Anyway is het ook nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
mag ik een klinker kopen
anyway is t bij iedereen bewolkt?
quote:
zul je zien dat het dan weer boven de 30 graden is wordt het weer afgelastquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
Lees dat er een hittegolf bij jullie is. IK hoop dat het weer over twee weken toch wat minder is in Nederland vanwege Nijmegen.
Heb jij een gay.nl?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef Xiance het volgende:
Ang3l:
even terug hakend op vanmorgen:
nee, van alleen wonen krijg je doorgaans geen stress, ik woonde ook niet alleen, ik woonde met mijn beste vrienden
Maar aangezien ik soms wel 75u per week werkte, in de horeca, wat best wel topsport is..
EN daarbij slecht at, weinig dronk, en ontzettende heimwee had naar arnhem, gecombineerd met mijn luduvudu.. nee dat deed niet veel goed
Hartfalen is een familiekwaal, dus die kans is bij mij zoiezo al iets groter.
als je dan ook nog eens een te hoog cholersterol, en bloeddruk hebt.. dan leg je natuurlijk wel de juiste ingredienten bij elkaar
Deceit:
ik heb in Hoorn gewoond.. Hoorn am ijsselmeer!
![]()
![]()
![]()
HALLOOOOOOOOOOOOOO
mijn nichtje heeft vandaga haar raport! en ik ben ZOOOOOOOOOOOO trots
soms is t net alsof ik zelf pappa ben
Was dat toen ook het geval in 2006, met die twee doden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zul je zien dat het dan weer boven de 30 graden is wordt het weer afgelast
Scheelt weer AOW.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was dat toen ook het geval in 2006, met die twee doden?
Ik hoop het niet!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was dat toen ook het geval in 2006, met die twee doden?
Ik hoop het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |