quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet! Takketeef, spinaziekut! stoephoer!
Geloof me... ik heb ook zo'n periode gehad... het komt goedquote:
wil jij soms beweren dat ik moet afvallen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 05:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is 40 kilo afgevallen en heeft het nu ook vaak koud!
Vind het gewoon leuk om mijn verhaal hier te doen..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geloof me... ik heb ook zo'n periode gehad... het komt goed
Hou die flyer maar ver weg van TMMquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:15 schreef Waxxer het volgende:
Krijg/kreeg (of had ik dat al "verteld"?) een flyer van Mijn Student. Dat is dat als je een probleem of een klusje hebt, dat kan het onderhouden van een tuin zijn, maar ook een serieus computerprobleem, dat er dan een student komt om je te helpen.
Stel, we nemen een tuinstudent. Dan moet je die minimaal drie uur inhuren à 22,50 per uur!Buiten het feit dat ik denk dat iemand via-via (al is het zo'n mini-advertentie in een hah-krant) inhuren misschien wel de helft kan schelen, vraag ik me ook af hoeveel de student zélf verdient en hoeveel het bedrijf achter dit concept vangt.
Misschien wel erg zuur, maar ik verbaas me gewoon over dit concept en twijfel persoonlijk, als mens zijnde, aan de haalbaarheid ervan. Maar ja, er zijn al wel meerdere vestigingen. Maar goed, niet dat het jullie verder interesseert, maar dan ben ik even mijn ei kwijt.
WAAR SLAAT DAT DAN WEER OP???quote:
Dat je nog wel eens waanideeën zou krijgen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
WAAR SLAAT DAT DAN WEER OP???
Ja ik ben verhit
Ik lees 't wel in het nieuws als er een vliegtuig neergestort is ivm te zware passagiers.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Cahir komt weer eens aanwaaien. Gelukkig ben ik straks weg.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik lees 't wel in het nieuws als er een vliegtuig neergestort is ivm te zware passagiers.
Gelukkig heb ik weinig bagage bij me.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik lees 't wel in het nieuws als er een vliegtuig neergestort is ivm te zware passagiers.
Upload dan gewoon een avatar.quote:
Nee hoor. Ik sla geen spullen op daar. Wel persoonlijke zaken ed. Die gaat in een kast die afgesloten kan worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sla je ook nog spullen daar op, met het oog op de toekomst dat je weer terugkeert ?
dan toch maar niet naar Stockholm?quote:
Met jezelf er bijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sla geen spullen op daar. Wel persoonlijke zaken ed. Die gaat in een kast die afgesloten kan worden.
Valt de stroom zo uitquote:
je eigen tuin misschien?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ben eigenlijk meer voor een leuk gaytreras, hebben ze die ergens?
horrorquote:
Altijd leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:21 schreef Deceit het volgende:
[..]
Vind het gewoon leuk om mijn verhaal hier te doen..
kan ook wel serieus over dingen lullen, maar vind persoonlijke dingen toch wat leuker..
anyway de brief is voor totale duidelijkheid, want dit slaat nergens op, je komt elkaar constant tegen in denbosch
quote:
Vooral als je dan 1,93m bentquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
horror
Sowieso wel klote als je buiten staat op een open vlakte voetbal te kijken
Ik maak wel veel kans jaquote:
Op de site van Henk staan ook al gay friendly kroegen die het WK zondag uitzendenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
In Eindhoven is het nu 33,7 graden, morgen kan het nog heter worden, en toch wil Ang3l zaterdag op stap, op tour, op zoek naar een hete nacht....
En ik als vriend ben dan dienend zoals het hoort.
Deceit aan het begin van de week gaf jij aan dat je op zoek was naar een homofeest of zo.
op www.switchboard las ik dat iedere 2de zaterdag van de maand Pink gaynightclub is, is er iemand die weet of dat leuk is?
Of heb je al iets leukers gevonden deceit?
La fuega rochaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
Die octopus![]()
Voorspelt Spanje als winnaar!![]()
Voor mij toch een win-win situatie.
en waar is dat feest dan? welke stad?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
In Eindhoven is het nu 33,7 graden, morgen kan het nog heter worden, en toch wil Ang3l zaterdag op stap, op tour, op zoek naar een hete nacht....
Deceit aan het begin van de week gaf jij aan dat je op zoek was naar een homofeest of zo.
op www.switchboard las ik dat iedere 2de zaterdag van de maand Pink gaynightclub is, is er iemand die weet of dat leuk is?
in talentfactory toch, daar vlak bij verkade fabriek ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
en waar is dat feest dan? welke stad?
hmmja het wordt denk ik denbosch maar nu al 2 x gegaan deze week.. aja niet gay uitgegaan iig, maar geen zin om weer de bekende koppen tegen te komen
ehm, ja gewoon de gaykroegjes die terrassen hebben?!
a wingman dus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
de zon is weg ja!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij nu al in Eindhoven als ik zo naar buiten kijk
quote:
Gelukkig ben jij er nogquote:
ohhh dat ja...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in talentfactory toch, daar vlak bij verkade fabriek ?
Have funquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed. Ik benw eg, tot maandag/dinsdag.
Have fun!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
veel plezier bij je zusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
volgens mij wil Ang3l Gay uit, anders hadden we gewoon naar fiësta del sol kunnen gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Een gayterras? Wat is er mis met gewoon een terras?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |