quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je hebt zo van die dagen.
Verstuurd vanaf de iPhone van MIJN VRIENDIN

diepe v-halsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alleen omdat ik een wit T-shirt met een diepe V-hals (voor onder overhemden) zocht dat ik nergens anders kon vinden.

in de paskamer..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:10 schreef zovty :
Ik zou graag willen [...] wil nu sex met me hebben.

WRONG. TS heeft geen vriendin. FAALquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
TS dacht even zijn vriendin te neuken ... maar werd betrapt.
FAAL.

Tja, dat betekent gewoon dat ze vanaf nu geen leven meer hebben omdat alles wat ze doen bepaald wordt door die meid. Dit accepteren ze uit pure wanhoop. Wel goed om in het achterhoofd te houden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik was ook een keer bij Videoland, op een avond waarop het vreselijk druk was. Op een gegeven moment zegt er medewerkers tegen zijn mannelijke collega: "Ga, je vanavond nog mee wat drinken?" Zegt die collega: "Nou, ik denk niet dat MIJN VRIENDIN dat leuk vindt." Dat "mijn vriendin" zei hij veel harder, net als dat reclames vaak een hoger volume hebben dan de programma's waarvan ze de onderbreking vormen. Waarschijnlijk dacht hij dat iedereen zou denken:
"Wow, hij heeft een vriendin.Hij is geweldig.
"

Ja, maar dat draag ik onder overhemden, opdat je dat T-shirt niet ziet. Dat vind ik een beetje afgezaagd.quote:

Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:51 schreef BasementDweller het volgende:
Haha, TS heeft zeker GEEN VRIENDIN.

Er staat meerdere keren in dit topic dat ik geen vriendin heb. Maar ik stoor maar aan veel dingen. Als ik wel een relatie zou hebben zou ik me er waarschijnlijk minder aan storen naar dan zou ik me er nog steedsaan storen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:31 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Omdat je je er anders niet zo aan stoort.

Deze autistenpost impliceert dat:quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wou dat het zo was. Want dat zou betekenen dat ik een MIJN VRIENDIN heb.

quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef griekjeee het volgende:
Mijn vriendin mocht haar hoofd even tussen mijn benen vandaan halen om dit topic te lezen.

quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze autistenpost impliceert dat:
[..]

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |