Nee, dat ben ik.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:31 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ah jij bent de stoere boy van pub sc?
Ga muziek maken.quote:
niet dat ik weetquote:Op zondag 11 juli 2010 12:31 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ah jij bent de stoere boy van pub sc?
Wat een domme beredenering, doe het dan goed, weetjequote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ik bewijs bestaan van God op wetenschappelijke wijze
Groetjes naadje1
Zonder God geen leven. Het is niet de bijbelse God. Hij kan natuurlijk ook anders heten. Het is heel intelligent. Het is heel goed. Het is gelukkig niet gevaarlijk. Zonder God slechts zakjes met vormpjes erin. Hart kan al niet gemaakt worden van een zakje met vormpjes, want die trekken niet samen telkens weerquote:Op zondag 11 juli 2010 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een domme beredenering, doe het dan goed, weetje
Ga muziek luisteren.quote:
maar jij bent het dus met hem eensquote:Op zondag 11 juli 2010 12:38 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Zonder God geen leven. Het is niet de bijbelse God. Hij kan natuurlijk ook anders heten. Het is heel intelligent. Het is heel goed. Het is gelukkig niet gevaarlijk. Zonder God slechts zakjes met vormpjes erin. Hart kan al niet gemaakt worden van een zakje met vormpjes, want die trekken niet samen telkens weer
Wel man, dat beukt je kater weg!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je brak bent is dat ook niet altijd handig
Ja joh, alles kaputt!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, jij zegt het, maar dan moet je wel van die beukmuziek luisteren, heh
Bijna alles dan.quote:
Nou he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |