Ik neem het voor kennis aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo discussieert mijn neefje van vijf ook: 'hullie doen het oooook".
Als het goed is lees je uit enkele reacties dat je er op aangesproken wordt. Met nadruk op JIJ.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aldus het persoon die iemand op FOK! uitmaakt voor 'kanker lelijk', nee jij moet nogal spreken over fatsoensnormen.
quote:Onzin voor je leven!
quote:Onzin voor je
quote:Onzin voor
quote:Onzin
Ik neem dit topic totaal niet serieus, nee. Alsof LS dit topic méént en alsof iemand in dit topic geïnspireerd wordt om de daad bij het woord te voegen. Dat dit humor is op of over het randje kan ik me helemaal indenken, maar het is overduidelijk niet serieus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dus jij vindt een topic om een meisje te verkrachten ook normaal?
Ik kwam.quote:
Nou temperatuur is wel degelijk relevant..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:29 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
In tegendeel, bij dit soort topics is temparatuur niet relevant. Als dit het moraal is bij de mod's (hierbij niet iedereen over een kam willen scheren) dan krab ik me nog eens achter mijn oren.
Maar ijsje eten is een goed idee. Doe ik straks.
Ook die header derbij.. Geniaal!quote:
Die banner ookquote:
Wel als het in het 'Onzin'-subforum staat, jij malle bij.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nou ik vind een topic om een onschuldig meisje te verkrachten geen onzin hoor.
Ik zou toch niet iemand aangespoord hebben met deze topic hè?quote:
De rel is al aan de gang, sorry.quote:
Uuhm..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou toch niet iemand aangespoord hebben met deze topic hè?
Je mag altijd gewoon nog mee doen..quote:
Dus als het in ONZ staat is ineens alles geoorloofd? Beetje raar wmb.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:32 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wel als het in het 'Onzin'-subforum staat, jij malle bij.
0/10.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dus als het in ONZ staat is ineens alles geoorloofd? Beetje raar wmb.
quote:
Jochie toch, ga eens lekker douchen, misschien koel je dan wat af. Echt, je maakt je druk om helemaal niks.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dus als het in ONZ staat is ineens alles geoorloofd? Beetje raar wmb.
Je bent nog op tijd, we zijn aan het coördineren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik had het over de gangbang, de rel interesseert me niet zo veel.
Nog zo'n Lichtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik had het over de gangbang, de rel interesseert me niet zo veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |