doe isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef Echtjammer het volgende:
Zeg doe is even normaal, en dan van een moderator... dat dit kan op FOK!
Mag gewoon hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:43 schreef On het volgende:
Ik stuur deze link even door naar het bureau.
Zieke geest te walgelijk voor woordenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:40 schreef LudoSanders het volgende:
Het lijkt me goed voor het groepsgevoel en de algehele moraal op FOK! dat wij eens gezamenlijk een willekeurig meisje uit elkaar trekken.![]()
Inschrijven doe je hier.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:45 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Zieke geest te walgelijk voor woorden
Als je dit humor vindt wordt het hoog tijd om jezelf vrijwillig in te scrijven bij het PBC.
Kijk eens aan! Dan mag jij haar trakteren op haar final portie cum.quote:
Dat zou wel zo netjes zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waarom niet? Eerst wachten tot ze ja zeggen zeker
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Dan mag jij haar trakteren op haar final portie cum.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Voordat SWJ dit topic dichtgooit:
[ afbeelding ]
Netjes ja, praktisch nee.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zou wel zo netjes zijn natuurlijk.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef Stofje het volgende:
Ik pleit dan wel voor een geestelijk gehandicapt meisje. Ik weet niet, dat geeft toch een extra lading.
Figuurlijk of letterlijk?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef Stofje het volgende:
Ik pleit dan wel voor een geestelijk gehandicapt meisje. Ik weet niet, dat geeft toch een extra lading.
Gewoon één of ander kasplantje, hoef je ook niet allemaal moeilijk te doen met vastbinden enzo, als ze in een coma liggen lopen ze niet zo snel weg hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef Stofje het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Voordat SWJ dit topic dichtgooit:
[ afbeelding ]
En jouw punt is?quote:
Hij heeft blijkbaar niets met groepsverkrachting. Hij begrijpt het niet. Laat 'm maar met rust.quote:
Jammer, hij weet niet wat hij mist.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar niets met groepsverkrachting. Hij begrijpt het niet. Laat 'm maar met rust.
Mensen zouden zich meer moeten verdiepen in de hobby's van anderen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Jammer, hij weet niet wat hij mist.
Een vraag beantwoorden met een wedervraag is een teken van geen antwoord durven geven. Of te wel angsthazerij. Als je nu eerst antwoord geeft doe ik het ook.quote:
Wat is daar fout aanquote:
Mijn punt is dat je internet te serieus neemt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:55 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met een wedervraag is een teken van geen antwoord durven geven. Of te wel angsthazerij. Als je nu eerst antwoord geeft doe ik het ook.
Oké dat is een antwoord, mijn punt was een verklaring voor je reply op die van mij.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je internet te serieus neemt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Oké dat is een antwoord, mijn punt was een verklaring voor je reply op die van mij.
Oh ja en internet is bij vlagen absoluut niet serieus maar er blijft altijd een stukje fatsoen bestaan. En dit topic is daar ver aan voorbij gegaan. Maar als je 17 bent en je zit met je l*l in je hand achter de pc begrijp je dat misschien niet. (die was voor topic starter).
Het internet is typerend voor de mens - anonimiteit + plek om gal te spuien = typisch gedrag van mens. Fatsoen? Nee hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Oké dat is een antwoord, mijn punt was een verklaring voor je reply op die van mij.
Oh ja en internet is bij vlagen absoluut niet serieus maar er blijft altijd een stukje fatsoen bestaan. En dit topic is daar ver aan vorobij gegaan. Maar als je 17 bent en je zit met je l*l in je hand achter de pc begrijp je dat misschien niet. (die was voor topic starter).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |