nou! wat een ervaring hebben ze dan al!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik hoorde net dat die 2 van 15 vaak meededen aan open podia op school
Onder de 10.quote:
geen, zo komt die prachtig huilende babyquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is de minimale leeftijd voor Popstars eik, 12?
quote:
quote:
Ja of nee?quote:
quote:
Is dat nou een compliment of een belediging?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Die linkse wordt de nieuwe Lindsay Lohan.
Ok, fobo gechecked. Nu je leeftijd nogquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
Mogen er groepjes/duo's meedoen?
Wat denk je zelf, nu ze de bak in magquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is dat nou een compliment of een belediging?
een belediging lijkt me.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je Lilo lekker vindt, dan compliment.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Echt he, doen mensen niks meer aan zichzelf ofzoquote:
Laten we het houden op boven de 40quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok, fobo gechecked. Nu je leeftijd nog
Ja.quote:
Iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Er doen ook echt geen leuke hetero's mee.
Allemaal homo of hockeyballen
Nee, daarom zegt die man ook dat ze wel kan zingen, anders krijgt hij pikstraf. En de hond ook.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we het houden op boven de 40Foto is van een tijdje geleden, maar toen was ik ook al over de 40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |