee jij moet nogal spreken over fatsoensnormen.
Hihi mouwen.. zoals poesje..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te mouwen gast. Dit topic gaat nérgens over en je gemouw is bloedirritant.
In tegendeel, bij dit soort topics is temparatuur niet relevant. Als dit het moraal is bij de mod's (hierbij niet iedereen over een kam willen scheren) dan krab ik me nog eens achter mijn oren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:03 schreef Mirjam het volgende:
Dus jij vindt een topic om een meisje te verkrachten ook normaal?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te mouwen gast. Dit topic gaat nérgens over en je gemouw is bloedirritant.
Ik neem het voor kennis aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo discussieert mijn neefje van vijf ook: 'hullie doen het oooook".
Als het goed is lees je uit enkele reacties dat je er op aangesproken wordt. Met nadruk op JIJ.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aldus het persoon die iemand op FOK! uitmaakt voor 'kanker lelijk', nee jij moet nogal spreken over fatsoensnormen.
quote:Onzin voor je leven!
quote:Onzin voor je
quote:Onzin voor
quote:Onzin
Ik neem dit topic totaal niet serieus, nee. Alsof LS dit topic méént en alsof iemand in dit topic geïnspireerd wordt om de daad bij het woord te voegen. Dat dit humor is op of over het randje kan ik me helemaal indenken, maar het is overduidelijk niet serieus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dus jij vindt een topic om een meisje te verkrachten ook normaal?
Ik kwam.quote:
Nou temperatuur is wel degelijk relevant..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:29 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
In tegendeel, bij dit soort topics is temparatuur niet relevant. Als dit het moraal is bij de mod's (hierbij niet iedereen over een kam willen scheren) dan krab ik me nog eens achter mijn oren.
Maar ijsje eten is een goed idee. Doe ik straks.
Ook die header derbij.. Geniaal!quote:
Die banner ookquote:
Wel als het in het 'Onzin'-subforum staat, jij malle bij.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nou ik vind een topic om een onschuldig meisje te verkrachten geen onzin hoor.
Ik zou toch niet iemand aangespoord hebben met deze topic hè?quote:
De rel is al aan de gang, sorry.quote:
Uuhm..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou toch niet iemand aangespoord hebben met deze topic hè?
Je mag altijd gewoon nog mee doen..quote:
Dus als het in ONZ staat is ineens alles geoorloofd? Beetje raar wmb.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:32 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wel als het in het 'Onzin'-subforum staat, jij malle bij.
0/10.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dus als het in ONZ staat is ineens alles geoorloofd? Beetje raar wmb.
quote:
Jochie toch, ga eens lekker douchen, misschien koel je dan wat af. Echt, je maakt je druk om helemaal niks.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dus als het in ONZ staat is ineens alles geoorloofd? Beetje raar wmb.
Je bent nog op tijd, we zijn aan het coördineren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik had het over de gangbang, de rel interesseert me niet zo veel.
Nog zo'n Lichtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik had het over de gangbang, de rel interesseert me niet zo veel.
Ok jongens ik begin want ik heb geen zin in jullie enge ziektes k?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:35 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je bent nog op tijd, we zijn aan het coördineren.
Ik ben onschuldig tot het tegendeel is bewezen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aldus het persoon die iemand op FOK! uitmaakt voor 'kanker lelijk', nee jij moet nogal spreken over fatsoensnormen.
Dat vind ik nou een zieke grap. Ja, we zitten in ONZ, maar dit gaat echt te ver!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:37 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ok jongens ik begin want ik heb geen zin in jullie enge ziektes k?
Zoals al eerder gemeld..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:38 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig tot het tegendeel is bewezen...
Oh tuurlijk.. Nu ga ik weer te ver..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een zieke grap. Ja, we zitten in ONZ, maar dit gaat echt te ver!
Nou lijkt me duidelijk he. Dat de pliesie het maar ff weet.quote:
Wacht ff..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Laat het ophouden. 3 jaar geleden ben ik in groepsverband verkracht, en het was absoluut niet zo leuk als ik dacht.
Door vrouwen of door mannen?quote:Geslacht Man
Wij hadden er anders wel plezier van hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Laat het ophouden. 3 jaar geleden ben ik in groepsverband verkracht, en het was absoluut niet zo leuk als ik dacht.
Lucky bastard dat het isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Wacht ff..
[..]
Door vrouwen of door mannen?
Door een gazelle, een prairievos en een sneeuwuil. Alle drie waren teven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Wacht ff..
[..]
Door vrouwen of door mannen?
Zoo.. Het nieuws is er snel bij vandaag..quote:AMSTERDAM - Een 17-jarig meisje is onlangs verkracht door een groep van onder anderen bewoners van een woongroep voor licht verstandelijk gehandicapten van zorginstelling Cordaan, in Amsterdam-Zuidoost.
© NU.nl/Hans van Hamersveld
Ook hun vrienden deden waarschijnlijk mee. Dat schrijft Het Parool. Van de groepsverkrachting zijn beeldopnames gemaakt.
Het meisje was weggelopen uit een gesloten instelling voor jongeren met zware gedragsproblemen. De politie heeft inmiddels vijf verdachten opgepakt en sluit meer aanhoudingen niet uit.
Politie en justitie hadden de zaak voorlopig nog stil willen houden. ''Vanwege de gevoeligheid van de zaak willen en kunnen we maar heel weinig zeggen,'' zo laat een woordvoerder weten aan Het Parool.
En hier maar grapjes maken, omdat het maar in ONZ staat.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Zoo.. Het nieuws is er snel bij vandaag..
Dat het doe EENS moet zijnquote:
Puick plan damequote:
Tokkiequote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gok dat ze achter de schermen nu de grootste lol hebben om de reacties van de moraalridders hier.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:08 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel mee doen, trollen is ook niet zo leuk meer in dit topic.
Eindelijk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:08 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel mee doen, trollen is ook niet zo leuk meer in dit topic.
Ik ook van jouquote:
En dat zegt een vrouw... of wil je er zo graag bijhoren?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gok dat ze achter de schermen nu de grootste lol hebben om de reacties van de moraalridders hier.
Lieve schat ik weet heel goed wat het inhoudt om verkracht te worden. Kan het niet aanraden!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En dat zegt een vrouw... of wil je er zo graag bijhoren?
Huppelkut is regelmatig ons slachtoffer van onze ONZverkrachtinkjes. Soms kirt ze, soms lacht ze, meestal is zij de enige die voldaan isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En dat zegt een vrouw... of wil je er zo graag bijhoren?
Je brengt ze op ideeënquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat ik weet heel goed wat het inhoudt om verkracht te worden. Kan het niet aanraden!
MAAR DIT IS ONZ EN TS IS LUDO
Hoe fucking serieus wil je dit topic nemen zeg???
Denk je nou echt dat Ludo een groep bij elkaar krijgt en dat ze vannacht ergens in de bosjes gaan liggen om bijvoorbeeld chowi even uit te wonen met zn allen?
Verdomme ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Huppelkut is regelmatig ons slachtoffer van onze ONZverkrachtinkjes. Soms kirt ze, soms lacht ze, meestal is zij de enige die voldaan is.
Jij denkt dat we niet serieus zijn?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk je nou echt dat Ludo een groep bij elkaar krijgt en dat ze vannacht ergens in de bosjes gaan liggen om bijvoorbeeld chowi even uit te wonen met zn allen?
En de PM SC gangbang danquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij denkt dat we niet serieus zijn?
Nou, het siert je dat je toch nog vriendelijk reageert. Maar ik blijf erbij, of het nou in ONZ staat of niet, ik vind het te grof. En al helemáál voor een moderator. Ik zie het dus niet als humor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat ik weet heel goed wat het inhoudt om verkracht te worden. Kan het niet aanraden!
MAAR DIT IS ONZ EN TS IS LUDO
Hoe fucking serieus wil je dit topic nemen zeg???
Doe je broekje maar eens uit.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:16 schreef First het volgende:
Eigenlijk vind ik diep van binnen dit topic niet kunnenben ik nu een moraalridder
?
Niks kan mijn humeur nog kapot krijgen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het siert je dat je toch nog vriendelijk reageert. Maar ik blijf erbij, of het nou in ONZ staat of niet, ik vind het te grof. En al helemáál voor een moderator. Ik zie het dus niet als humor.
Heul niet jij bent al oud, dan moeten we nog minstens een half jaar wachten omdat je aan het bijkomen bentquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is prima te combineren met elkander.
jullie moeten allemaal je kk bek houden over deze meidquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:17 schreef tho_Omas het volgende:
kom niet met die kktakkies over rape. je zoekt het zelf op.
Welke meid?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
jullie moeten allemaal je kk bek houden over deze meid
jaloezie jaloezie en nog eens jaloezie als je iets hebt te zeggen
say it in her face straight to the point omdat jullie haar niet kunnen pakken op straat omdat zij jullie gwn klaart
ga je leuke shit over dr publiceren please get a life motherf@%kers
deze meid is gruwelijk je kan zeggen wat je wil , niet te geloven waar dit heen gaat als wijfe jaloers zijn
waar ze wel niet allemaal toe in staat zijn je bent pas een echte als je dit alles tegen dr op straat zegt dan zie je waar je eindigt!!!!!
Suggereren dat ik oud en niet jong en strak benquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet jij bent al oud, dan moeten we nog minstens een half jaar wachten omdat je aan het bijkomen bent
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
say it in her face straight to the point omdat jullie haar niet kunnen pakken op straat omdat zij jullie gwn klaart
deze meid is gruwelijk je kan zeggen wat je wil , niet te geloven waar dit heen gaat als wijfe jaloers zijn
waar ze wel niet allemaal toe in staat zijn je bent pas een echte als je dit alles tegen dr op straat zegt dan zie je waar je eindigt!!!!!
Proof itquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Suggereren dat ik oud en niet jong en strak ben
Verdacht stil daarquote:
Geen foto's van de piemel van Penisbaard hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:22 schreef raebyddet het volgende:
Net of Penisbaard z'n anonimiteit opgeeft
Rectum je paint skills!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Geen foto's van de piemel van Penisbaard hebben.
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
ah geef me een brik aby jo is een kaoulo motjo dat kind heeft geen gevoelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wanneer ben jij van plan om je UI te veranderenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Na het WK.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:28 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Wanneer ben jij van plan om je UI te veranderen?
Poep aan jou en je UI ragequote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:28 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Wanneer ben jij van plan om je UI te veranderen?
Ik heb het niet over haar tongquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nogmaals.. ->quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
ah geef me een brik aby jo is een kaoulo motjo dat kind heeft geen gevoel
een paar dagen nadat de moeder en der broertje zijn verbrand gaat die bitch gewoon feetsen , gewoon naar de disco
ik bedoel het is je eigen moeder
en weet je waarom ze niet meer met sabdai is
die jongen heeft der gelaten
omdat ze bvoor hem uit liep en dat terwijl hij zoveel voor haar deed
een grote verwaande hoer is ze geworden
haaaaaaaaahaaaaaaaaaaa dit is zoooo grappigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
ah geef me een brik aby jo is een kaoulo motjo dat kind heeft geen gevoel
een paar dagen nadat de moeder en der broertje zijn verbrand gaat die bitch gewoon feetsen , gewoon naar de disco
ik bedoel het is je eigen moeder
en weet je waarom ze niet meer met sabdai is
die jongen heeft der gelaten
omdat ze bvoor hem uit liep en dat terwijl hij zoveel voor haar deed
een grote verwaande hoer is ze geworden
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Poep aan jou en je UI rage
Bij watquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:30 schreef raebyddet het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg er altijd zo een :
![]()
![]()
![]()
![]()
gevoel bij
HATERS, stop HATIN' en JALOERSE mensen SCHEI TOCH UIT!!! Aby-Jo, no spang nanga ding, leef je uit, maar ken je grenzen als een waardevolle mens. WAN OEMA NA'B LASIE; A ROSE WILL ALWAYS BE A ROSE.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:30 schreef MrManuel het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals.. ->![]()
Ik begrijp maar de helft van wat je typt..
Maarja.. jeweetzelf denk ik wel waar je het over hebt?![]()
wat ga je haten a mens haha kk sukeletje bezem a zemmel ik pak je moeder jeweettog niggu kom zo in dr face takkie dangquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:30 schreef MrManuel het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals.. ->![]()
Ik begrijp maar de helft van wat je typt..
Maarja.. jeweetzelf denk ik wel waar je het over hebt?![]()
Prachtigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
HATERS, stop HATIN' en JALOERSE mensen SCHEI TOCH UIT!!! Aby-Jo, no spang nanga ding, leef je uit, maar ken je grenzen als een waardevolle mens. WAN OEMA NA'B LASIE; A ROSE WILL ALWAYS BE A ROSE.
Kopieer jij die teksten nu rechtstreeks van hyves?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wat ga je haten a mens haha kk sukeletje bezem a zemmel
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Kopieer jij die teksten nu rechtstreeks van hyves?
ja hat hem ook kk lelukquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Heel eventjes maar zagen jullie dat?
Ik heb hem nog.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Pff, ik had het niet geslot hoor. Bij het lezen van de TT van dat 17 jarige meisje uit Amsterdam die verkracht werd drong mij de vraag op hoe dat nu in zijn werk gaat. Er moet dus iemand zijn die aan zijn vrienden voorstelt om een meisje te verkrachten en die stemmen daar mee in. Ik vind het fascinerend.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks kan mijn humeur nog kapot krijgen.
Ik snap best dat dit topic bij sommige vrouwen tegen het verkeerde been is. Maar juist omdat het in ONZ staat moet je het niet zo serieus nemen.
Natuurlijk is het belachelijk dat een mod dit topic kan en mag openen. Ieder ander had allang een slotje gehad.
Maar om nou zo (mijns inziens) overdreven te reageren.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
HATERS, stop HATIN' en JALOERSE mensen SCHEI TOCH UIT!!! Aby-Jo, no spang nanga ding, leef je uit, maar ken je grenzen als een waardevolle mens. WAN OEMA NA'B LASIE; A ROSE WILL ALWAYS BE A ROSE.
Nog steeds ->quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wat ga je haten a mens haha kk sukeletje bezem a zemmel ik pak je moeder jeweettog niggu kom zo in dr face takkie dang
Seriously.. What the fuck?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:38 schreef tho_Omas het volgende:
kkflikkerz00i nieuwe layout danny kent de deally niet op de streets mja me koulo pc trekt deze javaskitta niej,, :S
Elke dag van 13:37 tot 13:38!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff, ik had het niet geslot hoor. Bij het lezen van de TT van dat 17 jarige meisje uit Amsterdam die verkracht werd drong mij de vraag op hoe dat nu in zijn werk gaat. Er moet dus iemand zijn die aan zijn vrienden voorstelt om een meisje te verkrachten en die stemmen daar mee in. Ik vind het fascinerend.
Je zou je moeder hier maar tegen komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er komt wel een knop om de oude te houden he? Ja toch?!?!quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Er komt wel een knop om de oude te houden he? Ja toch?!?!![]()
Dat gedeelte vind ik ook vaak fascinerend.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff, ik had het niet geslot hoor. Bij het lezen van de TT van dat 17 jarige meisje uit Amsterdam die verkracht werd drong mij de vraag op hoe dat nu in zijn werk gaat. Er moet dus iemand zijn die aan zijn vrienden voorstelt om een meisje te verkrachten en die stemmen daar mee in. Ik vind het fascinerend.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gedeelte vind ik ook vaak fascinerend.
Is het iets spontaans? Zit er weken aan voorbereiding in? Hoe stel je het voor?
Meestal begint het gesprek zo..quote:Nou luister jongens.. Kheb dus z'n meisje gezien he..
Ja anders stap ik over naar een ander forum. Moet je zien hoe snel ze de knop gaan maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Er komt wel een knop om de oude te houden he? Ja toch?!?!![]()
Nou, wordt tijd dat je gaat hoor..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja anders stap ik over naar een ander forum. Moet je zien hoe snel ze de knop gaan maken.
Oh dus de vrouwen in Nederland hebben niks te vrezen van FOK!kers.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:46 schreef MrManuel het volgende:
[..]
[..]
Meestal begint het gesprek zo..
Uiteraard kan het ook via een topic op FOK! of via de e-mail gaan..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus de vrouwen in Nederland hebben niks te vrezen van FOK!kers.
Die komen toch nooit buiten, en zien dus geen vrouwmenschen
Ik zag het even voor me.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Uiteraard kan het ook via een topic op FOK! of via de e-mail gaan..
Oh en 1 staat te roepen dat ie "dat" niet wil en kan doe ivm allergieënquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het even voor me.
Een groep van een stuk of 20 nerds. Sommigen nog in ballenknijper anderen staan heel verlegen met 1 handje voor de pielemuis te kijken naar een vastgebonden zeekoe.
1 van de nerds is op internet aan het opzoeken wat nou eigenlijk in welk gaatje moet enz
Hmm.. Of het gaat er zo aan toe.. kan ook -> Linkje! (NSFW!)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het even voor me.
Een groep van een stuk of 20 nerds. Sommigen nog in ballenknijper anderen staan heel verlegen met 1 handje voor de pielemuis te kijken naar een vastgebonden zeekoe.
1 van de nerds is op internet aan het opzoeken wat nou eigenlijk in welk gaatje moet enz
GVD IK HEB EROP GEKLIKTquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:51 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Hmm.. Of het gaat er zo aan toe.. kan ook -> Linkje! (NSFW!)
Die mag je toch niet op FOK! plaatsenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:51 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Hmm.. Of het gaat er zo aan toe.. kan ook -> Linkje! (NSFW!) Vond hem toch nie kunne..
Ik ookquote:
Helaas heeft het toch 1 slachtoffer gemaakt! Was nie de bedoeling..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mag je toch niet op FOK! plaatsen
Leugens !quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Helaas heeft het toch 1 slachtoffer gemaakt! Was nie de bedoeling..
Direct maar ff verwijderd..
2!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Helaas heeft het toch 1 slachtoffer gemaakt! Was nie de bedoeling..
Direct maar ff verwijderd..
Dat het niet de bedoeling wasquote:
Lekker zwemmen in de Haven en gelijkertijd je oogjes de kost geven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:55 schreef Stofje het volgende:
Verdomme, ik heb het warm. Ik ben geen fan van dit weer. Laat me met rust!
Ik moet straks werken in een koele ruimte met airco en meisjes helpenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker zwemmen in de Haven en gelijkertijd je oogjes de kost geven.
Dit lijkt mij eigenlijk wel wat.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het even voor me.
Kiosk?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moet straks werken in een koele ruimte met airco en meisjes helpen.
Helpen? Oeei..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moet straks werken in een koele ruimte met airco en meisjes helpen.
Neeh hoor..quote:
Die tweedequote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:17 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Neeh hoor..
De planning is nog in volle gang..
Maar vertel me ff welke UI leuker is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heavy metal, or no metal at all!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:22 schreef Jefmeister het volgende:
Voor alle mensen die vinden dat dit niet kan en er de humor niet van kunnen inzien heb ik even een schematische weergave gemaakt om de humor beter te kunnen inzien. Zo kunnen mensen als Jahr00n er mss wel om lachen. Het schema:GVD ALWEERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
De mens is nieuwsgierig van aard m'kaayquote:
Ik vind het een fijne foto. Het straalt gezelligheid uitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:27 schreef raebyddet het volgende:
[..]
De mens is nieuwsgierig van aard m'kaay
Fijn om te weten dat je je er niet aan stoortquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne foto. Het straalt gezelligheid uit.
I think it's rather disturbing..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:40 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je je er niet aan stoort
Het heeft wel iets.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne foto. Het straalt gezelligheid uit.
Zoals het liedje zegt.. 'If you wanna be happy for the rest of your lifeee.. "quote:
Omdat iedereen nu in de tuin ligtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:58 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Mwah hijs redelijk uitgestorve nu hoor..
kzit ook in de tuin?!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Omdat iedereen nu in de tuin ligt![]()
(ofzo)
Bij mij is ut binne warmer..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:02 schreef raebyddet het volgende:
Mensen die in de tuin zitten met deze hitte
Je hebt je UI nog steeds niet veranderdquote:
Mensen die niet zien dat ik me UI wel heb veranderd..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Je hebt je UI nog steeds niet veranderd![]()
Mensen die om andermans mening vragen om hun eigen bevestigd te krijgen
Groepsverkrachtelingen wel?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:49 schreef Snaavel het volgende:
Ik zeg nee.
Groepsverkrachtingen mogen niet.
Tuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:49 schreef Snaavel het volgende:
Ik zeg nee.
Groepsverkrachtingen mogen niet.
inderdaad, denk eens aan slachtoffers die dit mee hebben gemaaktquote:
Alsof die dit topic lezen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad, denk eens aan slachtoffers die dit mee hebben gemaakt![]()
hun leven voor altijd kapot![]()
![]()
bron?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Alsof die dit topic lezen.
Verder zijn 90% van de verkrachtingen compleet verzonnen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
hun schede voor altijd kapot![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:43 schreef tho_Omas het volgende:
hun schede voor altijd kapot![]()
![]()
![]()
Sowieso is met een groep op 1 meisje eigenlijk best gay.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:31 schreef Casino.Bob het volgende:
mensen die in een groep gaan verkrachten en de buit moeten delen
Inderdaad. Moet ook niks hebben van zo een dickfest. Meisjes, verkracht mij maarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:34 schreef leRomein het volgende:
[..]
Sowieso is met een groep op 1 meisje eigenlijk best gay.Doe dan gewoon een groepsverkrachting op een groep meisjes.
Als jongen door een groep meisjes verkracht worden zou voor velen een droom zijn die uitkomt, andersom moeten we medelijden hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:35 schreef Bovenmens het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet ook niks hebben van zo een dickfest. Meisjes, verkracht mij maar
idd, gaan zeiken als je 8x gratis sex hebt terwijl mannen er dik voor moeten betalen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:44 schreef leRomein het volgende:
[..]
Als jongen door een groep meisjes verkracht worden zou voor velen een droom zijn die uitkomt, andersom moeten we medelijden hebben.
Die zijn er toch lang uit?quote:
Ah ik snap het, het was een grapjequote:
Enigste wat jij kan doen is:quote:
Ik kan ook het woord 'enige' juist spellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:20 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Enigste wat jij kan doen is:
Kut topics maken en van zulke smiles posten ""
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan ook het woord 'enige' juist spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |