Dat zijn idd dan geen handige films...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ben mezelf nerveus aan het maken voor het vliegen. Gisteren was Final Destination op tv, en waar begint die mee? Juist, een vliegtuigcrash.
leuk toch, of gewoon aircrash investigation kijkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zijn idd dan geen handige films...
Hij pakt elke keer de rechtse doos valt me nu opquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-als-winnaar-wk.html
POKKE PAUL!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:42 schreef Deceit het volgende:
Ik heb een brief getypt naar m =]
Je ex? dan weet je toch wel waar hij woont?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:43 schreef Deceit het volgende:
ugh ja, op de post versturen.. nu ff zijn adres achterhalen.. pff
ff weer een fles water halen.. ben in de overgang lijkt t
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Steve wilde dat ook al. Alleen is er niet genoeg plaats op mijn kamer voor meer mensen.
Wat een enthousiasmequote:
Op zo'n verwijfd type val ik dus totaal nietquote:
manly menquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zo'n verwijfd type val ik dus totaal niet
quote:
Neh hij is nu ook uit het huis en bij zijn oudersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Je ex? dan weet je toch wel waar hij woont?
Wat ouderwets trouwens brieven versturen
nouja succes dan maarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neh hij is nu ook uit het huis en bij zijn ouders
ja brieven zijn 100 x persoonlijker!
kut e-cards/mails
dat is al helemaal uit het steentijdperkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef Steve het volgende:
Brieven moet je dan wel zelf schrijven i.p.v. typen.
ja he.. maar komt zo kinds over want schrijf niet al te mooi..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef Steve het volgende:
Lukt niet, wacht op die van S.A.J.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nouja succes dan maar
Fix eens een nieuwe usericon![]()
Da's wel romantischquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef Steve het volgende:
kut gaat niet zo goed samen met dit topicquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:19 schreef mctwigt het volgende:
Dat dit kuttopic nog loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |