moet jij zeggen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sex met je ex is ook zonde van de tijd.
Dat zegt mijn ex ook zo nu en dan, ik hecht er weinig waarde aan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:12 schreef Deceit het volgende:
ag joh, de liefde is er nog.. maar net als vorige keer? neh geen zin in.. maar wil t gewoon afsluiten, maar hoe kan je t afsluiten als je tegen mekaar zegt dat je van mekaar houdt?
zo dom maar zo waar
en ja, voor dereacties komen.. zo reageer ik toch altijd? kan wel heel de tijd serieus zijn en als ik dit dan had gepost, als ik altijd serieus was hier, zouden jullie het begrijpen, maar mijn andere posts zijn ook '
' dus jullie nemen het nu niet serieus. maar dit keer meen ik het dus wel
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je zweet dus wel je nest uit 's ochtends?
Als mijn ex met aangeschoten kop weer gaat beweren dat ie het toch wel weer zou wwillen prroberen (ondanks dat ik een jongen ben) dan loop ik gewoon weg. "Kmoet plassen!"quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:12 schreef Deceit het volgende:
ag joh, de liefde is er nog.. maar net als vorige keer? neh geen zin in.. maar wil t gewoon afsluiten, maar hoe kan je t afsluiten als je tegen mekaar zegt dat je van mekaar houdt?
zo dom maar zo waar
en ja, voor dereacties komen.. zo reageer ik toch altijd? kan wel heel de tijd serieus zijn en als ik dit dan had gepost, als ik altijd serieus was hier, zouden jullie het begrijpen, maar mijn andere posts zijn ook '
' dus jullie nemen het nu niet serieus. maar dit keer meen ik het dus wel
Stuart.Alan.Jones... ik hou van mekaar!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zegt mijn ex ook zo nu en dan, ik hecht er weinig waarde aan.
Dat was niet gezegd..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als mijn ex met aangeschoten kop weer gaat beweren dat ie het toch wel weer zou wwillen prroberen (ondanks dat ik een jongen ben) dan loop ik gewoon weg. "Kmoet plassen!"
(Om dan knoerhard over de scheerlijn van TMM's tent te flikkeren en nonchalant op te staan uit het groene gras "Niks aan de haaaand1 Moet nog steeds plassen!")
Leuk dorp jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat was niet gezegd..
Maar je weet toch hoe het was 'geëindigd'?
D'r was geen einde..
Ik ben uit zijn flat verhuist en we zagen mekaar nog steeds..
Ag ja.. soms heb je een zwak voor iemand.. en dan kom je elkaar steeds tegen in dezelfde kroegen.. barpersoneel die je samen kent.. roddels.. leuk.. denbosch!
Nee dat is een popquote:
ahhh mein shatzquote:
het is een gebed zonder end hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat was niet gezegd..
Maar je weet toch hoe het was 'geëindigd'?
D'r was geen einde..
Ik ben uit zijn flat verhuist en we zagen mekaar nog steeds..
Ag ja.. soms heb je een zwak voor iemand.. en dan kom je elkaar steeds tegen in dezelfde kroegen.. barpersoneel die je samen kent.. roddels.. leuk.. denbosch!
4 jaar is lang! hoelang hadden jullie wat? met alles d'r op en d'r aan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
ahhh mein shatz
ja, ik weet er alles van als t nog niet over is..
daar heb ik 4jr last van gehad toen t uit was met mn ex..
pas sinds ik weer in arnhem woon is het ook echt afgesloten
4jr, 2jr samen gewoondquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
4 jaar is lang! hoelang hadden jullie wat? met alles d'r op en d'r aan?
Waar heb je gewoond al die tijd?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
4jr, 2jr samen gewoond
dus ja.. alles erop en eraan
het is wel grappig.. een hoop mensen waren jaloers op ons.. we hadden een groot apartement, grote auto, elk weekend stappen, the american dream zeg maar..
en toen kwamen we erachter dat dat alles eigenlijk niks betekend...
en nu woon ik bij mn ouders..
maar ik ben gelukkiger dan het laatste jaar dat ik samenwoonde.
zelfs als we naast elkaar zaten deden we het meeste via msn
achteraf besef ik wel, dat marc duidelijk de ware niet was.. maarja, dat zie je op dat moment niet
dus mijn advies is: doe gewoon je ding.. het is ECHT waar wat ze zeggen
op een dag word je wakker en besef je dat het voorbij is!
en tot die tijd.. pijn lijden kan geen kwaad zolang je geen gekke dingen doet
Nee de Taveerne vind ik een paupertent met snuiversquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
eigenlijk wel
kom je weleens in de taveerne btw?
Das alleen op zaterdag!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee de Taveerne vind ik een paupertent met snuivers
Dat zou ik echt Echt ECHT niet meer kunnen&willenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:07 schreef Deceit het volgende:
Hmmja bij je ouders.. ik dus ook weer na 6 jaar#Fail
Ik zit tegenwoordig niet meer 3 dagen per week in de kroeg normaal gesproken... dus zaterdags sla ik de Taveerne overquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
Das alleen op zaterdag!
Zaterdag komen de aso's!
Voor de rest iedereen van de parade.. aja vrijdag weet ik niet, daar op donderdag en zondag.. megagezellie!
Tis altijd wat je er zelf van maakt.. gewoon een leuke vrije sfeer.. niemand die raar opkijkt..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Iets wat "gezellie" is werkt denk ik op mijn jeukklieren
Ik doelde op de term gezelliequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Tis altijd wat je er zelf van maakt.. gewoon een leuke vrije sfeer.. niemand die raar opkijkt..
in zijn apartementquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waar heb je gewoond al die tijd?
En hoe uit mekaar?
ik vind dat geen #Fail..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:07 schreef Deceit het volgende:
Hmmja bij je ouders.. ik dus ook weer na 6 jaar#Fail
Daar krijg ik ook bultjes vanquote:
Maar had het hebben van de hartklachten dan te maken met het alleen wonen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
in zijn apartement
hoe we uit elkaar gingen?
nou.. gewoon.. we kwamen tot het besef dat het gewoon niet ging werken zo..
dan liever na 2jr als je allebei nog jong bent, dan door sukkelen tot je 40ste en ontdekken dat je al 20jr eigenlijk ongelukkig bent..
ik ben iemand die precies weet wat ik wil, dat maakt het mischien makkelijker om de stap te zetten om het uit te maken
[..]
ik vind dat geen #Fail..
ik heb eerst 4jr nog in hoorn gewoond, maar ik kreeg last van hartklachten (familiekwaal) en zowel mn bloeddruk als cholestorol waren veeeel te hoog.
het was kiezen tussen wachten op een hartinfarct, of er iets aan veranderen.
als je dat zo hoort van je huisarts, op je 27ste, dan ga je toch wel enorm nadenken hoor..
WAT is nou echt belangrijk in het leven?
Nou, dit dus..
ik woon nu bij mensen die me lief hebben, met vrienden die er altijd voor me zijn (hé stroekie)
best een prettig leven heb ik nu.. e dat mooie apartementje in de arnhemse binnenstad komt nog wel, eerst mn gezondheid maar weer in topconditie
maar shatz.. ik ben werken!
ben er na 16.00 wel weer
en als er wat is kun je natuurlijk pm/ en danwel msn'en
Ik krijg van jou altijd 1 grote bult maar da's wa andersquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg van jou altijd 1 grote bult maar da's wa anders
Dat is hier dus ook en dat begint al rond 7h - half 8. Dan moet ik echt de fan boven m'n kop aanzetten om niet bij mijn ontbijt op bed weg te drijven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Nou ja, als je slaapt merk je 't niet. Maar de eerste keer dat je ff semi-wakker wordt DAN wel
Ik ben net aan m'n ontbijt begonnen en ineens "whooooooaaaaaa, nausea-wave!"quote:
wrm word ik hier warm van?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg van jou altijd 1 grote bult maar da's wa anders
Ik had gisteren bedrijfsbbq in het vondelpark, ik zou niks drinken en vroeg weg gaan, maar het bedienende personeel was zo professioneel en snel dat ik na 3x nee zeggen toch overstag ging. Nu werk ik thuis.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben net aan m'n ontbijt begonnen en ineens "whooooooaaaaaa, nausea-wave!"
Zwanger?
Of is dat de halve liter rose plus 3 losse glazen van gister?
Ah mooi om te horen.. dat het thuis lekker fijn isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
in zijn apartement
hoe we uit elkaar gingen?
nou.. gewoon.. we kwamen tot het besef dat het gewoon niet ging werken zo..
dan liever na 2jr als je allebei nog jong bent, dan door sukkelen tot je 40ste en ontdekken dat je al 20jr eigenlijk ongelukkig bent..
ik ben iemand die precies weet wat ik wil, dat maakt het mischien makkelijker om de stap te zetten om het uit te maken
[..]
ik vind dat geen #Fail..
ik heb eerst 4jr nog in hoorn gewoond, maar ik kreeg last van hartklachten (familiekwaal) en zowel mn bloeddruk als cholestorol waren veeeel te hoog.
het was kiezen tussen wachten op een hartinfarct, of er iets aan veranderen.
als je dat zo hoort van je huisarts, op je 27ste, dan ga je toch wel enorm nadenken hoor..
WAT is nou echt belangrijk in het leven?
Nou, dit dus..
ik woon nu bij mensen die me lief hebben, met vrienden die er altijd voor me zijn (hé stroekie)
best een prettig leven heb ik nu.. e dat mooie apartementje in de arnhemse binnenstad komt nog wel, eerst mn gezondheid maar weer in topconditie
maar shatz.. ik ben werken!
ben er na 16.00 wel weer
en als er wat is kun je natuurlijk pm/ en danwel msn'en
zit in the office shatzquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat jij ook een warme slaapkamer hebt?
Omdat jij al warm wordt van een rechtopstaand kaarsje?quote:
In dat geval heb jij gewoon een gebrek aan sex.quote:
niettesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat jij al warm wordt van een rechtopstaand kaarsje?
Hmm heb ook geen airco.. en de deur staat open.. tis denk ik 28 graden hier binnen.. zucht.. en dat in 3 delig pakquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval heb jij gewoon een gebrek aan sex.
3 delig? Dat is wel wat ouderwets...bedrijfskleding?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm heb ook geen airco.. en de deur staat open.. tis denk ik 28 graden hier binnen.. zucht.. en dat in 3 delig pak
en jij bent nooit te beroerd om een medemens in nood de helpende hand toe te stekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval heb jij gewoon een gebrek aan sex.
Vergelijk je mij nu met een soort voedselbank of zo?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij bent nooit te beroerd om een medemens in nood de helpende hand toe te steken
ja.. hebben hier ook met gasten te maken.. iedereen heeft dezelfde pak aan..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
3 delig? Dat is wel wat ouderwets...bedrijfskleding?
zou je t erg vinden danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nu met een soort voedselbank of zo?
Ik zit weer casual... ik ben weer een grijze muisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja.. hebben hier ook met gasten te maken.. iedereen heeft dezelfde pak aan..
ik geef je een compliment dat je een best fijn sociaal mens bent hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
casual.. klinkt goed.. lekkere kleding voor dit weer.. luchtig.. heb in iig wel me colbert uitgedaan want 3-delig is niet te doen met dit weer..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit weer casual... ik ben weer een grijze muis
En nu zonder te lachen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik geef je een compliment dat je een best fijn sociaal mens bent hier
5 jaar geleden was ik nog hot en wilde iedereen me.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
5 jaar geleden kreeg je dat vast minder te horen hier
maar toen was jij toch ook koud en hard als een yskontjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
5 jaar geleden was ik nog hot en wilde iedereen me.
Ik heb bonnetje nr 43quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En een ysklontje had veel beter bij een yskoningin gepastquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toen was jij toch ook koud en hard als een yskontje
Woont hij dan ook echt op een woonboot?quote:
ja om de hoek bij het appartement waar Mike vanaf komende zondag gaan wonenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Woont hij dan ook echt op een woonboot?
zoietsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Woont hij dan ook echt op een woonboot?
Een tripje is altijd leuk hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm over drie uur moet ik weg. Denk dat ik mijn tas maar even in ga pakken (
).
TMM had 't idee om met jou zaterdag de utrechtse gayscene te verkennen, maar ik zei al dat je met je luie bips in Stockholm zou zittenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm over drie uur moet ik weg. Denk dat ik mijn tas maar even in ga pakken (
).
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM had 't idee om met jou zaterdag de utrechtse gayscene te verkennen, maar ik zei al dat je met je luie bips in Stockholm zou zitten
En met mij erbij he!quote:
zullen we ons als samen aanmelden en dan als duo om en om helpen ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef Ang3l het volgende:
Wordt weer door Friso benaderd (maar ditmaal persoonlijk door de organisatie) of ik zin zou hebben om mee te helpen organiseren. Misschien toch eens proberen,. ff kijken hoeveel tijd er in gaat zitten.
Nou ik ben mezelf nerveus aan het maken voor het vliegen. Gisteren was Final Destination op tv, en waar begint die mee? Juist, een vliegtuigcrashquote:
Ik vind het prima hoor. Steve wilde dat ook al. Alleen is er niet genoeg plaats op mijn kamer voor meer mensenquote:
die stuur je dan gewoon met NS nachtnet terug naar huisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Steve wilde dat ook al. Alleen is er niet genoeg plaats op mijn kamer voor meer mensen.
Nachtnet schatje, nachtnet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Steve wilde dat ook al. Alleen is er niet genoeg plaats op mijn kamer voor meer mensen.
Ik trek door die film NOOIT het klaptafeltje naar onder in een vliegtuigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ben mezelf nerveus aan het maken voor het vliegen. Gisteren was Final Destination op tv, en waar begint die mee? Juist, een vliegtuigcrash.
Het dier heeft volgens de krant een extra beveiliger gekregen, nadat er in het Duitse Sea Life dreigmails en –brieven waren binnengekomen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-als-winnaar-wk.html
POKKE PAUL!
Het aquarium in Scheveningen wil hem vast wel als asielzoeker hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het dier heeft volgens de krant een extra beveiliger gekregen, nadat er in het Duitse Sea Life dreigmails en –brieven waren binnengekomen.
Ohja natuurlijk. Nou, dan kom maar langs een keerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nachtnet schatje, nachtnet.
Ik slaap liever in mijn eigen bed.
Ik slaap ook liever in jouw bed.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nachtnet schatje, nachtnet.
Ik slaap liever in mijn eigen bed.
In 2008 had hij de finale ook fout dus we gaan gewoon winnenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
POKKE PAUL!
en op het moment dat Deceit dat leest krijg ie het voor de 23e keer warm vandaag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik slaap ook liever in jouw bed.
Snap ik. Kingsize. Met spijlen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik slaap ook liever in jouw bed.
Ja daarna wel jaquote:
Ja de laatste tijd een beetje, sinds ik de lattebodem gefixed hebquote:
nu alleen nog iemand die je helpt met krakenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de laatste tijd een beetje, sinds ik de lattebodem gefixed heb
Dat zijn idd dan geen handige films...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ben mezelf nerveus aan het maken voor het vliegen. Gisteren was Final Destination op tv, en waar begint die mee? Juist, een vliegtuigcrash.
leuk toch, of gewoon aircrash investigation kijkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zijn idd dan geen handige films...
Hij pakt elke keer de rechtse doos valt me nu opquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
POKKE PAUL!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:42 schreef Deceit het volgende:
Ik heb een brief getypt naar m =]
Je ex? dan weet je toch wel waar hij woont?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:43 schreef Deceit het volgende:
ugh ja, op de post versturen.. nu ff zijn adres achterhalen.. pff
ff weer een fles water halen.. ben in de overgang lijkt t
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een enthousiasmequote:
Op zo'n verwijfd type val ik dus totaal nietquote:
manly menquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zo'n verwijfd type val ik dus totaal niet
quote:
Neh hij is nu ook uit het huis en bij zijn oudersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Je ex? dan weet je toch wel waar hij woont?
Wat ouderwets trouwens brieven versturen
nouja succes dan maarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neh hij is nu ook uit het huis en bij zijn ouders
ja brieven zijn 100 x persoonlijker!
kut e-cards/mails
dat is al helemaal uit het steentijdperkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef Steve het volgende:
Brieven moet je dan wel zelf schrijven i.p.v. typen.
ja he.. maar komt zo kinds over want schrijf niet al te mooi..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef Steve het volgende:
Lukt niet, wacht op die van S.A.J.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nouja succes dan maar
Fix eens een nieuwe usericon![]()
Da's wel romantischquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef Steve het volgende:
kut gaat niet zo goed samen met dit topicquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:19 schreef mctwigt het volgende:
Dat dit kuttopic nog loopt.
Kuttopic.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kut gaat niet zo goed samen met dit topic
Ik zie de brief wel tegemoetquote:
Het gaat om het idee he... als de woorden maar raak zijn... en er geen spelfouten instaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:33 schreef Deceit het volgende:
[..]
gvd al 3 brieven geschreven en ziet er nog nie uit
gedaan, met elk woord gemeend en een halve pagina meer dan de getypte versiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat om het idee he... als de woorden maar raak zijn... en er geen spelfouten instaan
Het is een procesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:57 schreef Deceit het volgende:
waar heb ik hier toch over, ff lekker jullie lastig vallen met mijn zeikverhalen.. grow up deceit, tering!!
wow had eigenlijk een geheel andere reactie van je verwacht..quote:
Wel giga inflatie hiero op 't moment he... Wáár je bij staat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
Bijna alles ingepakt!en de rest koop ik daar wel.
Dan kun je idd net zo goed een echte vrouw nemen, alhoewel die waarschijnlijk weer mannelijker is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zo'n verwijfd type val ik dus totaal niet
en zo hoort hetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef Waxxer het volgende:
Ik... wil... mij... nerrrrrrrrgens mee bemoeien......
Nee dat was ik niet...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:03 schreef Deceit het volgende:
[..]
wow had eigenlijk een geheel andere reactie van je verwacht..
iets meer van 'hè hè eindelijk heb je t zelf door'
im pleasantly suprised
die foto van friso.. was jij die rechter nou ofnie?
Doe dat dan ook niet! Takketeef, spinaziekut! stoephoer!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef Waxxer het volgende:
Ik... wil... mij... nerrrrrrrrgens mee bemoeien......
sla je ook nog spullen daar op, met het oog op de toekomst dat je weer terugkeert ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
Bijna alles ingepakt!en de rest koop ik daar wel.
owquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet...
nou en eigenlijk bedoelde ik met mijn opmerking ook dat het een proces is waarbij je erachter komt dat je dingen anders moet doen
zeker bepaalde hardloopstersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je idd net zo goed een echte vrouw nemen, alhoewel die waarschijnlijk weer mannelijker is.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet! Takketeef, spinaziekut! stoephoer!
Geloof me... ik heb ook zo'n periode gehad... het komt goedquote:
wil jij soms beweren dat ik moet afvallen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 05:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is 40 kilo afgevallen en heeft het nu ook vaak koud!
Vind het gewoon leuk om mijn verhaal hier te doen..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geloof me... ik heb ook zo'n periode gehad... het komt goed
Hou die flyer maar ver weg van TMMquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:15 schreef Waxxer het volgende:
Krijg/kreeg (of had ik dat al "verteld"?) een flyer van Mijn Student. Dat is dat als je een probleem of een klusje hebt, dat kan het onderhouden van een tuin zijn, maar ook een serieus computerprobleem, dat er dan een student komt om je te helpen.
Stel, we nemen een tuinstudent. Dan moet je die minimaal drie uur inhuren à 22,50 per uur!Buiten het feit dat ik denk dat iemand via-via (al is het zo'n mini-advertentie in een hah-krant) inhuren misschien wel de helft kan schelen, vraag ik me ook af hoeveel de student zélf verdient en hoeveel het bedrijf achter dit concept vangt.
Misschien wel erg zuur, maar ik verbaas me gewoon over dit concept en twijfel persoonlijk, als mens zijnde, aan de haalbaarheid ervan. Maar ja, er zijn al wel meerdere vestigingen. Maar goed, niet dat het jullie verder interesseert, maar dan ben ik even mijn ei kwijt.
WAAR SLAAT DAT DAN WEER OP???quote:
Dat je nog wel eens waanideeën zou krijgen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
WAAR SLAAT DAT DAN WEER OP???
Ja ik ben verhit
Ik lees 't wel in het nieuws als er een vliegtuig neergestort is ivm te zware passagiers.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Cahir komt weer eens aanwaaien. Gelukkig ben ik straks weg.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik lees 't wel in het nieuws als er een vliegtuig neergestort is ivm te zware passagiers.
Gelukkig heb ik weinig bagage bij me.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik lees 't wel in het nieuws als er een vliegtuig neergestort is ivm te zware passagiers.
Upload dan gewoon een avatar.quote:
Nee hoor. Ik sla geen spullen op daar. Wel persoonlijke zaken ed. Die gaat in een kast die afgesloten kan worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sla je ook nog spullen daar op, met het oog op de toekomst dat je weer terugkeert ?
dan toch maar niet naar Stockholm?quote:
Met jezelf er bijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sla geen spullen op daar. Wel persoonlijke zaken ed. Die gaat in een kast die afgesloten kan worden.
Valt de stroom zo uitquote:
je eigen tuin misschien?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ben eigenlijk meer voor een leuk gaytreras, hebben ze die ergens?
horrorquote:
Altijd leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:21 schreef Deceit het volgende:
[..]
Vind het gewoon leuk om mijn verhaal hier te doen..
kan ook wel serieus over dingen lullen, maar vind persoonlijke dingen toch wat leuker..
anyway de brief is voor totale duidelijkheid, want dit slaat nergens op, je komt elkaar constant tegen in denbosch
quote:
Vooral als je dan 1,93m bentquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
horror
Sowieso wel klote als je buiten staat op een open vlakte voetbal te kijken
Ik maak wel veel kans jaquote:
Op de site van Henk staan ook al gay friendly kroegen die het WK zondag uitzendenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
In Eindhoven is het nu 33,7 graden, morgen kan het nog heter worden, en toch wil Ang3l zaterdag op stap, op tour, op zoek naar een hete nacht....
En ik als vriend ben dan dienend zoals het hoort.
Deceit aan het begin van de week gaf jij aan dat je op zoek was naar een homofeest of zo.
op www.switchboard las ik dat iedere 2de zaterdag van de maand Pink gaynightclub is, is er iemand die weet of dat leuk is?
Of heb je al iets leukers gevonden deceit?
La fuega rochaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
Die octopus![]()
Voorspelt Spanje als winnaar!![]()
Voor mij toch een win-win situatie.
en waar is dat feest dan? welke stad?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
In Eindhoven is het nu 33,7 graden, morgen kan het nog heter worden, en toch wil Ang3l zaterdag op stap, op tour, op zoek naar een hete nacht....
Deceit aan het begin van de week gaf jij aan dat je op zoek was naar een homofeest of zo.
op www.switchboard las ik dat iedere 2de zaterdag van de maand Pink gaynightclub is, is er iemand die weet of dat leuk is?
in talentfactory toch, daar vlak bij verkade fabriek ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
en waar is dat feest dan? welke stad?
hmmja het wordt denk ik denbosch maar nu al 2 x gegaan deze week.. aja niet gay uitgegaan iig, maar geen zin om weer de bekende koppen tegen te komen
ehm, ja gewoon de gaykroegjes die terrassen hebben?!
a wingman dus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
de zon is weg ja!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij nu al in Eindhoven als ik zo naar buiten kijk
quote:
Gelukkig ben jij er nogquote:
ohhh dat ja...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in talentfactory toch, daar vlak bij verkade fabriek ?
Have funquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed. Ik benw eg, tot maandag/dinsdag.
Have fun!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
veel plezier bij je zusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
volgens mij wil Ang3l Gay uit, anders hadden we gewoon naar fiësta del sol kunnen gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Een gayterras? Wat is er mis met gewoon een terras?
Dat Pink gaynightclub feest iedere 2de zaterdag van de maand is dus in Den Bosch, weet iemand of dat iets is?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
en waar is dat feest dan? welke stad?
hmmja het wordt denk ik denbosch maar nu al 2 x gegaan deze week.. aja niet gay uitgegaan iig, maar geen zin om weer de bekende koppen tegen te komen
ehm, ja gewoon de gaykroegjes die terrassen hebben?!
nee hoor blijft droog vandaagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij nu al in Eindhoven als ik zo naar buiten kijk
dit is dus de opvolger van hetzelfde team blijkbaar, en dan dus in talentfactoryquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat Pink gaynightclub feest iedere 2de zaterdag van de maand is dus in Den Bosch, weet iemand of dat iets is?
Ik mis de oranjerie
ik zei al, het is superbagger, niet druk, muziek ruk! een dance muziek wat het net niet isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat Pink gaynightclub feest iedere 2de zaterdag van de maand is dus in Den Bosch, weet iemand of dat iets is?
Ik mis de oranjerie
ben je ooit in de oranjerie geweest?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik zei al, het is superbagger, niet druk, muziek ruk! een dance muziek wat het net niet is
en bedanktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
Las net dat er veel kinderen nu 'Wesley' worden genoemd bij de geboorte.![]()
beetje ordinair. Sowieso alles eindigende op '-y'.
Ik wilde net zeggen: dat is bij mij dan niet zo maar het is heus niet altijd zo het geval.quote:
Uitzonderingen nagelaten.quote:
Dat ga ik hier niet neerplempen... maar de mensen die mijn msn hebben weten genoegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Uitzonderingen nagelaten.![]()
hoe heet je dan?
euh...ik vraag niet uit de naam van 'die mensen'.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerplempen... maar de mensen die mijn msn hebben weten genoeg
ja was daar altijd gweest, het is te vergelijken maar nu minder druk en sfeer nog minder dan datquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je ooit in de oranjerie geweest?
is het daar mee te vergelijken?
En da's dan alleen nog maar mijn naam he...quote:
Nee... die is vol!quote:
Japie toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerplempen... maar de mensen die mijn msn hebben weten genoeg
Ik heb niet het idee dat wij elkaar heel veel te melden op msn... dus vandaar...quote:
fan in the firesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En was het alleen de naam maar.
nee ik heet Gayquote:
Klopt, maar wilde alleen je naam wetenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat wij elkaar heel veel te melden op msn... dus vandaar...
Die eindigt op een Yquote:
Anyway is het ook nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
mag ik een klinker kopen
anyway is t bij iedereen bewolkt?
quote:
zul je zien dat het dan weer boven de 30 graden is wordt het weer afgelastquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
Lees dat er een hittegolf bij jullie is. IK hoop dat het weer over twee weken toch wat minder is in Nederland vanwege Nijmegen.
Heb jij een gay.nl?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef Xiance het volgende:
Ang3l:
even terug hakend op vanmorgen:
nee, van alleen wonen krijg je doorgaans geen stress, ik woonde ook niet alleen, ik woonde met mijn beste vrienden
Maar aangezien ik soms wel 75u per week werkte, in de horeca, wat best wel topsport is..
EN daarbij slecht at, weinig dronk, en ontzettende heimwee had naar arnhem, gecombineerd met mijn luduvudu.. nee dat deed niet veel goed
Hartfalen is een familiekwaal, dus die kans is bij mij zoiezo al iets groter.
als je dan ook nog eens een te hoog cholersterol, en bloeddruk hebt.. dan leg je natuurlijk wel de juiste ingredienten bij elkaar
Deceit:
ik heb in Hoorn gewoond.. Hoorn am ijsselmeer!
![]()
![]()
![]()
HALLOOOOOOOOOOOOOO
mijn nichtje heeft vandaga haar raport! en ik ben ZOOOOOOOOOOOO trots
soms is t net alsof ik zelf pappa ben
Was dat toen ook het geval in 2006, met die twee doden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zul je zien dat het dan weer boven de 30 graden is wordt het weer afgelast
Scheelt weer AOW.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was dat toen ook het geval in 2006, met die twee doden?
Ik hoop het niet!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was dat toen ook het geval in 2006, met die twee doden?
Ik hoop het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |