Dat Pink gaynightclub feest iedere 2de zaterdag van de maand is dus in Den Bosch, weet iemand of dat iets is?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
en waar is dat feest dan? welke stad?
hmmja het wordt denk ik denbosch maar nu al 2 x gegaan deze week.. aja niet gay uitgegaan iig, maar geen zin om weer de bekende koppen tegen te komen
ehm, ja gewoon de gaykroegjes die terrassen hebben?!
nee hoor blijft droog vandaagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij nu al in Eindhoven als ik zo naar buiten kijk
dit is dus de opvolger van hetzelfde team blijkbaar, en dan dus in talentfactoryquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat Pink gaynightclub feest iedere 2de zaterdag van de maand is dus in Den Bosch, weet iemand of dat iets is?
Ik mis de oranjerie
ik zei al, het is superbagger, niet druk, muziek ruk! een dance muziek wat het net niet isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat Pink gaynightclub feest iedere 2de zaterdag van de maand is dus in Den Bosch, weet iemand of dat iets is?
Ik mis de oranjerie
ben je ooit in de oranjerie geweest?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik zei al, het is superbagger, niet druk, muziek ruk! een dance muziek wat het net niet is
en bedanktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
Las net dat er veel kinderen nu 'Wesley' worden genoemd bij de geboorte.![]()
beetje ordinair. Sowieso alles eindigende op '-y'.
Ik wilde net zeggen: dat is bij mij dan niet zo maar het is heus niet altijd zo het geval.quote:
Uitzonderingen nagelaten.quote:
Dat ga ik hier niet neerplempen... maar de mensen die mijn msn hebben weten genoegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Uitzonderingen nagelaten.![]()
hoe heet je dan?
euh...ik vraag niet uit de naam van 'die mensen'.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerplempen... maar de mensen die mijn msn hebben weten genoeg
ja was daar altijd gweest, het is te vergelijken maar nu minder druk en sfeer nog minder dan datquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je ooit in de oranjerie geweest?
is het daar mee te vergelijken?
En da's dan alleen nog maar mijn naam he...quote:
Nee... die is vol!quote:
Japie toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerplempen... maar de mensen die mijn msn hebben weten genoeg
Ik heb niet het idee dat wij elkaar heel veel te melden op msn... dus vandaar...quote:
fan in the firesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En was het alleen de naam maar.
nee ik heet Gayquote:
Klopt, maar wilde alleen je naam wetenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat wij elkaar heel veel te melden op msn... dus vandaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |