Verdacht stil daarquote:
Geen foto's van de piemel van Penisbaard hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:22 schreef raebyddet het volgende:
Net of Penisbaard z'n anonimiteit opgeeft
Rectum je paint skills!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Geen foto's van de piemel van Penisbaard hebben.
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
ah geef me een brik aby jo is een kaoulo motjo dat kind heeft geen gevoelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
jullie moeten allemaal je kk bek houden over deze meid
jaloezie jaloezie en nog eens jaloezie als je iets hebt te zeggen
say it in her face straight to the point omdat jullie haar niet kunnen pakken op straat omdat zij jullie gwn klaart
ga je leuke shit over dr publiceren please get a life motherf@%kers
deze meid is gruwelijk je kan zeggen wat je wil , niet te geloven waar dit heen gaat als wijfe jaloers zijn
waar ze wel niet allemaal toe in staat zijn je bent pas een echte als je dit alles tegen dr op straat zegt dan zie je waar je eindigt!!!!!
Wanneer ben jij van plan om je UI te veranderenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Na het WK.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:28 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Wanneer ben jij van plan om je UI te veranderen?
Poep aan jou en je UI ragequote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:28 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Wanneer ben jij van plan om je UI te veranderen?
Ik heb het niet over haar tongquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
jullie moeten allemaal je kk bek houden over deze meid
jaloezie jaloezie en nog eens jaloezie als je iets hebt te zeggen
say it in her face straight to the point omdat jullie haar niet kunnen pakken op straat omdat zij jullie gwn klaart
ga je leuke shit over dr publiceren please get a life motherf@%kers
deze meid is gruwelijk je kan zeggen wat je wil , niet te geloven waar dit heen gaat als wijfe jaloers zijn
waar ze wel niet allemaal toe in staat zijn je bent pas een echte als je dit alles tegen dr op straat zegt dan zie je waar je eindigt!!!!!
Nogmaals.. ->quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
ah geef me een brik aby jo is een kaoulo motjo dat kind heeft geen gevoel
een paar dagen nadat de moeder en der broertje zijn verbrand gaat die bitch gewoon feetsen , gewoon naar de disco
ik bedoel het is je eigen moeder
en weet je waarom ze niet meer met sabdai is
die jongen heeft der gelaten
omdat ze bvoor hem uit liep en dat terwijl hij zoveel voor haar deed
een grote verwaande hoer is ze geworden
haaaaaaaaahaaaaaaaaaaa dit is zoooo grappigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
ah geef me een brik aby jo is een kaoulo motjo dat kind heeft geen gevoel
een paar dagen nadat de moeder en der broertje zijn verbrand gaat die bitch gewoon feetsen , gewoon naar de disco
ik bedoel het is je eigen moeder
en weet je waarom ze niet meer met sabdai is
die jongen heeft der gelaten
omdat ze bvoor hem uit liep en dat terwijl hij zoveel voor haar deed
een grote verwaande hoer is ze geworden
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Poep aan jou en je UI rage
Bij watquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:30 schreef raebyddet het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg er altijd zo een :
![]()
![]()
![]()
![]()
gevoel bij
HATERS, stop HATIN' en JALOERSE mensen SCHEI TOCH UIT!!! Aby-Jo, no spang nanga ding, leef je uit, maar ken je grenzen als een waardevolle mens. WAN OEMA NA'B LASIE; A ROSE WILL ALWAYS BE A ROSE.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:30 schreef MrManuel het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals.. ->![]()
Ik begrijp maar de helft van wat je typt..
Maarja.. jeweetzelf denk ik wel waar je het over hebt?![]()
wat ga je haten a mens haha kk sukeletje bezem a zemmel ik pak je moeder jeweettog niggu kom zo in dr face takkie dangquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:30 schreef MrManuel het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals.. ->![]()
Ik begrijp maar de helft van wat je typt..
Maarja.. jeweetzelf denk ik wel waar je het over hebt?![]()
Prachtigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
HATERS, stop HATIN' en JALOERSE mensen SCHEI TOCH UIT!!! Aby-Jo, no spang nanga ding, leef je uit, maar ken je grenzen als een waardevolle mens. WAN OEMA NA'B LASIE; A ROSE WILL ALWAYS BE A ROSE.
Kopieer jij die teksten nu rechtstreeks van hyves?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wat ga je haten a mens haha kk sukeletje bezem a zemmel
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Kopieer jij die teksten nu rechtstreeks van hyves?
ja hat hem ook kk lelukquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Heel eventjes maar zagen jullie dat?
Ik heb hem nog.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Pff, ik had het niet geslot hoor. Bij het lezen van de TT van dat 17 jarige meisje uit Amsterdam die verkracht werd drong mij de vraag op hoe dat nu in zijn werk gaat. Er moet dus iemand zijn die aan zijn vrienden voorstelt om een meisje te verkrachten en die stemmen daar mee in. Ik vind het fascinerend.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks kan mijn humeur nog kapot krijgen.
Ik snap best dat dit topic bij sommige vrouwen tegen het verkeerde been is. Maar juist omdat het in ONZ staat moet je het niet zo serieus nemen.
Natuurlijk is het belachelijk dat een mod dit topic kan en mag openen. Ieder ander had allang een slotje gehad.
Maar om nou zo (mijns inziens) overdreven te reageren.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
HATERS, stop HATIN' en JALOERSE mensen SCHEI TOCH UIT!!! Aby-Jo, no spang nanga ding, leef je uit, maar ken je grenzen als een waardevolle mens. WAN OEMA NA'B LASIE; A ROSE WILL ALWAYS BE A ROSE.
Nog steeds ->quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wat ga je haten a mens haha kk sukeletje bezem a zemmel ik pak je moeder jeweettog niggu kom zo in dr face takkie dang
Seriously.. What the fuck?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:38 schreef tho_Omas het volgende:
kkflikkerz00i nieuwe layout danny kent de deally niet op de streets mja me koulo pc trekt deze javaskitta niej,, :S
Elke dag van 13:37 tot 13:38!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff, ik had het niet geslot hoor. Bij het lezen van de TT van dat 17 jarige meisje uit Amsterdam die verkracht werd drong mij de vraag op hoe dat nu in zijn werk gaat. Er moet dus iemand zijn die aan zijn vrienden voorstelt om een meisje te verkrachten en die stemmen daar mee in. Ik vind het fascinerend.
Je zou je moeder hier maar tegen komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |