Hmm heb ook geen airco.. en de deur staat open.. tis denk ik 28 graden hier binnen.. zucht.. en dat in 3 delig pakquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval heb jij gewoon een gebrek aan sex.
3 delig? Dat is wel wat ouderwets...bedrijfskleding?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm heb ook geen airco.. en de deur staat open.. tis denk ik 28 graden hier binnen.. zucht.. en dat in 3 delig pak
en jij bent nooit te beroerd om een medemens in nood de helpende hand toe te stekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval heb jij gewoon een gebrek aan sex.
Vergelijk je mij nu met een soort voedselbank of zo?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij bent nooit te beroerd om een medemens in nood de helpende hand toe te steken
ja.. hebben hier ook met gasten te maken.. iedereen heeft dezelfde pak aan..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
3 delig? Dat is wel wat ouderwets...bedrijfskleding?
zou je t erg vinden danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nu met een soort voedselbank of zo?
Ik zit weer casual... ik ben weer een grijze muisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja.. hebben hier ook met gasten te maken.. iedereen heeft dezelfde pak aan..
ik geef je een compliment dat je een best fijn sociaal mens bent hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
casual.. klinkt goed.. lekkere kleding voor dit weer.. luchtig.. heb in iig wel me colbert uitgedaan want 3-delig is niet te doen met dit weer..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit weer casual... ik ben weer een grijze muis
En nu zonder te lachen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik geef je een compliment dat je een best fijn sociaal mens bent hier
5 jaar geleden was ik nog hot en wilde iedereen me.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
5 jaar geleden kreeg je dat vast minder te horen hier
maar toen was jij toch ook koud en hard als een yskontjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
5 jaar geleden was ik nog hot en wilde iedereen me.
Ik heb bonnetje nr 43quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En een ysklontje had veel beter bij een yskoningin gepastquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toen was jij toch ook koud en hard als een yskontje
Woont hij dan ook echt op een woonboot?quote:
ja om de hoek bij het appartement waar Mike vanaf komende zondag gaan wonenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Woont hij dan ook echt op een woonboot?
zoietsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Woont hij dan ook echt op een woonboot?
Een tripje is altijd leuk hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm over drie uur moet ik weg. Denk dat ik mijn tas maar even in ga pakken (
).
TMM had 't idee om met jou zaterdag de utrechtse gayscene te verkennen, maar ik zei al dat je met je luie bips in Stockholm zou zittenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm over drie uur moet ik weg. Denk dat ik mijn tas maar even in ga pakken (
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |