Baggerlayout ftw.. Afgeronde meukquote:Op zondag 11 juli 2010 13:37 schreef blckbb het volgende:
Hee de Lay-Out is er weer. Omdat het 1337 time is zeker
Het is afschuwelijk.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:37 schreef blckbb het volgende:
Hee de Lay-Out is er weer. Omdat het 1337 time is zeker
Ja ik zou ook liever de Bagger behouden, maar het schijnt dat alle lay-outs verbannen worden behalve die nieuwe, balenquote:
Klopt, pauperkeuze van Danny.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja ik zou ook liever de Bagger behouden, maar het schijnt dat alle lay-outs verbannen worden behalve die nieuwe, balen
Ik ben blijkbaar een fossiel in spé omdat ik liever de bagger behoudt. Ook zonde voor de mensen die nu al jarenlang Fok!silver gebruikenquote:
Ik heb ook liever dat de bagger blijft hoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar een fossiel in spé omdat ik liever de bagger behoudt. Ook zonde voor de mensen die nu al jarenlang Fok!silver gebruiken
Ik ook, maar mijn mening doet er niet toe, want ik ben nieuw in deze SC, maar toch wilde ik laten blijken dat ik het met deze mening eens ben.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat de bagger blijft hoor.
en ik denk dat er zo nog wel meer zijn. Als Danny nou op z'n minst de optie geeft om de bagger te behouden ben ik al blij. Die nieuwe lay-out vind ik maar niks.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat de bagger blijft hoor.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn mening doet er niet toe, want ik ben nieuw in deze SC, maar toch wilde ik laten blijken dat ik het met deze mening eens ben.
Als het een verbetering was, was ik er blij mee.quote:
Ik wil wel iets nieuws, maar ik heb fok nou juist uitgekozen vanwege de layout en als we dan een nieuwe layout krijgen en het op niks lijkt, dan heb ik liever baggerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |