Sterf.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan in Parijs. Anders was ik sowieso gegaan. Ga met Bartje!
nooopequote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had die pauper Hou je nou niet ge-PM't?
Wat een homoooooo.quote:
Sterft gij booschaert!quote:
ik zit liever in de zon weg te smelten op de beets van pdiddy en usher jejejejejequote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet rozen afknippen dus ik fok liever
Jij kan gewoon niet fietsen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:45 schreef RoBro het volgende:
ik heb het steeds moeilijker met bier flikkerde gister zelfs van mn bike nadat ik tegen een stoeprand reed
Soms ben jij niet grappig.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom altijd het bier de schuld geven.
ik geef mijn falende organen de schuld niet het bier falerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom altijd het bier de schuld geven.
Zit je weer te fokken op de kassa?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hey29992713
hihi das een uitroepteken als ik typ alsof ik op een normaal toetsenbord zit
Dat was ook niet grappig bedoeld. Maar bloed serieus.quote:
Het is gewoon een ander toetsenbord. Wel ewoon een computer verder. Ja dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
HahaHeb trouwens pics van m'n kamer gemaakt gister
Kan je dat ook zien op de kassa?
En je vergeet her en der lettersquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha ik kom hatelij over zonder kommas
Haha zal de camera dan er eens bijpakkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is gewoon een ander toetsenbord. Wel ewoon een computer verder. Ja dus.
of je rot gewoon op jajajajajajaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:16 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hey, je kunt ook gewoon welkom zeggen ofzo.
Doe eens resizen jongeee!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:24 schreef Jotcha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha zeker welquote:
Kan je toch schoonmakenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha zeker welDe kamer beneden was iets van 50 vierkante meter, maar die was minder ingericht en het kookgeval was daar bruin geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |