Ik zat net lekker te masturberen op die lekkere TR die je geplaatst had.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Oké dat is een antwoord, mijn punt was een verklaring voor je reply op die van mij.
Oh ja en internet is bij vlagen absoluut niet serieus maar er blijft altijd een stukje fatsoen bestaan. En dit topic is daar ver aan vorobij gegaan. Maar als je 17 bent en je zit met je l*l in je hand achter de pc begrijp je dat misschien niet. (die was voor topic starter).
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zat net lekker te masturberen op die lekkere TR die je geplaatst had.
Ja want het is normaal om een groepsverkrachting op het internet aan te kondigen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:03 schreef Mirjam het volgende:
mensen, dit is ONZ, het is veel te warm om je hier over druk te maken, ga lekker een ijsje eten
Ditquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja want het is normaal om een groepsverkrachting op het internet aan te kondigen.
Is het niet te warm voor groepsseks?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:03 schreef Mirjam het volgende:
mensen, dit is ONZ, het is veel te warm om je hier over druk te maken, ga lekker een ijsje eten
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja want het is normaal om een groepsverkrachting op het internet aan te kondigen.
hallo, ONZquote:
weet ik veel, jij stelt het voor?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is het niet te warm voor groepsseks?
Ditquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:06 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker belangrijk dat het in ONZ staat? Sowieso een topic als dit zou een mod nooit mogen maken.
Lijkt me een puik plan, trekken we haar met rollator en al de bosjes in.quote:
Zegt meneertje die overal scheld met kanker..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef Echtjammer het volgende:
Zeg doe is even normaal, en dan van een moderator... dat dit kan op FOK!
DAT DIT KAN OP FOK!!!!!!!!!111quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef Echtjammer het volgende:
Zeg doe is even normaal, en dan van een moderator... dat dit kan op FOK!
Verder is alles oké...?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:40 schreef LudoSanders het volgende:
Het lijkt me goed voor het groepsgevoel en de algehele moraal op FOK! dat wij eens gezamenlijk een willekeurig meisje uit elkaar trekken.![]()
Inschrijven doe je hier.
Ik ben onschuldig tot het tegendeel is bewezen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:08 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Zegt meneertje die overal scheld met kanker..
Jij bent er zeker zo eentje die lolcats anno 2010 nog steeds helemaal het einde vindt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:06 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker belangrijk dat het in ONZ staat? Sowieso een topic als dit zou een mod nooit mogen maken.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die lolcats anno 2010 nog steeds helemaal het einde vindt?
Ik vind alles wat van 4chan komt verderfelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die lolcats anno 2010 nog steeds helemaal het einde vindt?
Lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:07 schreef reetveter het volgende:
Hierbij schrijf ik me in. Wordt toch wel eens tijd dat ik een keer ontmaagd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |