Er komen er meerderequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
'Misschien moet de mystery popstar er nog op"
Ja die zijn net naar buiten, goeie montage
Of een grap op zijn SBS'squote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
'Misschien moet de mystery popstar er nog op"
Ja die zijn net naar buiten, goeie montage
Wie?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:39 schreef donroyco het volgende:
[Upd] Platini onwel geworden
Het is facking warm
Het is hier nog steeds 29 gradenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:39 schreef donroyco het volgende:
[Upd] Platini onwel geworden
Het is facking warm
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ga wel iets van een docu kijken of zo. Morgen weer vroeg op, spinning en daarna crewmeet
Panini, dat broodje.quote:
Nee. Way off.quote:
Oeh ga door.quote:
Oja dat is wel een goeie tent. Matige bediening tho.quote:
Wel met de hand dan he, rode billetjesquote:
Nijmegenquote:
Ik juist anti VI, Derksen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Oh wacht, hier op Fok! is men anti-Studio Sportzomer he?
Voorzitter UEFAquote:
O ok.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben niet echt anti, maar het is wel ontzettend boring.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Het is nooit te warm.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry, veeeels te warm voor lichamelijk activiteiten
Ik wel, ik ga niet kijken. Wat een matige aflevering zeg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog niet of ik volgende week weer POP ga kijken
Idd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Misschien wel HGT
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo eens richting de ventilatort
Trusten voor later en tot volgende week allemaal! (waar dan ook in TAL)
Ja! Echt doen, de afwisseling is een verademing.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Misschien wel HGT
Te vaak gezienquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Misschien wel HGT
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja! Echt doen, de afwisseling is een verademing.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
HGT was wel okay. Hoef ik me niet te ergeren aan die mystery gasten.
Als je kijkt voor 'leuk slecht' dan moet je inderdaad maar Popstars kijken. Ik heb het nu wel gehad met die kneuzen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet... deze aflevering was gewoon niet leuk slecht
en dat dan 12 weken lang
Ik denk dat veel mensen het daarmee gehad hebben. De leuke faalhazen zijn allemaal al geweest, zoals Herman enzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je kijkt voor 'leuk slecht' dan moet je inderdaad maar Popstars kijken. Ik heb het nu wel gehad met die kneuzen.
Dat was deze keer wel een beetje overkill jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het niet tof als ze meerdere mensen die het zelfde liedje zingen tot 1 filmpje maken. Ik wil gewoon mensen individueel afzeiken.
Wat ik zo even snel zag tijdens de reclame was in ieder geval leuker dan Popstars...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom... misschien dat ik dat maar ga volgen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
En die Mistery gevallen, damn dat leek echt hélemaal nergens op
Ze deden me denken aan die twee dozen uit XFA T&Y.
Wat een geschreeuw zeg... bah bah
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Je kan HGT kijken en als dat afgelopen is overzappen naar popstars. Dat deed ik vanavond.
daar heb je voor 100% gelijk inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze gewoon als normale mensen binnen waren gekomen waren ze nooit door geweest. Dat haat ik aan dat mystery gebeuren.
Nou idd en dan krijgen we misschien wat goeie opmerkingen ipv "nee je hebt het niet" en "ja het was prachtig"quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:00 schreef female81 het volgende:
Die Simone van Popstars ziet er goed uit en zal best een aardige vrouw zijn, maar als jurylid:![]()
Vraag a.u.b. Jerney Kaagman terug voor dit soort shows (ik mis die dodelijke blik).
Ergste is nog die vlaamse bij Move like Michael Jackson ed. Die praatte echt de rest alleen maar naquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:00 schreef female81 het volgende:
Die Simone van Popstars ziet er goed uit en zal best een aardige vrouw zijn, maar als jurylid:![]()
Vraag a.u.b. Jerney Kaagman terug voor dit soort shows (ik mis die dodelijke blik).
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:28 schreef female81 het volgende:
Als ze Simone zouden verwijderen zou je niks missen, hooguit zou je kunnen zeggen 'wat jammer dat er geen vrouw meer in de jury zit'.
Ja heb je gelijk inquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:33 schreef female81 het volgende:
Voor mijn part hadden ze er Patty Brard tussen gezet, die tenslotte gewoon bij SBS in dienst is. Wat je ook van het mens mag vinden: Ze heeft een eigen identiteit en K2 zoekt K3 deed ze verrassend deskundig. Zogenaamd een raar, dom mens, maar ondertussen...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:35 schreef female81 het volgende:
Marc Marie moest het van z'n schaapachtige blikken hebben, die meer zeggen dan 1000 woorden.
In slechte kwaliteit terug te zien dusquote:
Oh, heeft die nog meer broers danquote:Op maandag 12 juli 2010 15:34 schreef chansadres het volgende:
Wie?
- De broers van Nick van Nick en Simon
Waarom liegen die droeftoeters over hun nationaliteit.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:34 schreef chansadres het volgende:
Volgens bronnen zijn dit de mystery popstars van aflevering 1:
Tromgeroffel:
Robert en Sam Schilder!
Wie zeg je?
Robert en Sam Schilder!!
Wie?
- De broers van Nick van Nick en Simon
Juistem! We zeggen maar niks.
Bewijs zou zijn dat ze op mysterieuze wijze na de show een youtube filmpje offline hebben gehaald van een optreden uit een kerk. Dat is op zich niet zo bijzonder maar het was een filmpje van het lied I an't got. Juistem, dat liedje zongen ook de mystery popstars. En daarna, de stemmen zijn identiek.
En waarom dan dat Engels? Geen idee, vinden ze vast leuk...
quote:
damn!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
damn!
Is er al een topic over dat eerste meisje met gitaar?
Zij was echt wel goedEn ze leek idd een beetje op Britney Spears
nee.... de allereerstequote:Op maandag 12 juli 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat die: [POP]Angela - Met een eigen liedje en gitaar door... ?
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
weer die mystery zooi????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |