wat doe je dan op fokquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:31 schreef Rookert het volgende:
We varen nu langs de pier van Scheveningen
quote:
Bart, voor al uw zomerse tentamensquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:33 schreef Bravebart het volgende:
Mexciaantje.: voor al uw onverwachte kosten.
Oh tyf toch op pleurislijerquote:
quote:
Dotaquote:
Wtf.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:47 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 is naar een nieuwe auto aant kijken..
Als hwet duaale gebeuren namelijk niet doorgaat, ga ik in Leeuwarden studeren maar ben ik een auto nodig. Mijn ouders willen het liefst dat ik een splinternieuwe auto koop, en dan kan ik het tekort wat ik ervoor heb van hun lenen.
Lekker zinvol om een splinternieuwe te kopen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:47 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 is naar een nieuwe auto aant kijken..
Als hwet duaale gebeuren namelijk niet doorgaat, ga ik in Leeuwarden studeren maar ben ik een auto nodig. Mijn ouders willen het liefst dat ik een splinternieuwe auto koop, en dan kan ik het tekort wat ik ervoor heb van hun lenen.
luister dan ook nooit naar je oudersquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker zinvol om een splinternieuwe te kopen!
Dat blijkt maar weer ja!quote:
Kom je erbij zitten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blaxiejjj en Barbiejjj zitten in een boom te KUSSEN
Daar zit vast de duivel tussen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blaxiejjj en Barbiejjj zitten in een boom te KUSSEN
Dat ligt toch echt wel aan de auto zelf, lijkt me.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:52 schreef Marco001 het volgende:
Opzich wel, 1e 3 jaar geen apk, amper onderhoud npdig, en je weet zeker dat je een goede auto koopt, waar je wel een tijd mee vooruitkan.. mijn moeder rijd nu al bijna 5 jaar in de Chevrolet, en daar zitten ook nog maar amper kosten aan, (nieuw gekocht), duurste beurt ooit was 500 euro ofzo.
Niks geen camera.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja uiroepteken met een cameraaaaa drie uitroeptekens
Weet ik.quote:
nooit naar ouders luisteren zijn altijd te protectionistisch ingesteld maar marco wtf moet je als student met een nieuwe autoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Opzich had ik dat best eens wat vaker kunnen doen.
Jongeee, je hebt net 3000 euro kleedgeld binnen.quote:
Had die pauper Hou je nou niet ge-PM't?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zoek je nog een kaartje voor Extrema
Nee, ik ben dan in Parijs. Anders was ik sowieso gegaan. Ga met Bartje!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zoek je nog een kaartje voor Extrema
Hahahahahahaha.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan in Parijs. Anders was ik sowieso gegaan. Ga met Bartje!
Sterf.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan in Parijs. Anders was ik sowieso gegaan. Ga met Bartje!
nooopequote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had die pauper Hou je nou niet ge-PM't?
Wat een homoooooo.quote:
Sterft gij booschaert!quote:
ik zit liever in de zon weg te smelten op de beets van pdiddy en usher jejejejejequote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet rozen afknippen dus ik fok liever
Jij kan gewoon niet fietsen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:45 schreef RoBro het volgende:
ik heb het steeds moeilijker met bier flikkerde gister zelfs van mn bike nadat ik tegen een stoeprand reed
Soms ben jij niet grappig.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom altijd het bier de schuld geven.
ik geef mijn falende organen de schuld niet het bier falerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom altijd het bier de schuld geven.
Zit je weer te fokken op de kassa?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hey29992713
hihi das een uitroepteken als ik typ alsof ik op een normaal toetsenbord zit
Dat was ook niet grappig bedoeld. Maar bloed serieus.quote:
Het is gewoon een ander toetsenbord. Wel ewoon een computer verder. Ja dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
HahaHeb trouwens pics van m'n kamer gemaakt gister
Kan je dat ook zien op de kassa?
En je vergeet her en der lettersquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha ik kom hatelij over zonder kommas
Haha zal de camera dan er eens bijpakkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is gewoon een ander toetsenbord. Wel ewoon een computer verder. Ja dus.
of je rot gewoon op jajajajajajaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:16 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hey, je kunt ook gewoon welkom zeggen ofzo.
Doe eens resizen jongeee!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:24 schreef Jotcha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha zeker welquote:
Kan je toch schoonmakenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha zeker welDe kamer beneden was iets van 50 vierkante meter, maar die was minder ingericht en het kookgeval was daar bruin geworden
Mama zei dat het ding niet te redden was, dan is het dus best viesquote:
Alles valt te reddenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mama zei dat het ding niet te redden was, dan is het dus best viesEn verder was het een oud winkelpand
Geen 100 Mbit op de kassa?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jezus jotch je mag wel ff resizen want internet is wel teringsloom hier
Maar heb je het gezien?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jezus jotch je mag wel ff resizen want internet is wel teringsloom hier
Nee want geen zin om vijf minuten te wachtenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar heb je het gezien?Is wel vrij goedkoop ook
Ohquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee want geen zin om vijf minuten te wachten
Pas was het nog 5 kilo.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:13 schreef Schieganger het volgende:
3 dagen tijd 2 kilo kwijt *doet niggerdans*
ayyyayayaya zit het er volgende maand weer aan goedzoooquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:13 schreef Schieganger het volgende:
3 dagen tijd 2 kilo kwijt *doet niggerdans*
7 in nog geen week doe je goedquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:20 schreef Schieganger het volgende:
[..]
uh-huh, in totaal dus 7 kilo kwijt
Nee hoor. Niet met mijn dieetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ayyyayayaya zit het er volgende maand weer aan goedzooo
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
toch wel skinny jeans nu besteld he strak strak trainingspak jajajajajajaja
Dit was donderdagquote:
Dat waren niet de doelwitten, brulaapquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:04 schreef Jotcha het volgende:
Van zo'n afstand kan ik ook raak schieten ja
Goeie shit koekert!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik heb hier in barcaa een hele vette (steriele) piercingshop een industrial laten zetten![]()
Ik heb je gekrabbeld.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een houten bedoeling die kamer, vreselijk
Hij lijkt dr niet eens opquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Naughty_Dog het volgende:
Dit is de Hyves van Stevie jongens:
http://serr1230.hyves.nl/
Je zusje verkracht?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:21 schreef Desunoto het volgende:
Er staat hier allemaal paparazzi onder m'n raam.
Wat zou ik gedaan hebben dat ze zo die harde wind en regen trotseren?
Hahquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:23 schreef -SG- het volgende:
Zo dat was weer de kermis, jailbait en mocro´s spotten @ botsautotjes.
Dikke memmen heb je mang.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah. Maar eh oké cool gefeliciteeeeerd! Londen is ook leuk, die zijn recent.
Ik heb geen hyves.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Naughty_Dog het volgende:
Dit is de Hyves van Stevie jongens:
http://serr1230.hyves.nl/
Hier is het bezig. Maar dat maakt het hier binnen niet minder warm ofzoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hier heeft het net heerlijk gestormd
Alle deuren openzetten en lekker door laten waaienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier is het bezig. Maar dat maakt het hier binnen niet minder warm ofzo
Dan lopen de Marokkanen naar binnen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Alle deuren openzetten en lekker door laten waaien
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:07 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Dan lopen de Marokkanen naar binnen.
jij klaagt ook vele niej normaal jajajajaquote:Op zondag 11 juli 2010 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is overal warm, dus niet zeuren.
Ja, maar ik klaag niet iedere 10 minuten over dat het zo warm is.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij klaagt ook vele niej normaal jajajaja
Nee jij klaagt iedere 10 minuten over mensen die klagenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik klaag niet iedere 10 minuten over dat het zo warm is.
Ja, jij iedere 5 seconden over die Marokkanen in Culemborg waar je geen reet mee te maken hebt.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee jij klaagt iedere 10 minuten over mensen die klagen
Hoi lekkertje!quote:
Heh wut?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, jij iedere 5 seconden over die Marokkanen in Culemborg waar je geen reet mee te maken hebt.
Hoeist?quote:
Kerel, jij komt hier altijd alleen maar om je bek open te trekken en mensen af te zeiken, dus ga daar maar weer lekker over die Marokkanen in Culemborg doen.quote:
Volgens mij heb je de verkeerde voor jequote:Op zondag 11 juli 2010 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoeist?
[..]
Kerel, jij komt hier altijd alleen maar om je bek open te trekken en mensen af te zeiken, dus ga daar maar weer lekker over die Marokkanen in Culemborg doen.
Nee hoor. Ga maar weer lekker weg.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde voor je
Doe het lekker zelfquote:
There there.quote:
Ja goedquote:
206 CC, de homo auto van 2002quote:Op zondag 11 juli 2010 10:07 schreef Marco001 het volgende:
was ik weer.
word waarschijnlijk geen nikeuwe auto meer als ik in Leeuwarden ga studeren, dan zit je al snel op10.000 euro.. heb nu mijn zinnen gezet op 1 v/d volgende types:
Swift Sport
MX5
206CC
boeiuh... Mini cooper was volgens mij ook ooit homo auto van het jaar... en de MX5 ook eens dacht ik dus..quote:
Ik zie een tendensquote:Op zondag 11 juli 2010 10:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
boeiuh... Mini cooper was volgens mij ook ooit homo auto van het jaar... en de MX5 ook eens dacht ik dus..
Care.quote:
je woont zeker in een bunkerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:27 schreef Marco001 het volgende:
teringhitte? het is hier juist superlekker.
bier drinken mangquote:Op zondag 11 juli 2010 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
Hier schijnt de zon nog niet op het huis, maar ik ben die hitte ook wel zat
pilsener blikken maar 217 per zes mang goed te doengggggggg nu nog alleen de trein ing krijgengggggggggquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:00 schreef naatje_1 het volgende:
Verrek, oranje dingetjes(komt er eentje achter)
![]()
Nee, dat ben ik.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:31 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ah jij bent de stoere boy van pub sc?
Ga muziek maken.quote:
niet dat ik weetquote:Op zondag 11 juli 2010 12:31 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ah jij bent de stoere boy van pub sc?
Wat een domme beredenering, doe het dan goed, weetjequote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ik bewijs bestaan van God op wetenschappelijke wijze
Groetjes naadje1
Zonder God geen leven. Het is niet de bijbelse God. Hij kan natuurlijk ook anders heten. Het is heel intelligent. Het is heel goed. Het is gelukkig niet gevaarlijk. Zonder God slechts zakjes met vormpjes erin. Hart kan al niet gemaakt worden van een zakje met vormpjes, want die trekken niet samen telkens weerquote:Op zondag 11 juli 2010 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een domme beredenering, doe het dan goed, weetje
Ga muziek luisteren.quote:
maar jij bent het dus met hem eensquote:Op zondag 11 juli 2010 12:38 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Zonder God geen leven. Het is niet de bijbelse God. Hij kan natuurlijk ook anders heten. Het is heel intelligent. Het is heel goed. Het is gelukkig niet gevaarlijk. Zonder God slechts zakjes met vormpjes erin. Hart kan al niet gemaakt worden van een zakje met vormpjes, want die trekken niet samen telkens weer
Wel man, dat beukt je kater weg!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je brak bent is dat ook niet altijd handig
Ja joh, alles kaputt!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, jij zegt het, maar dan moet je wel van die beukmuziek luisteren, heh
Bijna alles dan.quote:
Nou he.quote:
Wie had als ondertitel ''Faalhaas van ONZ''? Jij bent een smerige ONZ'er.quote:
Dus? Ik ben ook een PUBer *wijst naar ergens in het begin van posthistorie* en dat was ik eerder dan ONZer, net als myrquote:Op zondag 11 juli 2010 13:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wie had als ondertitel ''Faalhaas van ONZ''? Jij bent een smerige ONZ'er.
Ja nou ik ben ook jong.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus? Ik ben ook een PUBer *wijst naar ergens in het begin van posthistorie* en dat was ik eerder dan ONZer, net als myr
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hahaha ja ik had gehoord dat ze er een vrouwelijke mod op hadden gezet!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
Nou zeg, je weet toch dat ik het niet meende myrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet SwJ voor die achievement bashen.![]()
Kutquote:Op zondag 11 juli 2010 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet SwJ voor die achievement bashen.
Baggerlayout ftw.. Afgeronde meukquote:Op zondag 11 juli 2010 13:37 schreef blckbb het volgende:
Hee de Lay-Out is er weer. Omdat het 1337 time is zeker
Het is afschuwelijk.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:37 schreef blckbb het volgende:
Hee de Lay-Out is er weer. Omdat het 1337 time is zeker
Ja ik zou ook liever de Bagger behouden, maar het schijnt dat alle lay-outs verbannen worden behalve die nieuwe, balenquote:
Klopt, pauperkeuze van Danny.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja ik zou ook liever de Bagger behouden, maar het schijnt dat alle lay-outs verbannen worden behalve die nieuwe, balen
Ik ben blijkbaar een fossiel in spé omdat ik liever de bagger behoudt. Ook zonde voor de mensen die nu al jarenlang Fok!silver gebruikenquote:
Ik heb ook liever dat de bagger blijft hoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar een fossiel in spé omdat ik liever de bagger behoudt. Ook zonde voor de mensen die nu al jarenlang Fok!silver gebruiken
Ik ook, maar mijn mening doet er niet toe, want ik ben nieuw in deze SC, maar toch wilde ik laten blijken dat ik het met deze mening eens ben.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat de bagger blijft hoor.
en ik denk dat er zo nog wel meer zijn. Als Danny nou op z'n minst de optie geeft om de bagger te behouden ben ik al blij. Die nieuwe lay-out vind ik maar niks.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat de bagger blijft hoor.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn mening doet er niet toe, want ik ben nieuw in deze SC, maar toch wilde ik laten blijken dat ik het met deze mening eens ben.
Als het een verbetering was, was ik er blij mee.quote:
Ik wil wel iets nieuws, maar ik heb fok nou juist uitgekozen vanwege de layout en als we dan een nieuwe layout krijgen en het op niks lijkt, dan heb ik liever baggerquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik heb fok nou juist uitgekozen vanwege de layout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |