Bedoel je je eigen post of mijn topic?quote:
Bedankt, ik vind het altijd een beetje zielig dat jongens/mannen zich dan zo willen laten gelden door dat soort opmerkingen te maken. "Nou, ik heb een hele mooie vriendin hoor." "Voor mij is het heel makkelijk om vrouwen te versieren." "Ik ken genoeg meisjes die een relatie met me zouden willen."quote:
Seks is trouwens met ksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:09 schreef Federer-fan het volgende:
Dus die verkoper zegt: "Let op he, want sex in de paskamer is verboden."
Altijd lachen met die modjes die slaapwandelend Fokken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik plaats hier even een tvp zodat ik dit topic later verder kan lezen. MIJN VRIENDINNEN/SLETJES liggen nu dampend in bed te wachten op mijn ENORME SUPERWORM
Ja, maar dat wist hij dus niet.quote:
Ja, dit is dus precies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik plaats hier even een tvp zodat ik dit topic later verder kan lezen. MIJN VRIENDINNEN/SLETJES liggen nu dampend in bed te wachten op mijn ENORME SUPERWORM
Begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:48 schreef Dastan het volgende:
Haha mijn vriendin vindt dit ook al zo'n leuk topic.
Je komt hier lang genoeg om te weten dat zulke statements niet veel waarde hebben zonder de bijbehorende foto'squote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:19 schreef SuperwormJim het volgende:
fuck foto's! filmpjes willen we zienquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je komt hier lang genoeg om te weten dat zulke statements niet veel waarde hebben zonder de bijbehorende foto's
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:55 schreef ZodiaX het volgende:
En toen rende TS de winkel uit en ging snel naar huis toe om ons dit te vertellen!
Ja inderdaad wat een zielige verkoper.......
.......
No pic no proof.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:19 schreef SuperwormJim het volgende: ENORME SUPERWORM
Ook leuk zijn van die gasten die heel slecht bij de vrouwen liggen maar het moment dat ze een keer een vriendin hebben continu brallen “mijn vriendin dit”, “mijn vriendin dat”quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, ik vind het altijd een beetje zielig dat jongens/mannen zich dan zo willen laten gelden door dat soort opmerkingen te maken. "Nou, ik heb een hele mooie vriendin hoor." "Voor mij is het heel makkelijk om vrouwen te versieren." "Ik ken genoeg meisjes die een relatie met me zouden willen."![]()
Ik was ook een keer bij Videoland, op een avond waarop het vreselijk druk was. Op een gegeven moment zegt er medewerkers tegen zijn mannelijke collega: "Ga, je vanavond nog mee wat drinken?" Zegt die collega: "Nou, ik denk niet dat MIJN VRIENDIN dat leuk vindt." Dat "mijn vriendin" zei hij veel harder, net als dat reclames vaak een hoger volume hebben dan de programma's waarvan ze de onderbreking vormen. Waarschijnlijk dacht hij dat iedereen zou denken:
"Wow, hij heeft een vriendin.Hij is geweldig.
"
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je hebt zo van die dagen.
Verstuurd vanaf de iPhone van MIJN VRIENDIN
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef fathank het volgende:
TS was in de Men At Work om een nieuw G-star truitje te passen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, hij klopt precies. HAHAquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef fathank het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef fathank het volgende:
Ja, precies. Inderdaad. Dat is vrij kansloos.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:21 schreef Homey het volgende:
[..]
Ook leuk zijn van die gasten die heel slecht bij de vrouwen liggen maar het moment dat ze een keer een vriendin hebben continu brallen “mijn vriendin dit”, “mijn vriendin dat”
Of nog erger: he hoe is het? Hoe is het met de vrouwen?
Terwijl hij dat noooooit zou vragen als hij geen vriendin had. Zo typisch.
Ondertussen was je in dezelfde pauperwinkel aan het winkelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
Let op:![]()
Aanvulling op de OP.Nieuw fenomeen op Fok! misschien?
![]()
Dus die jongen en zijn vriendin waren kleren aan het passen. Op een gegeven moment was die jongen bij de kassa om af te rekenen en zijn vriendin had nog iets gepast. Het waseen of ander lang T-shirt van ik denk vijftien euro. Hij zei zo heel zelfverzekerd: "Doen." En vervolgens leekhij erg onder de indruk van het feit dat hij twee spijkerbroeken, drie T-shirts en nog wat andere dingen had gekocht, voor zichzelf en voro zijn vriendin. Stond hij er echt zo bij van "Kijk mij eens even welvarend zijn." Was geloof ik tweehonderd euro bij elkaar ofzo. Wat een verliezer ben je dan zeg. Als je dat nou doet in de PC Hooftstraat bij een dure winkel.. Dan vind ik het nog triest maar dan slaat het nog ergens op. Nu was het gewoon Royal Sadness.
Haha goeie!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je hebt zo van die dagen.
Verstuurd vanaf de iPhone van MIJN VRIENDIN
Verstuurd vanaf bovenop je vriendinquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:47 schreef Unglaublich het volgende:
[..]
Haha goeie!
Verstuurd van mijn iPad.
Dan moet ik je nu kunnen zien! Voel je mijn hand?quote:
Blijf van mijn ballen afquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:49 schreef Unglaublich het volgende:
[..]
Dan moet ik je nu kunnen zien! Voel je mijn hand?
Hij wilde gewoon voelen of ze niet te heet warenquote:
Ik wou dat het zo was. Want dat zou betekenen dat ik een MIJN VRIENDIN heb.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
TS dacht even zijn vriendin te neuken in het kleedhokje maar werd betrapt. Gevolg: "een vriend"-achtig verhaal
FAAL.
Ik dacht het niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon voelen of ze niet te heet waren
Dat klopt, maar alleen omdat ik een wit T-shirt met een diepe V-hals (voor onder overhemden) zocht dat ik nergens anders kon vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ondertussen was je in dezelfde pauperwinkel aan het winkelen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |