abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83911539
Ik ben gisteren vergeten wat nieuws te melden. Ik zal het nu wel melden en heb het met scheve letters geschreven.

Wat ga ik bewijzen

Ik ga bewijzen dat het allereerste leven in de oceanen zich niet kan ontwikkelen zonder hulp van een God.

Wat moeten we weten om tot die conclusie te komen

We moeten weten dat het atoom bestaat uit opdelingen, de protonen, neutronen en elektronen. Waar kunnen die opdelingen van het atoom uit bestaan, want het kan nog kleiner beweert men. We gaan op zoek naar het allerkleinste. We moeten doorgronden aan welke vereisten het allerkleinste moet voldoen. Dat zijn enkel lengtedimensies. Heeft iets namelijk een lengtedimensie van nul, dan is het nul lang en is het gelijk aan niets. Is logisch toch? Dus als iets wil bestaan in een 3 dimensionale ruimte moet het eerst een enkele lengtedimensie hebben groter dan nul. Dan moet het ook een lengte dimensie in de breedte hebben groter dan nul, als zowel een lengtedimensie groter dan nul in de diepte. De wetenschap beweert dat er op atomaire schaal meerdere dimensies zijn, maar dat moeten ook lengtedimensies zijn. Maar die meerdere lengtedimensies waarvan de wetenschap beweert dat ze bestaan zijn slechts bedrog, want als we de eerste lengtedimensie van het object in gedachten verlengen, dan zien we die lengtedimensie in gedachten de driedimensionale ruimte vullen en kunnen we hem zien en dat geldt ook voor de andere twee lengtedimensies, (de breedte en de diepte), zodat we kunnen waarnemen dat er geen vierde of vijfde of meerdere dimensies kunnen zijn. Neem als voorbeeld dat er iets bestaat en we bedenken, heeft dat iets een eerste lengtedimensie? Is het antwoord nee, dan is het nul lang en is het niets. Dus het moet ja zijn en pas dan kan het bestaan, mits het ook een lengtedimensie in de breedte en een in de diepte heeft.

De driedimensionale ruimte bevat al alle vormen. De vormen moeten alleen nog maar getekend worden. De stervorm, bolvorm, vierkant, driehoek etc. ligt al in de ruimte alleen moet die nog getekend worden en ingevuld worden met materie. De vormen liggen al in de ruimte alleen moet die ruimte nog opgevuld worden met materie. De driedimensionale ruimte bevat enkel lengtedimensies, dus waarmee kunnen we de driedimensionale ruimte vullen? Met lengtedimensies alleen die we opvullen met materie.

Dus nu weten we welke vereisten iets moet hebben om te kunnen bestaan. Het atoom is dus iets dat enkel lengtedimensies moet bezitten, anders zijn een of meerdere lengtedimensies nul en dan is het niets. Dus het atoom is enkel een driedimensionale vorm. Het allerkleinste moet dus een driedimensionale vorm zijn. Een bolletje, vierkantje, driehoekje etc.

De eerste cel ontstond in de oceaan. Het is slechts een zakje met vormpjes erin. De cel vult zich met meerdere vormpjes. Die cel wordt groter en gaat zich delen, maar wat moet blijven is dat de cel die ontstaat gewoon een zakje is met vormpjes erin. Dat kan geen leven worden. Dat kan geen hartcel worden die pompt. Het zakje immers met de vormpjes blijft statisch en onbewogen. Al het leven dat uit die eerste dode cel ontstaat blijft dood. Die eerste cel kan zich alleen maar blijven delen en blijft dood. Zonder God geen leven en zal alles dood blijven.

Groeten,

Leon
  zondag 11 juli 2010 @ 12:21:52 #2
309492 Bovenmens
geen blond haar of blauwe ogen
pi_83911578
Je bewijst niets
In my opinion, the existence of life is a highly overrated phenomenon.
We are a way for the cosmos to know itself.
  zondag 11 juli 2010 @ 12:22:17 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_83911591
Nee, dat doe je niet. Leer eerst eens wat 'wetenschap' is, ga er dan een opleiding in doen en kom dan nog eens terug.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_83911595
Jij kijkt vanavond zeker niet?
  zondag 11 juli 2010 @ 12:22:41 #5
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_83911600
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  zondag 11 juli 2010 @ 12:23:01 #6
259610 hessels
cave et aude
pi_83911608
Wetenschap berust op empirisch bewijs.

Dit is geen empirisch bewijs.

Dus heb je geen bewijs op wetenschappelijke wijze.

Klaar.
I'm not going to bother thinking outside the box until there's evidence of any going on inside of it.
  zondag 11 juli 2010 @ 12:24:18 #7
249756 Symphonic
Look o Look
pi_83911640
Wat dacht je, ik prober het gewoon nog een keer?
Juin uit Eigen Tuin!
pi_83911645
Ik word helemaal maf van jullie stel me dan vragen ik heb antwoorden
pi_83911657
Nogmaals wie zegt dat het God is die de dingen gedaan heeft die jij zegt? Voor het zelfde geld heeft Bert het gedaan of Kees of misschien Janneke wel of Arie of Pino of Kuifje of Pinkeltje of nja ga maar door bewijs maar eens dat God het was (foto's, filmmateriaal, ooggetuigen, geluidsfragmenten, DNA analyses, vingerafdrukken etc.)
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  zondag 11 juli 2010 @ 12:25:34 #10
309492 Bovenmens
pi_83911671
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:23 schreef hessels het volgende:
Wetenschap berust op empirisch bewijs.
Mmmm is dat eigenlijk wel zo Je hebt tig verschillende wetenschappelijke methodes... eigenlijk is wetenschap toch gewoon het vergaren van kennis of het process waarop het vergaren gebeurd ? Kennis kan ook op andere manieren dan d.m.v. empiri verkregen worden...
  zondag 11 juli 2010 @ 12:25:39 #11
259610 hessels
cave et aude
pi_83911672
Verklaar de menselijke appendix.
I'm not going to bother thinking outside the box until there's evidence of any going on inside of it.
  zondag 11 juli 2010 @ 12:26:41 #12
259610 hessels
cave et aude
pi_83911697
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:25 schreef Bovenmens het volgende:

[..]

Mmmm is dat eigenlijk wel zo Je hebt tig verschillende wetenschappelijke methodes... eigenlijk is wetenschap toch gewoon het vergaren van kennis of het process waarop het vergaren gebeurd ? Kennis kan ook op andere manieren dan d.m.v. empiri verkregen worden...
Hypotheses kunnen geformuleerd worden zonder, maar de basis van gefundeerde wetenschap ligt bij empirische observaties.
pi_83911720
Zonder God geen leven. Het is niet de bijbelse God. Hij kan natuurlijk ook anders heten. Het is heel intelligent. Het is heel goed. Het is gelukkig niet gevaarlijk. Zonder God slechts zakjes met vormpjes erin. Hart kan al niet gemaakt worden van een zakje met vormpjes, want die trekken niet samen telkens weer.
  zondag 11 juli 2010 @ 12:28:35 #14
309492 Bovenmens
pi_83911761
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:26 schreef hessels het volgende:

[..]

Hypotheses kunnen geformuleerd worden zonder, maar de basis van gefundeerde wetenschap ligt bij empirische observaties.
Van gefundeerde wetenschap, voor degene die leven in het paradigma waar de empiri de waarheid geeft, maar voor wetenschap an sich hoeft het dus niet per se de empiri te zijn die als basis moet dienen...
  zondag 11 juli 2010 @ 12:29:01 #15
259610 hessels
cave et aude
pi_83911777
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:27 schreef RastaLeon23 het volgende:
Zonder God geen leven. Het is niet de bijbelse God. Hij kan natuurlijk ook anders heten. Het is heel intelligent. Het is heel goed. Het is gelukkig niet gevaarlijk. Zonder God slechts zakjes met vormpjes erin. Hart kan al niet gemaakt worden van een zakje met vormpjes, want die trekken niet samen telkens weer.
Hoe verklaar je de appendix?
  zondag 11 juli 2010 @ 12:29:45 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83911807
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:27 schreef RastaLeon23 het volgende:
Ja.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 11 juli 2010 @ 12:29:47 #17
259610 hessels
cave et aude
pi_83911808
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:28 schreef Bovenmens het volgende:

[..]

Van gefundeerde wetenschap, voor degene die leven in het paradigma waar de empiri de waarheid geeft, maar voor wetenschap an sich hoeft het dus niet per se de empiri te zijn die als basis moet dienen...
Ik stel voor dat je het topic De wetenschappelijke methode leest, hier is reeds het hele concept van de wetenschappelijke methode bediscussieerd.

En ja, ik blijf erbij, empirische observaties staan aan de basis van wetenschap. Dit is het verschil tussen wetenschap en andere vormen van kennis - wetenschap meet zichzelf aan de realiteit met behulp van empirische observaties.

Maar zoals ik al zei, lees De wetenschappelijke methode draadje. Daar staat het allemaal al in.
pi_83911833
wat is een appendix?
pi_83911885
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:30 schreef RastaLeon23 het volgende:
wat is een appendix?
Je blinde darm
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  zondag 11 juli 2010 @ 12:32:27 #20
309492 Bovenmens
pi_83911890
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:29 schreef hessels het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je het topic De wetenschappelijke methode leest, hier is reeds het hele concept van de wetenschappelijke methode bediscussieerd.

En ja, ik blijf erbij, empirische observaties staan aan de basis van wetenschap. Dit is het verschil tussen wetenschap en andere vormen van kennis - wetenschap meet zichzelf aan de realiteit met behulp van empirische observaties.

Maar zoals ik al zei, lees De wetenschappelijke methode draadje. Daar staat het allemaal al in.

Mmm oke, ik ga het topic lezen. Toevallig een tijdje terug de titel al gezien dus ik weet 'm wel te vinden
  zondag 11 juli 2010 @ 12:32:29 #21
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83911892
Ik voorzie toch wel een slotje en nee dit ga ik niet wetenschappelijk bewijzen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zondag 11 juli 2010 @ 12:32:35 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83911894
Wormvormig aanhangsel ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83911901
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:30 schreef RastaLeon23 het volgende:
wat is een appendix?
de bijlage in je powerpoint
pi_83911933
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Je blinde darm

Wormvormig aanhangsel daarvan
pi_83911937
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef Semisane het volgende:
Ik voorzie toch wel een slotje en nee dit ga ik niet wetenschappelijk bewijzen.
even een kansberekening op loslaten
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')